2010. november 6., szombat

37:Igen, akarom !


37.fejezet
Igen, akarom!

Csajszik, basszus annyira imádlak titeket , hogy el sem tudom mondani. Ez az eddigi legtöbb komi amit kaptam és már 30 rendszeres olvasóm van. Köszönöm nektek. Jó látni , hogy az írásom érzelmeket vált ki belőletek, mivel ezzel a céllal írom a blogot.Nagyon durva , hogy már itt tartunk és egyre nőni és nőni látom a lekesedést. Még egyszer thx. Nem terveztem ezen a héten több frisst mivel ez már a harmadik , de megérdemlitek!
Jó olvasást.Komikat továbbra is nagyon várom♥
Csók.Pácsa.Love



Kristen Stewart meghatódottan bőg egy hülye és giccses esküvőn. Ha Sadie hallaná a gondolataimat ,egészen biztosan megnyúzna azért amiért az elmém bugyraiban fikázom az esküvőjét. Nagyon erőltetettnek és álszentnek tartok minden esküvőt.. Először is a menyasszonyok 99%-a már nem ártatlan .Másodszor a menyasszony és a vőlegény párás szemekkel megfogadják egymásnak , hogy örökkön örökké szeretni fogják a másikat holott ezt már abban a percben sem hiszik el amikor kimondják. Szép, mondhatom. Na de itt egészen más a felállás. Róluk tudom, hogy komolyan gondolják és küzdeni fognak azért , hogy be is tartsák a megfogadottakat. Amikor rájuk nézek néha egy pillanatig-de csupán egy apró szempillantásnyi ideig- elhiszem, hogy ez menne nekünk Robbal.
A sminkem ma már másodszorra mosódott el. Persze az első nem az érzelem kitörésemtől hanem a zuhanyos akciónk miatt. Jajj ha Alex, nem jött volna ….hmmm…
Fejezd be Kris, koncentrálj, nézd a papot , nézd Sadiet!-parancsoltam magamra de nem ment , mivel a tekintetem leragadt Robnál , aki szintén engem méregetett mint valamiféle különös portékát.
Megtörölgettem a kisírt szemeim, hogy addig se a túloldalon álló szexistent lessem. De megint előjött belőlem a kisördög. A szememről áttértem a számra amit először zsebkendővel törölgettem szexisen majd az ujjammal, végül a nyelvemmel megnedvesítettem kiszáradt ajkaimat.
Rob rajongott a produkciómért, kiguvadt szemekkel nézett rám , miután megemésztette a látottakat sikerült előcsalogatnom a legcsibészesebb mosolyát.
A szertartás további részében már nem fojtogatott sírás , mivel Robbbal elmerültünk egymás szép szemeiben. Mindketten csak arra kaptunk észbe , mire az ifjú pár megcsókolta egymást, nem is baj hiszen úgyis a csók a lényeg , a hab a tortán a finálé..és még ragozhatnám.
Gratuláltunk a barátainknak majd utána abba a szállodába mentünk ahol Alex szülinapja volt. Elég vegyes érzelmek sorakoztak bennem a hely miatt. De aztán nyeltem egy nagyot és túltettem magam a rossz dolgokon és csak a jókra öszpontosítottam.

- Kristen !- kiáltott Sadie

-Gyere, ne itt ácsorogj !

-Bocsi elbambultam.

-Látom . Egyébként meg szégyelld magad!

-Miért is ?

-Nos az első azért mert Alex elmondta a Robbal közös délutáni programotokat.

A fejem itt már céklavörös volt.De még nem volt vége.

-A második pedig, hogy a szertartáson végig Robbal flörtöltél !

-Sajnálom bébi ! Nem tudtam maga, türtőztetni !

-Nem is tagadod ?

-Minek ?

-Helyes!-vetette le magáról a megtévesztő ,,Mérges vagyok”álarcot és átkarolt. -Egyébként örülök , hogy ismét jóban vagytok.

-Köszi , te vagy a világ legjobb barátnője !-öleltem át -

- Mondhatnál néha valami újat is-ugratott aztán bementünk a terembe


Nem Robert mellett ültem a vacsoránál, szóval két öreg néninek sikerült kiverni a fejemből néhány órára az ott lejátszódó perverz képsorokat.

- Megkérem a legjobb barátnőmet Kristent , hogy mondjon egy rövidke beszédet!-szólított meg Sadie. Természetesen a felkérés nem ért váratlanul már napokkal ezelőtt megbeszéltük közölte velem , hogy fel kell szólanom. Jó sokat törtem a fejem azon, vajon miről regélhetnék ennyi ember előtt, de nem váratott sokat magára a téma


-Nos , életünk során hibákat követünk el. Néha a pillanatnyi kilátástalanság vezet rossz döntésre. Néha a hibázástól való félelem motivál a vétkezésre Ami nagyon fontos az , hogy sose féljünk visszafordulni a helytelen útról. Ne menjünk rajta csak azért végig mert már megtettük a háromnegyedét . Ne feledjük , sohasem késő. Kedves vendégek, remélem tudják , , hogy nem a barátaink házasságáról beszélek– poénkodtam mire mindenki felnevetett

Jelen esetben ez a frigy a helyes útra való visszatalálás szimbóluma. Amikor a barátnőm megtudta , hogy, terhes teljesen el volt veszve. Amit szerintem bárki meg tud érteni. Becsülöm amiért meggondolta magát az utolsó pillanatban .Amikor már minden veszni látszott,igaz hogy egy kis segítséget igényelt a procedúra-de fogta a formás kis hátsóját és szépen előről kezdett mindent. Nézzék meg ! Látnak nála boldogabb embert a teremben ?Mert én nem .Najó esetleg Alexnek virul a feje hasonlóképpen.
Alexről szólván az egyik legcsodálatosabb ember akit valaha ismertem. Melegszívű, érett és lelkiismeretes és tudom , hogy nagyon kiváló férje lesz Sadienek és még annál is jobb barátja az évek során.
Hálás vagyok amiért elmondhatom , hogy ők a barátaim, mivel annyira nagyszerű és varázslatos emberek. És szeretnék én is egy olyan beteljesült és feltétel nélküli szerelemnek része lenni amilyen az övüké-pillantottam Robra aki sokat sejtetően rebegtette felém a szempilláit.

A vendégsereg tapsviharban tört ki Sadie pedig zokogásban-bár én ezt a terhesség miatti túltengő hormonoknak tudtam be.

***


-Csodás volt a beszéd !Megvan bocsátva a Robbal való kacérkodás

-Azt hittem nem haragszol

-Tudod , hogy..
-Tudom, csak így akartál burkoltam megdicsérni!

-Na látod ismersz mint a tenyeredet-villantott felém egy 120 vattos mosolyt az ifjú feleség majd csókot lopva elrabolta tőlem a férje.



- Táncolunk ?-sasszézott mellém oda Robert

- Tudod, hogy nem az erősségem a tingli-tangli zene

-Aha sokkal inkább a rúdon való táncolás nem ? –kérdezte kacéran és mintha ez előbbi mondatot ki sem ejtettem volna ,a csípőm a szám ritmusára kezdett mozogni-Bár bevallom azt én is nagyon éveztem, esetleg megismételhetnéd valamikor..

-Álomdj csak Rob.

-Miért is ?

-Az egyszeri volt és megismételhetetlen .

-Hát azért megpróbálhatod űberelni.

- Ennyire kivagy éhezve? És hol van a plasztik cicád ?

- Ő nem kielégíteni ez éhségem , csak egyetlen speciális személynek megy.

- Letesztelted vagy mi ?- próbáltam puhatolózni annak irányába , hogy lefeküdt e vele

-Nem , egyszerűen tudtam , hogy azt a bizonyos lányt senki nem gyűrheti le szóval nem is próbálkoztam mert hatalmas csalódásban részesültem volna.

- Most már nagyon kíváncsivá tettél , hogy ki ez a lány- mosolyodtam el

-Meg kéne ismerned. Páratlan teremtés. Egyszer olyan szúrós mint a sündisznó másszor meg kenyérre lehet kenni.

-Akkor pontosan a tökéletes másod …

- Eltaláltad-húzott magához közel és kisimított az arcomból egy tincset

-Hééé -tűrtem fel a zakója ujját ,- Még mindig hordod?- mutattam a fekete bőr karkötőre amit tőlem kapott szülinapjára

- Egész végig rajtam volt Kris. Sosem veszem le

- Hazudsz ugye ?-nevettem majd feltűrtem a hatalmas műanyag karkötőmet amely alatt ott lapult az én darabom

- Szivatsz igaz ?-nevetett ő is.- Lassan átmegyünk valami csöpögős romantikus film főszereplőivé

-J ó is lenne , ha minden olyan egyszerű lenne , mint azokban az ostoba embervakító hülyeségekben.

- Talán…bár én nem szeretnék annyira bárgyún vigyorogni

-Már késő-pöcköltem meg az orrát

-Sétálunk egyet?

-Jól jönne egy kis friss levegő –egyeztem bele és az adrenalinszintem már az eget verte

Elkértük a kabátunkat a ruhatárból és kimentünk a szabad levegőre. Mivel mindenhol autók és emberek cikáztak, egy közeli park felé tartottunk , nehogy ránk szálljanak a rajongók, vagy a lesifotósok.

Némán ballagtunk egymás mellett végül Robert nevetése törte meg a csendet.

- Min nevetsz ?-tudakoltam

-Azon hogy milyen bénák vagyunk …..egyikünk sem mer megszólalni , mintha ez lenne az első randink.

- Végülis , valamilyen módon ez a sokadik első randink, ha úgy vesszük.

-Áhhh szóval most randizunk?

-Ez annyira bonyolult,észrevetted, hogy jóformán semmilyen nagy összeveszésünket nem beszéljük meg normálisan mert vagy újabb perpatvarba vagy szexbe torkollik?

- Az utóbbit nem bánom-szellemeskedett de amikor látta a villámokat szóró arckifejezésemet akkor komolyra vette a szót.- Teljesen igazad van ebben , nem rágjuk át a dolgokat együtt csak külön külön.. De Kris nem gondolod, hogy néha talán jobb ez így ? Nem egészségesebb hogy nem hányjuk újra és újra egymás szemére a múltat és így legalább te sem éled át újra a szörnyűséget amit elkövettél vagy amit én követtem el? Annyira felesleges végigpörgetni a rossz élményeket , ami megtörtént az megtörtént. És bármi történt én még pontosan ugyanúgy szeretlek téged.-nézett a szemembe komolyan

Szeret.szeret és szeret !!!-ujjongtam magamban mint egy kétéves. Igaza van csak ez számít.

-Oké, van abban valami igazság amit mondasz , de akkor hogyan tovább?

-Hát így-szólt majd ajkaival lecsapott az enyémekre. Ösztönösen túrtam bele kócos hajába és simogattam a hátát. Először lassan játszadoztak ajkaink egymással, mintha először térképeznénk fel egymás területét, de aztán egyre szenvedélyesebben vívtuk a csatát, néhol még levegőt is elfelejtettem venni, olyankor csak belemosolyogtam a csókunkba . Rob persze nagyon is évezte azt hogy még ennyi idő után is így hat rám . Bár odakint mínuszok röpködtek hiszen , december hónapot írtunk, rólam mégis lekívánkozott volna kabát .
-Mit szólnál ha kivennék egy szobát ?És megismételnénk amit három héttel ezelőtt?

-Nem is tudom Rob …ne érts félre én is akarom , de nem gondold , hogy a kapcsolatunk néha csupán a testi vonzalmon alapul-kérdetem tőle , de olyan hangsúllyal amiből megtudja , hogy én nem gondolom ezt így.

-Nem , csak szeretjük csinálni, mert nagyon jó egymással és ez szerintem nem baj.

-De ez most még csak az első randink –mutattam rá a tényre. –És én nem szeretnék az első randin a lényegre térni-incselkedtem

-Hát akkor az előbbi csókodat rosszul ítéltem meg, minden bizonnyal-szállt be a játékba ő is- Majdnem elporladtál a karjaim között.

-Ne menjünk bele , hogy ki milyen heves reakciót produkál a másik jelenlétében jó?-célozgattam a délelőtti eseményekre

-Azt gondolod nem tudom megállni , hogy te és én ….?

-Azt!- jelentettem ki magabiztosan

-Hát én ugyanezt gondolom rólad bébi

-Oké , akkor fogadjunk.

-Jó , de miben ?

-Randizunk !!De semmi csók, semmi tapi, semmi szex . És az aki először mutat gyengeséget annak muszáj valami kellemes meglepetést adni a másiknak.

- Veszteni fogsz Stewart !Nagyobb akaraterőm van mint azt gondolnád! Áll az alku-nyújtott nekem kezet és ezzel belement az ,,Húzzuk egymás idegeit még tovább” című játékba

5 megjegyzés:

  1. nah erre kiváncsi leszek!:D sztem egy percig se bírják ki:D De remélem azért Krisz nem könnyíti meg majd rob dolgát és direkt hergeli majd:D:D várom a folytatást:D
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Jah, itt megint az utolsó mondatban van a lényeg! ,,Húzzuk egymás idegeit még tovább”, ez aztán neked igazán megy!
    Szuper volt különben végre megint együtt, remélem már nem jön több akadály, mert egy kis nyugi jól jönne. Na meg ez a fogadás, hú, kiváncsi leszek ki veszti el először a fejét. Gondolom Kris majd cukkolja Robot, aztán beleesik a saját csapdájába. Remélem azért sietsz a kövivel. És köszönjük a ezt sok frisst! Zsu

    VálaszTörlés
  3. Jaj de bírom mikor így incselkednek egymással. Olyan helyesek ilyenkor. :) Mondjuk jó, hogy nem az ágyban kötnek ki egyből, így sokkal izgibb a történet. ;) Hát szerintem egyik sem fogja kibírni még a randi feléig se... :D Alig várom már a kövit, nagyon kivi vagyok mi lesz ebből! Pusz: Ágika

    VálaszTörlés
  4. Fúúú csajos, hogy te milyen gonosz vagy!
    Itt várom, hogy izéé meg minden, erre tessék!
    Ettől persze a feji isteni lett :)
    Bírom azért az ilyeneket! Olyan édesek :)
    És Robci kimondta az ,,sz" betűűs szót és annyira cukii!
    Jajj imádlak! Hozz gyorsan kövit, mert tűkön ülök!....(na jó nem mert széken de akkor is) xD
    Puszillak!

    VálaszTörlés
  5. Sziiaaa!
    Nagyon jó lett a feji:)
    Kíváncsi vagyok ki bírja majd tovább!
    Ügyes vagy! Így tovább :)

    VálaszTörlés