2010. november 2., kedd

35: Can you feel my heartbeat ?


35.fejezet
Can you feel my heartbeat?



Egyetleneim meghoztam a kövi fejit ! Sajnálom, hogy ennyit húztam az időt, de kicsit megakadtam ezzel az összekötő fejivel kapcsolatban. Köszönöm a 6 kommentet azoknak akik írták :) Ez volt a legtöbb amit valaha kaptam, nagyon hálás vagyok*.*




- Ez lesz az igazi Kristen –állapította meg Sadie. Ez volt az ötödik ruha amit az elmúlt fél órában felpróbáltam , és az egyetlen amelyikben kinéztem valahogy. Az utóbbi napokban teljesen magam alatt voltam ,mert furdalt a lelkiismeret Kevin miatt. Amikor elsétált nem is jutott el igazán a tudatomig , hogy mit tettem vele. Sajnos volt rá elég időm , hogy átgondoljam. Kegyetlen és önző módon kihasználtam . Ez annyira nem vall rám . Bár megkapom érte a büntetésem semmi kétség. Mocsok egy dolog a rossz lelkiismeret, este nem hagy aludni . Jobb esetben…nos a rosszabban pedig rémálmain vannak, mindenféle hülyeségről. Képes vagyok elviselni egyenlőre, az alvás luxus, egy darabig megvagyok nélküle. Nem sírok, nem próbálok bocsánatot kérni, nem szabadkozom többé arra hivatkozva , hogy milyen okai voltak annak amiért ezt kellett művelnem , mert most már jól tudom nem változtatna semmin. Ami megtörtént az megtörtént. És tudom , hogy a piszkos lapot nem téphetem ki csak úgy a füzetemből , de azt megtehetem , hogy továbblapozok és én ezt fogom tenni. Nincs más kiút. Egyszerűen csak megpróbálom elfelejteni , hogy valaha is ilyesmire vetemedtem. Az egyetlen mentségem az lenne , hogy piszkosul szerelmes vagyok. Igen nem rejtegetem ezt a borzasztó tényt tovább magam elől sem. Igent kellett volna mondanom Robnak..talán, de az ellenkezne az elveimmel. Megfogadtam magamnak ugyanis , hogy soha nem megyek férjhez. A házasság intézménye szerintem csak egy értéktelen papírdarab ami elront mindent. Persze ez nem a valós ok, csupán a kifogás.
Mi a valós ok ?
Nos ezt még nehezebben tudom beismerni magamnak. Amikor elkezdtünk Robbal járni nem fűztem hozzá nagy reményeket. Tudtam , hogy előbb utóbb úgyis megcsal vagy megun , egyszerűen nem is akartam másban hinni. Csak makacsul hittem a magam igazát. De aztán teltek és múltak a hetek és a szemében nem hogy csillapodni hanem egyre jobban és jobban lobogni láttam azt a bizonyos lángot. A szerelem lángját. Nem kellett sok időn amire én is visszavonhatatlanul belegabalyodtam. Annyira hihetetlen , az emberek azt tartják a legkülönlegesebb érzésnek amikor két ember elő látásra egymásba szeret. Én is úgy hittem , hogy az a valós és megrendíthetetlen szerelem aminek egyszer a részese kívántam lenni. Most vitatkoznék ezzel. Hiszen Robot eleinte gyűlöltem és a hátam közepére kívántam és aztán hirtelen a világom középpontjába helyeztem és istenítettem. Nem sokkal összetettebb és csodásabb dolog valakibe úgy belezúgni hogy előtte a pokolba kívántad? Nem elképesztő hogy azért a mosolyáért olvad el a szíved úgy, mint a vaj a forró pirítóson , amelytől azelőtt a falra másztál? Vagy hogy azon a viccén nevetsz könnyes szemmel , amit azelőtt tök bénának tituláltál?
Én úgy gondolom , hogy de , bár lehet , hogy kissé elfogult vagyok a témával kapcsolatban.
Most , hogy nem vagyunk együtt pedig túl nagy esély van rá , hogy a tűz egyszerűen csak elalszik, utána pedig csak a szürke hamu emlékeztet arra , hogy valaha átéltünk olyan csodás dolgokat amiket más csak a filmekben lát.
De ha akarjuk ha nem összeköt minket egy láthatatlan kötelék életünk végéig. Hogy miért ?
Mert drága barátainktól megkaptuk a keresztszülői címet Persze ez most már nem jár akkora jelentőséggel mint tíz-húsz évvel ezelőtt de még mindig súlya van. Születésnapokon , karácsonykor, hálaadáskor meg kell jelenünk mint egy ,,pár”. Még akkor is ha arra más oldalára visz minket a sors.

Jesszum le kéne állnom lassan átmegyek Ghandiba !-csattantam fel magamban

-Szóval szerinted okés lesz ez a ruha , elég tanúnak való?

-Tutira szívem !

-Annyira nem érzem magam benne önmagamnak !

- Azért mert nem is vagy önmagad . Tudod néha úgy érzem mintha Casperrel beszélgetnék .Mi a baj Kevinen gondolkozol ? Vagy Robon ?

Jellemző mindig telibe talál. Néha komolyan elgondolkodom rajta , hogy tud e olvasni az emberek gondolataiban.

-Igen , főleg rajtunk és van itt még más is . amiben lehet , hogy tudnál segíteni.

-Kivele !

-Előbb lehámozom magamról ezt a ruhakölteményt és azután kitálalok . Ja és jobb ha leülsz hozzá.


Sadie kerített egy esküvői magazint és kényelembe helyezte magát .

-Nos , hallgatlak !

-Renben , rendben. De ígérd meg , hogy nem ítélkezel!

-Kristen azt hiszem egy hogy egy 20 éves szőke akinek egy bébi van a pocakjában nem ítélkezhet mások felett, és különben sem szokásom.

-Tudom, csak ez annyira nehéz. Szóval emlékszel Alex szülinapi buliján amikor feljöttél és egy lepedőbe burkolózva találtál ott ?

-Igen elég zavartnak tűntél.

-Nem hiába . Öhmm én lefeküdtem egy olyan emberrel akinek nem láttam az arcát, sőt a teste többi részét sem.

-Tessék-nyílt el meglepődötten Sadie ajkai és a kezében tartott katalógus a földre pottyant.-Én nem ítéllek el , de hogy hogy nem láttad azt az embert.

-Sötét volt a hotelszobában, fel akartam kapcsolni a világítást és akkor elkapott és a falnak nyomott. Fogalmam sem volt hogy mit akar de aztán végülis rátért a lényegre , én meg annyira el voltam kenődve , szóval hagytam magam. Hatalmas felelőtlenség így visszagondolva de megtörtént ez van.

-Nem vagy semmi …És nem akarod kideríteni , hogy ki volt az ?

-Dehogynem. Bár lehet , hogy jobb lenne ha meghagynám szép és titokzatos emléknek. Hátha kiderül, hogy egy ötvenes kopaszodó karbantartóval henteregtem.

-Nem hiszem-nevetett Sadie. Ölteted sincs , hogy ki lehetett?

-Robra tippeltem eleinte , de aztán Alex azt mondta , hogy ő egész idő alatt lent vedelt. Hiszek neki , nem verne át….Te is láttad , hogy ott volt ?

-Nem sajnálom , én mással voltam elfoglalva. De szerintem Alex nem menne bele ilyen hülye játékba.

-Igazad lehet …de akkor , hogy nyomozzam ki? Még egy nyomorult nyom sincs amin elindulhatnék .

-De van !! Két hét múlva hozza a próbavacsorára fotós a képeket és a videókat amik a bulin készültek , onnét megtudhatod , hogy valóban Rob volt e .

-Két hét…addig fel akasztom magam!

-Nyugi úgy elröppen , hogy észre sem veszed!-bíztatott Sadie
-Úristen két hét múlva feleség leszel!!
-Úgyám…nekem több okom van aggodalomra mint neked!




2 hét múlva



-Van fogalmad róla , hogy mennyi az idő ? Hol a fészkes fenébe vagy Kristen ?-kért számon Sadie

-Nyugalom és sajnálom csak nem gondoltam , hogy a próbavacsorára is kéne valami gönc

-Drágám Hollywood egyik legkeresettebb színésznője vagy . Ne hamukálj már nekem , hogy nincs egy valamirevaló göncöd sem .

-Pedig nincs becsszó !

-Vedd fel azt a fekete-fehér csíkos minit amiben egyszer a Tv-ben szerepeltél
-Nem gázos, hiszen volt már rajtam ?

-Jesszum, tényleg nem ismerek rád Kris, húzd fel azt a ruhát és indulj el. 10 perced van hogy ideérj különben….- hagyta befejezetlenül és letette

- Kifested a lábujjkörmöm rózsaszínre ?-vihogtam magamban , kár hogy ezt már nem halotta a barátnőm


Pont időben értem oda , épp szolgálták fel az ételeket. Sohasem értettem, hogy minek elpróbálni az esküvőt és a vacsorát. Nem túl eredeti másnap megismételni ugyanazt.

Természetesen Rob mellett kellett egész vacsora alatt ülnöm. Nem szóltunk egymáshoz , én inkább Sadievel társalogtam ő pedig Alexxel. Nem volt köztünk feszültség és utálatot sem lehetett érezni., de a fecsegéshez még nem voltak elég simák köztünk a dolgok.
A vacsora után letámadtam Sadie-t a képek és a videók miatt. Ő a kezembe nyomta őket és egyedül hagyott menyasszonyi teendőkre hivatkozván.
A képekkel nem mentem túl sokra , ugyan volt rajtunk egy Robhoz hasonló alak de az álarc miatt nem lehetett tisztán kivenni az arcát. Volt még egy kicsi memóriakártya amin videók voltak. Bedugtam a telefonomba , hogy megtekinthessem a tratalmát.
22:10 Rob egy asztalnál a hajába túrva iszogat. Hiába volt az arca eltakarva a mozdulatait nem tagadhatja le …..felismerném ezer közül is Nem áltathattam tovább magam.Francba nem ő volt !
De akkor ki lehetett ? Nem , nem és nem-dühöngtem magamban, mikor hirtelen egy kéz a vállamra simult

-Idegesnek látszol-mormolta fülembe Rob

- Megijesztettél-fordultam vele szembe , de kár volt mert gyönyörű szemeibe nézve elfelejtettem hogy is kell szavakat a számmal formálni.

- Sápadt vagy ! Tessék hoztam neked egy italt !
- Kösz!
- Mi abaj , ne is tagadd , látom rajtad , hogy van valami.

-Hihetelen nagy baromságot csináltam Alex szülinapján

-Lehet , hogy csak ebben a pillanatban tűnik hülyeségnek , nem gondolod .?-
mosolyodott el
-Nem ez tényleg hiba volt. Úgy ahogy annyi minden más , amit az elmúlt hónapokban felhalmoztam.

-Elmeséled? Meghallgatlak ha szeretnéd …

-Nem értelek Rob ! Egyszer ott hagysz, aztán kedves vagy, utána megszégyenítesz és most megint hozod a kisangyalt. Mit akarsz tőlem ?

-Azt hiszem elég világosan megfogalmaztam , hogy mit szeretnék amikor azt kértem gyere hozzám feleségül.

-Igaz. Még mindig ugyanazt akarod ?-kérdeztem komolyan és reménykedve

-Magam sem tudom. –sütötte le szemeit-Lehet , hogy belefáradtam abba , hogy utánad fussak Kris. Teperj egy kicsit most te is értem

-És ha nem akarom ?

-A te szíved joga –mondta és hátat fordított nekem.
Azt hittem elmegy de az utolsó pillanatban , visszalépett és magához szorított.

- Egyébként tudom, hogy köztünk még koránt sincs semminek sem vége !-Megcsókolnálak most azonnal, de akkor csak még jobban hiányoznék ,. és tudom , hogy már most is belepusztulsz a nélkülözésembe .
-Csak szeretnéd-néztem vele farkasszemet.

- Letagadhatod a száddal, de a szemed úgy is mást mondd .-szólt és elengedett- Jó éjt Miss Stew holnap az esküvőn látjuk egymást


Légyszi egypár komit írjatok*.*

6 megjegyzés:

  1. Jó kis fejezet lett, de már egyre kíváncsibb vagyok, hogy ki lehetett az azi degen. Én azt hittem, hogy Rob volt, s Alex csak falaz neki, de most a videóból is kiderült, hogy Rob éppen iszogatott. Most tényleg egy ismeretlen pasassal feküdt le?! Én még mindig reménykedek, hogy Rob volt az a titokzatos pasi.
    Szerintem még Kris és Rob összejönnek, hiszen annyira odavannak egymásért, csak mindig az a sok bonyodalom, ami persze kell nekünk, hogy húzd egy kicsit a fejünket :)
    Ez így a jó!!!!
    Várom a folytatást. Puszi

    VálaszTörlés
  2. szia. Hát ez szerintem átvezető fejezetnek túl jó volt :D :D Meglepett Rob kedvessége, de természetesen nagyon örülök. Kíváncsi vagyok ki lehetett az-az idegen. Még mindig Robra gondolok, de néha eszembe jut Kevin is..:D
    Rob beszólása a végén....hát haláli volt..biztos ha nekem mondaná ott esnék össze helyben:D
    Király fejezet lett.
    Pusz

    VálaszTörlés
  3. basszus. komolyan remélem, hogy kiderül hogy Rob volt az aki "elkapta" Krist. áhh. van egy olyan érzésem, hogy most jönnek az izgi részek.
    nagyon jó fejezet lett. imádtam.
    várom a folytatást
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Hát nem is tudom, hogy mit írjak. Ez a rész is nagyon tetszett, mint mindegyik eddig. Azért kíváncsi lettem volna, hogy mit szól Rob, ha Kris bevallja az a kis "titkát". Még ha ő is lett volna az a titokzatos szerető, biztosan nem vallotta volna be Krisnek... Inkább húzta volna az agyát, vagy kiakadt volna, amilyen kis pukkancs. :D Érzem, hogy lesz valami azon az esküvőn... remélem csak jó :) Remélem nem sokára kiderül.

    Puszi: Ágika

    VálaszTörlés
  5. Jaj remélem összejönnek már, mert amíg így ölik egymást attól kész vagyok. Ugye Rob volt a titokzatos idegen? Kizárt, hogy Kris mással úgy érezte volna magát, ahogy... Siess a kövivel légyszi. Zsu

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Remélem mégiscsak kiderül,hogy Rob volt az idegen. El sem tudom képzelni ki más lehetett volna:( Kíváncsi vagyok már nagyon az esküvőre, biztos mozgalmas lesz:) Jó lenne már tényleg egy kis boldogság és béke köztük.
    Siess a kövivel légyszi:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés