2010. november 28., vasárnap

45: Egy csók amely örökre szól







Csajok :) Basszus the end. Amikor elkezdtem , nem gondoltam volna ,hogy ennyi fejit képes leszek legyártani. Azt hittem beleunok, mint minden másba, mert tudni kell rólam,hogy az a típusú ember vagyok aki mindent félbe hagy. De ti erőt adtatok nekem, mosolyt csaltatok az arcomra és megvigasztaltatok amikor szomorú voltam. Imádtam írni és még mindig imádok.

Ezzel a fejivel szeretnék nektek mindent megköszönni.

Akik támogattak: Kim (neked különösen nagy hálával tartozom), Kla, Kriszta , Dina, Zsófi, Dytta,,dorri,Niky, Evelinke1230,f_gica1989,Zsofka(hátha felnéz még ide) Rami,Lizzyke,Bella 19-Kstew,Haley,Judit,Mia, Ágica,Zsu,Mucika,Patri,Jelly,Poncsi,Kitti,Vivi, (L)Mano(L),Mary Ann,Brigci és a titokzatos idegen, na meg a nyomkodók és a rendszeres valamint rendszertelen olvasók (L)


Xoxo



Új blogom: cityofrobsten.blogspot.com

Hogy is van ez a Robsten dolog?




Egy csók amely örökre szól

Az ablakpárkányra kuporodva bámultam a havazó tájat. Semmi kétség , ez reggelre nem fog elolvadni. Nem terveztem soha , hogy férjhez megyek , de arra végképp nem számítottam, hogy ilyen időjárási viszontagságok között fog megtörténni. Nem tudtam , hogy örüljek e neki , vagy mérgelődjem miatta. Egyrészt szarrá fogok fagyni , abban a vékony ki esküvői ruhában amit választottam , másrészt roppant különleges és egyedinek hat, a vastag hótakaróban a kápolnához tipegni.

Jó , hogy esik ! –adtam meg magam.

Én az örök lázadó , nehogy már úgy vonuljak az oltárhoz, mint egy átlagos amerikai mennyasszony! Elvigyorodtam az eszme futtatásomon. Karjaimat összefontam szorosan magam körül , mert a bőröm erősen borsózott. Hiányzott Rob érintése amelytől a testem azonnali gyulladást produkált. De megbeszéltük, hogy az esküvő előtti napon külön éjszakázunk, mivel az esetlegesen felgyülemlett feszültségtől, elképzelhető , hogy egymás idegeit ostromolnánk vagy hülyére szexelnénk magunkat.

A második lehetőség felvetésével ismét elkalandoztak a gondolataim. Vajon a házasság után is ennyire fogom kívánni ? Nem kéne ilyeneken gondolkodnom, hiszen az esküvőszervezéssel kapcsolatban minden simán ment, tehát Isten is azt akarja , hogy bekössék a fejem. Na meg az is megkönnyítette a dolgomat, hogy Sadie olyan volt mint egy terminátor. Ritkaság, hogy valaki egy hét alatt le tud zsírozni egy tökéletes esküvőt. A kápolna lefoglalása bizonyult a legnehezebbnek , de az én drágalátos barátném azt mondta a papnak , hogy nálam is úton a baba ezért szükséges az esküvő. Ezt nevezik kegyes hazugságnak és valljuk be Isten szolgái mostanában túl naivak. A vendéglista rendkívül rövidre sikeredett, mivel nem akartam meghívni olyan embereket akikhez nem kötődöm érzelmileg és akik esetleges kiszivárogtatnák a szaftos részleteket. Titokban akarjuk tartani , hogy összeházasodtunk. Ezért csupán a szűk családi és baráti körünket hívtuk meg ami körülbelül harminc főt jelentett.

Ruhám kiválasztását saját kezűleg intéztem a Chanelnél, beleszólást nem tűrve. Ez volt az egyetlen dolog amit egyedül szerettem volna elintézni.

A leánybúcsúztatót anyám intézte, szem nem maradt szárazon. Elhívott egy szteroidokkal teletömött chippandél fiút, aki öltáncot próbált lejteni nekem,de mivel olyan hatalmas röhögő görcsöm támadt , hogy majdnem megfulladtam le kellett állítani a produkciót. Az este tökéletesen ért végett, mivel olyan részeg voltam , hogy hárman támogattak haza.

Anyu mással is meglepett ,egy előrehozott nászajándékként a Robbal közös házunkat tetőtől talpig bebútoroztatta, ráadásul úgy , hogy mindhármunk ízlésének megfelelt. Eldöntöttük, hogy a nászút után be is költözünk.

Azt kihagytam a fontos események felsorolásából, hogy Rob minden lépésemet árgus szemekkel figyelte, ugyanis attól félt , hogy a Bekis ügy felidéződik bennem és befordulok. Persze nem mondom, hogy egy két éjszaka nem villant be néhány rémkép, de ezek azonnal elmúltak amikor beszívtam a szerelmem édes illatát. Valamint miután megtudtam, hogy Bekinél skrizofréniát állapítottak meg és intézetbe zárták, nem volt mitől paráznom.

-Aludnom kéne , holnap nagy nap vár rám-intettem magam pihenésre, majd bebújtam a pihe –puha ágyamba és azonnal elszenderültem.

***

Amikor reggel kinyitottam a szemem, egy meglehetősen furcsa érzés kerített a hatalmába. Éreztem , hogy megcsapott a változás szele .Mintha a dolgok más színben pompáznának és másképp illatoznának. Különös. Kitekintettem az ablakon , ahol ismét a gyönyörű télies táj fogadott. Tegnap este már teljesen megbarátkoztam a szokatlan időjárás gondolatával, így mosolyt csalt az arcomra a porcukor szerű palást látványa. Hatalmasat nyújtóztam az ablak előtt majd a fürdőbe indultam.

Megeresztettem a csapot és hagytam hadd csurogjon rám a forró víz. Tőlem nem megszokott nyugodtság töltött el. Kezemet lassan a szívem felé csúsztattam , megállapítottam, hogy teljesen átlagos ütemre vert.

Elbágyadva léptem ki a tus alól majd magamra csavarva a töröközőt a hajamat kezdtem kefélni.

Anyám kopogtatott.

-Kris már ébren is vagy ?

Tudna ennél hülyébbet kérdezni ? Vagy szerinte zuhanyzás közben alszom ?

-Igen anya ! Bejöhetsz ha akarsz !

Lassan bedugta bozontos fejét az ajtón és hozzám lépett. Kivette a fésűt a kezemből és átvállalta tincseim megszelídítését.

.Láttam a tükörben , hogy olyan áhítatosan néz rám , ritka alkalmak közé tartozott e pillanat mert érezni lehetett a kettőnk közötti kötődést és szeretetet a levegőben.

- Izgulsz kicsim?

- Azt hiszem nem . Szerinted ez nagy baj ?

-Dehogy , dehogy , az jó jel.-nyugtatott

-Azért egy valamitől tartok …

-Mitől?

-Ugye nem fogsz apuval veszekedni, nem akarom , hogy családi perpatvar legyen a templomban

-Majd megpróbálom magam visszafogni , ígérem. De tudod, nem könnyű azzal a 22 éves csinibabával látni, olyankor mindig olyan selejtesnek és elnyűttnek érzem magam. Ráadásul én mindig partner nélkül jelenek meg.

-Nem tudja, hogy mit vesztett anci ! Te vagy a világ legjobb és leggyönyörűbb anyukája és szeretlek!-fordultam vele szembe és forró csókot leheltem a homlokára

Anyám könnyekben tört ki.

-Annyira csodálatos vagy Kristen, és az én kicsi lányom. –szorított magához. Olyan gyorsan felnőttél. És most itt hagysz egyedül, de tudd bármi történik is én mindig hazavárlak és melletted állok

- Köszönöm anya –sírtam én is mivel nagyon jól esett ilyesmit hallani

- Rob pedig remek választás volt. Jobbat keresve se találhatnál nála. Ezt most nem csak azért mondom mert szuperszexi hanem azért,mert amikor meglát úgy csillog a szeme , hogy még egy vak is észlelné , hogy oda vissza van érted. De elég az érzelgős dumából

- törölte meg az arcát a rajtam lévő törölközőben .- Gyerünk szárítsd meg a hajad , öltözz , készülj!-sorolta a nyilvánvaló teendőimet majd kiment a fürdőből mielőtt még teljesen eltűnne a diktátor mivoltja.

Két óra múlva aztán ott álltam glédában Sadievel és anyával az oldalamon a ház előtt. Esküszöm ők jobban izgultak mint én. Engem az aggasztott , hogy vajon miért nem aggódom. Normális ez egyáltalán ? Le kellett volna rágnom minden tíz körmömet.

Egy pillantás múlva már a kápolna kapujában álltam apuval –aki időközben megérkezett a csinibabájával. Szerencsére anyával nem szólalkoztak össze legalább is ez idáig. Fura, hogy apám eddig még nem is találkozott személyesen Roberttel, igaz hangot is adott annak, hogy nagyon nincs ez így rendjén.

A harangok megkondultak a szokásos induló elkezdődött, az ajtó kinyílt, mi pedig befelé kezdtünk sasszézni. És akkor megértettem , hogy miért nem idegeskedtem ez idáig. Mert egy percig sem voltak afelől kétségeim, hogy rossz döntést hozok. Olyan természetes volt számomra , mint a lélegzés., az hogy ő és én összetartozunk egyszerűen meghazudtolhatatlan volt.

Mikor aztán megpillantottam gyönyörű szemeit a hasam összerándult és szívem heves dobogásba kezdett.

- Soha nem láttam még hozzád foghatót Kristen-suttogta mézédes hangszínével a fülembe és onnantól nálam beállt a teljes áramszünet. Csak bárgyún álltam az oltár előtt és le sem bírtam venni Robról a szemem. Ő is engem figyelt és szemében valóban ott volt az az utánozhatatlan ragyogás. A pap beszédére csupán mérsékeltem tudtam oda figyelni de amit kihallottam abból , az hasznos és értékes volt.

-Kristen akarod e az itt megjelent Robert Pattinsont hites férjedül? –kérdezte a pap

-Igen – válaszoltam teljes biztonsággal és felhúztam Rob ujjára a gyűrűt

-És te Robert akarod e feleségül az itt megjelent Kristen Stewartot

-Igen!Mindennél jobban-tette hozzá és mosolyogva ráhúzta a kacsómra a gyűrűt

- Akkor ezennel házas társaknak nyilvánítalak titeket , csókoljátok meg egymást !-mondta ünnepélyesen a pap

Szenvedélyesen tapadtunk egymás ajkaira, jóval hevesebben mint ahogyan ezt ilyen helyen illene. Egy perc után aztán a pap figyelmeztető köhintésére szétrebbentünk , és kivonultunk a templomból.

Az előtérben eldobtam a csokrot , amit hatalmas meglepetésemre anyám kapott el. Váratlan dolognak számított, hogy észrevettem , hogy egy pasi nyilvánosan megkörnyékezte ami anyámnak láthatóan nem volt ellenére. Rá is kérdeztem Roberttől , hogy ki az illető és elmondta , hogy az édesapja nagyon jó és nagyon megbízható barátja, aki ha valamit eltervez a fejében azt véghez is viszi. Értettem a burkolt célzást.

***

Meg sem vártam míg betettük magunk mögött a hotelszoba ajtaját máris vadul bontogatni kezdtem újdonsült férjem nadrágját.

-Hé nem kéne ezzel várni éjjelig?. Elvégre az a nászéjszaka!

-Ezt te sem gondolod komolyan ugye?-szakítottam meg a habzsolását és vágytól izzó tekintetébe meredtem

- Dehogyis –vigyorgott , aztán az ölébe kapott és a franciaágyhoz vitt. –Amúgy is kevés időnk marad , mert a buli után egyből indul a gépünk Bora-borára.Bár a repülőút hosszú-tette hozzá kaján mosollyal a fején

-Imádlak Pattinson !-mondam és közben elképzeltem, hogy fogjuk egymást halálra kényeztetni a repülőn.

-Én még jobban- kontrázott miközben kihámozott a többrétegű ruhámból. Nagyon precízen simogatta le rólam szerencsére az egész egyben maradt.

Hanyatt döntött majd kissé megemelve a lábamat a belső combom hintette be apró csókokkal majd a nyelvével is rásegített. Enyhe áramütésszerű érzet futott végig az egész testemen. Feljebb férkőzve csókot lopott tőlem . Rutinszerűen kapta le rólam a melltartómat, hogy hozzáférjen kedvenc játszópajtásaihoz. A mellbimbómat keményre szívogatta , míg én a férfiasságán dolgoztam a kezemmel .Édes lehelete szinte felperzselte a bőrömet. Amikor pedig a falatnyi alsómtól megszabadulva legforróbban lüktető pontomat kezelésbe vettem , elaléltam vonaglottam a karjaiban. Mikor elérte az első fázist egy vonalba került velem és a szemembe nézett.

-Kristen azt hiszem nagy baj van ..

-Micsoda? –néztem rá értetlenül

-Azt hiszem halálosan végzetesen beléd szerettem-lihegte komolyan

Lassan végigsimítottam az arcán , megpuszilgattam az állát majd a nyakát .Ő is gyengédebben szeretett tovább. Vállamba és a karomba mormolt édes szavakat míg belém csusszant. Finoman mozogtunk egymáson , sóhajaink hangja szebb volt mint a legjobban összekomponált szimfónia. Egy mozdulattal felé kerültem és a csípőmet lassan ringattam az ölén. Kezével és puha ajkával ott cirógatott ahol csak ért. A szeretkezésünk tetőpontja ismét a megsemmisítő érzést hozta el számunkra. Beteljesedésünk után még jó pár percet töltöttünk egymást ölelve, igéző szavakat suttogva egymás szájába.

Mikor már teljesen kiélveztük egymás társaságát visszaöltöztünk és lementünk a többiekhez ünnepelni. Életem egyik legszebb estélye volt ez a mai nap, sőt inkább A legszebb. Örökké emlékezni fogok rá és bármi is történjen sosem fogom megbánni, hogy hozzá mentem mindenki kedvenc vámpírjához Rob Pattinsonhoz.

***

Öt év múlva

A legtöbb ember hisz az igaz szerelemben, viszont annak tartósságában már csak nagyon kevesen. Azt mondják a szenvedély elmúlik a tűz már csak pislákol. Az édes szavak suttogását , az egymás fejéhez vagdalt szitkozódó szövegek váltják, a szexéhességet pedig a fejfájás vagy legalább is az arra való hivatkozás.

Nos lehet, hogy mi a kivételek közé tartozunk , mert semmi ilyet nem tapasztaltam az öt év során amióta Mrs. Pattinson vagyok.

Azt nem tagadhatom, hogy néha nem vitázunk egymással, de nem minden nap és nem apró cseprő dolgokon.

Szex ügyben sem panaszkodhatom ,gyakran sort kerítünk éhségünk csillapításra. Egy szó mint száz, még mindig vad szenvedéllyel szeretjük egymást.

Elgondolkodtam rajta párszor, hogy vajon miért megy köztünk minden ennyire simán. A válaszon nem kellett sokat gondolkodnom, azért mert mi kezdetektől fogva önmagunkat adtuk a másiknak. Nem tetszelegtünk, nem udvariaskodtunk egymás előtt, nem hazudtunk a kedvenc dolgainkat illetően. Mert valljuk be, ideig óráig meg lehet magunkat játszani , de nem egy életen át.

Fura, hogy két ilyen csélcsap ember ,mint mi, ennyire harmonikus kapcsolatban képes élni, de jobban átgondolva teljesen érthető is.

Az első hónapok voltak a legnehezebbek, a forgatás és a fotósok miatt. Legszívesebben már mind ketten a nyilvánosságra hoztuk volna , hogy összeházasodtunk , de a Breaking dawn befejezéséig kötött minket a szerződés. Aztán amikor a moziba került a legutolsó film amely törvényszerűen kasszasiker lett, lehullott a lepel a Robsten rejtélyről. Körülbelül három hónapig csámcsogtak rajtunk és követtek mindenhová, azután megbékéltek vele.

Jó érzés volt úgy elmenni vásárolni, bulizni és enni, hogy nem nyomnak a pofádba egy kamerát. Természetesen ezután sem veszett a nevünk a süllyesztőbe. A tini rajongók után pedig elismert filmrendezők és producerek valamint a nagykorú közönség szívébe is beloptuk magunkat. Robot Oscarra engem pedig Golden globra jelöltek.

A családommal is minden rendben van. Anyám újra férjhez ment, ahhoz a pasihoz akit az én esküvőmön ismert meg Cameronnak pedig menyasszonya van. Apám összehaverkodott Robbal , néhány hétvégén együtt kaszinóznak.

Sadie és Alex szintén remekül megvannak a kislányuk , a mi keresztgyerekük April , már öt éves . Kívülről Sadiere , de belülről az apukájára hasonlít.

Imádom nézni, hogy lesz hétről hétre egyre nagyobb és gyönyörűbb. Kicsit irigykedek Alexékre.

De nem kell , hogy sokáig egyen a fene ,mivel a pocakomban már négy hónapja növekszik egy kis jövevény. A csöpp Keith Pattinson.


Robert szemszöge


Itt ülök az Oprah showban és arról beszélgetünk , hogy alakult a Twilght utáni életem

- Elégedett vagy az életeddel?- kérdezi a háziasszony

Elégedett vagyok e ?Teszem fel a kérdést magamban

- Nincs olyan ember a Földön aki elégedettebb, boldogabb vagy szerelmesebb nálam. - válaszolom őszintén

A nevem Robert Thomas Patttinson. A feleségem a legszebb legokosabb és legérdekesebb nő a világon, Kristen Stewart akivel öt év után is töretlenül viszont szeretjük egymást. A családom és barátaim egészségesek és boldogok És ami a legfontosabb , hogy hamarosan apa leszek! Hihetetlen!- méláztam magamban.

A műsor után a parkolóhoz indulok. Meglepetés vár rám, szerelmem az autónak támaszkodva simogatja a már enyhén kidomborodó pocakját. Meggyorsítom a lépteimet és kissé felemelve a földtől forró csókkal köszöntöm. Kicsit elbódulok ajkának érintésétől ,mint mindig. Nagy levegőt veszek, lassan elhiszem , hogy ez az egész valóság, és nem csak egy tökéletesen megalkotott álomvilág.

-Minek köszönhetem ezt a szép meglepit?.

- Dr. Watsontól jövök! Nézd-tartja elém az ultrahangos felvételt amin már jól láthatóan kirajzolódik a kicsi Keith. A szemem kissé párássá válik a boldogságtól ahogy szemrevételezem szerelmünk gyümölcsét. Alig férek a bőrömbe , lelkesedve várom a kilenc hónap leteltét, amikor is végre a kezembe vehetem a fiamat.

Átöleljük egymást majd ismét szenvedélyes csókot váltunk

-Csodás kisfiúnk lesz !- szólal meg Kisten

- Ilyen alapanyagokból, még is mire számítottál-? viccelődőm amire mind ketten nevetésben törünk ki.

Nagy sóhajjal nyugtázva ezt a fantasztikus napot , tartunk az otthonunk felénk ami a remélhetőleg továbbra is ilyen tökéletes és vidám közös jövőnk színhelye lesz.



THE END



8 megjegyzés:

  1. istenem ez olyan szép volt :)
    úgyimádtam olvasni az egész történetet :)
    nem tudok mást mondani, de szerintem nem is kell, egyértelmű, hogy fantasztikus történetet tudhatsz magad mögött :)
    gratulálok :)
    dorri

    VálaszTörlés
  2. Jézusom!! Valamelyik nap feljöttem és olvastam, hogy majd csak a hét közepe fele lesz meg az utsó. Hétvégén nem voltam épp használható állapotban, de ilyen meglepire nem számítottam ma amikor feljöttem.
    Eszméletelenül tetszett.
    Nagyon sajnálom, hogy vége, de nagyon szép befejezést írtál.
    És igenis sokan mondhatják, és az írók szemére vethetik, hogy mindig romantikus és boldog befejezést írnak az Rs- töriknek, de én (és szerintem még jópár olvasó) akkor is ezt szeretem, és ezeket olvasom szívesen.
    Természetesen tudatában vagyok, hogy ezek kitalált történetek, de akkor is azt szeretem, ha jól sülnek el a dolgok, mégha esetleg meg is szenvedtek azért, hogy boldogok legyenek.
    Azt hiszem van az életben elég sok dráma, tragédia, bosszúság és kellemetlenség, legaglább az ilyen történetek olvasása közben, mind a tied is, hadd lehessen elfelejtkezni az mindennapok terheiről. Ha kikapcsolom a gépet úgyis rám zúdul a valóvilág, de addig legalább hadd legyek álomvilágban.
    Nagyon köszönöm, hogy olvashattalak, és örülök, hogy bár nem olyan régen, de ráakadtam az írásodra.
    Nagyon várom a következő történeted, biztos vagyok benn, hogy nem fogunk csalódni.
    Köszönöm neked ezt a szép befejezést és az egész történetet.
    Zsu

    VálaszTörlés
  3. Csak az előttem szólókhoz csatlakozom:)
    Nekem is nagyon tetszett az egész könyv.
    Remélem azért majd még belekezdesz egy másik töribe. Ha igen rám biztos számíthatsz ezer örömmel fogom olvasni:P
    Üdv:Brigici

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó volt.
    de azt hiszem szomorú vagyok. kár hogy vége. de ha úgy vesszük, hogy a csúcson kell abbahagyni, akkor igencsak beletrafáltál. az egész történet hihetetlenül jó volt. imádtam minden egyes mondatot, és gondolatot, amit megosztottál velünk.
    köszönöm, hogy olvashattam.
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom hol kezdjem annyi mondani valóm van:) :)
    Először is szeretném megköszönni, hogy megemlítettél a fejezet elején. A történet és te is (természetesen) nagyon a szívemhez nőttetek:)

    Amit most mondani fogok eddig nem mondtam el senkinek de én már régebben, már néven is írtam neked :D Akkor is szerettem a történetet és miután áttértem a Kim "blognévre" is követtem az oldalt, mert ez lett az egyik kedvenc történetem. Főleg Robstenes témában.
    (Egyéb okok illetve emberek miatt váltottam nevet és írtam új blogot)

    Ebben a történetben azt hiszem megvolt minden, amit egy olvasó szeretne Szerelem,szenvedély,erotika,veszekedés,feszültség,dráma,humor :)
    Köszönöm, hogy olvashattam, hogy elfeledtetted velem a hétköznap problémáit, hogy jókat nevettem vagy éppen olvadoztam (18-as részek).
    * most nagyon könnyezik a szemem a sírástól*

    Nem tudom hol laksz, nem is ismerjük egymást igazán, de azért jó lenne egyszer találkozni, mert biztos jókat tudnánk beszélgetni:)

    Amúgy bocsi, hogy egy kicsit hülyeségeket írók de ma ötkor keltem és négyre értem haza a suliból és olyan az agyam mint a salátának :D

    Találkozunk a másik blogon:)
    Szeretlek:)
    Pusz
    Kim

    VálaszTörlés
  6. Lányok az eddigi legmeghatóbb komikat írtátok nekem.

    dorri : köszönöm neked , hogy ennyire szerettél olvasni

    Zsu : te vagy és voltál az egyik leglelkesebb kommentelőm, rengetegszer erőt adtál nekem a folytatáshoz♥ nagyon hálás vagyok érte

    Brigci : nem is kell sokáig várnod hiszen az új blogomra már holnap fel is kerül az új fejezet.Számítok rád :)


    Dytta : te ott voltál a legelsők között , te is nagyon inspirálóan hatottál rám, köszönöm


    Kim ( asszem itt kisregény következik )

    Most , hogy így mondtad gondolom , hogy ki lehettél, de nem vagyok benne biztos :) Lényeg a a lényeg , hogy mindkettő néven érkezett komikat nagyon szépen köszönöm. Te mindig mellettem álltál tőled kaptam az első díjamat, ami nekem hatalmas nagy örömet szerzett.Támogattál a mélypontokon.
    Ha nem vagy, lehet , hogy nem érek a sztori végére xD
    Mindenképpen össze kell futnunk egyszer , mert tuti biztos, hogy egy húron pendülünk.

    Abszolút nem volt semmi hülyeség abban a mit írtál, nagyon meghatódtam tőle, meg amúgy is egy érzelgős típus vagyok.

    Azért nem nyomok el egy egész csomag papírzsepit mert most csak egy fejezetet zártunk le :) És igen találkozunk a másik blogon

    ♥Énis szeretlek


    És titeket is lányok :D És köszönöm még egyszer köszönöm. Remélem sokatokkal találkozunk a City of Robstenen:D

    VálaszTörlés
  7. Szia! Jó a blogod!

    Nézd meg az ennyimet is ha szeretnéd és irj komit és ha akarod követheted is
    köszi
    vampire-vampirefan.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. http://botsandhascks.blogspot.com/2011/10/twilight-saga-breaking-dawn-part-1.html - free download Breaking Down Part 1

    VálaszTörlés