2010. november 4., csütörtök

36:Míg a halál el nem választ ?

Sadie ruhája :)

36 fejezet

Míg a halál el nem választ ?



Drágáim , meghoztam ahogy ígértem. Nagyon köszönöm a komikat. Szeretlek titeket !♥Komimániás vagyok néhánnyal lepjetek meg pls*.*



Mikor kislány voltam mindig arról álmodoztam , vajon milyen leszek mennyasszonyként. Hosszú hatalmas fehér uszályos ruhát, gyönyörű gyöngyberakásos magassarkú cipőt na meg egy mesebeli királyfit álmodtam magamnak. Akkoriban a mesebeli királyfi fogalma elég nagyravágyó elképzelésnek bizonyult . Hétévesen az ember feltétel nélkül képes hinni abban , hogy létezik igaz szerelem és hogy csak úgy, minden komolyabb erőfeszítés nélkül be is teljesülhet. Ma már tudom, hogy olyan kapcsolat- alapuljon heves vagy kevésbe heves érzelmeken-nincs amelyben ne keljen küzdeni, vagy bonyodalmakkal megbirkózni.

A mesében a herceg nem kéri a királylányt arra , hogy fusson utána, mert soha nem fárad bele a sárkánnyal való küzdelembe. Nos akkor kivetítve ez én életemre Rob amolyan reformer lovag lenne , mert arra kért engem , hogy teperjek érte.

Belegondolva nem akkora hülyeség mint amilyennek elsőre tűnt. A 21. században a nők mennek utána annak a hímnek akit akarnak és nem pedig fordítva. Szomorú igazság, de ez van . Na jó nem ontom itt a szentigét , Rob az elejétől fogva meglepett apró dogokkal amiről más lány tényleg csak álmodhat, ő akart engem és nem érdekelte hányszor pattintottam le sohasem dobta be a törölközőt teljesen , maximum takarékos lángon égett.

És amikor már a kézében tudhatta a szívemet akkor sem langyosodott el köztünk a hangulat. Sőt egyre forróbb lett, ahogyan tegnap este is példának okáért. Azt hittem ott rögtön összeesek vagy lesmárolom, nem kellett sok hozzá , de aztán megint előadta Mr. Énvagyokazellenállhatlanfaszagyereket szóval némileg képes voltam magamat türtőztetni.

A másik gondolat pedig , hogy egy idegen pasival mókáztam nemrég, és ha Rob ezt megtudja tutira dob egy hátast ….. vagy engem. Az az egy biztos hogy erről be kell neki számolnom mielőtt újra összejövünk, ha összejövünk egyáltalán. Az a nevetséges , hogy tudjuk mit érzünk egymás iránt, és húzzuk az időt hülye játékokkal ami kb. gimis szinten van ahelyett , hogy együtt lennénk. Félek attól, hogy elítél az ismeretlen pasas miatt. De végülis nem teheti hiszen akkor éppen nem jártunk és nagyrészt ő miatta omlottam más karjaiba. Mindegy lesz ami lesz, én most az egyszer tényleg tiszta lapokkal fogok játszani.

Egy lényegesebb dolog , ma lesz a legjobb barátnőm esküvője. Egyszerűen hihetetlen , tiszta ideg vagyok pedig nem is nekem kell ma az oltár elé állnom. Megbeszéltük, hogy segítek elkészülni Sadienek. A templomban készülődött az ifjú pár, persze egymástól legtávolabbra eső helyeken.

Mondanom sem kell amire odaértem Sadie már teljesen felemésztette magát.

-Jajj Kris de jó , hogy itt vagy !Nekem ez nem fog menni.

-Mi a baj ?-kérdeztem mosolyogva mert tudtam , hogy ez a szokásos esküvői előtti pánik.Sadie imádja a romantikus filmeket amiknek ez gyakori eleme , tudtam , hogy semmi pénzért nem hagyna ki egy apró drámázást.

- Akkora vagyok mint egy tehén ! Fel sem tudom, húzni a cipzáramat.

-Drágám 3 hónapos terhes vagy és így sem több 50 kilónál. Pont egy hatalmas bálnára emlékeztetsz- ironizáltam

Költve rám nyelvét jelezte , hogy elhiszi amit mondtam. Majd megkönnyebbülten kifújta a levegőt.

-De akkor is egy bányarém vagyok, nézd még pattanásom is nőtt-mutatta az állát lesújtva.

-Az egy anyajegy! És egyébként te vagy a legszebb menyasszony akit valaha is láttam , és ez nem kamu. Persze az dobna rajtad még egy kicsit ha nem kámpicsorítanád el a szád. Szóval mosolyogj !!!!Ez a te nagy napod !

-Igazad van . Gyere segíts felhúzni a cipzárt . Úristen már ennyi az idő ! -sipákoltA hajam még kész sincs a sminkem szintúgy .Hol van Martha ?

-Nyugi, kint cigizik, azt üzente öt perc és kivakol.

-Okés –igazította el magán a ruhát és még egyszer végigmérte magát a tükörben .

Nem vonzanak a csajos ruhák, és mint azt már elmondtam nem ált szándékomban férjhez menni sem, de az egész felhajtást elviselném , ha egy gyönyörű menyasszonyi ruhába bújhatnék.

Sadie szerzeménye is csodálatos darab volt. Egyszerű de ugyanakkor elragadó. Nyakpántos ruha hátul mélyre ható kivágással. A felső rész nemes csipkével volt megbolondítva, alul pedig selyem néhol enyhén feltűzve. A két anyag találkozásánál, a ruha oldalán egy aranyos masni díszelgett. Teljes mértékben Sadiere vallott egyedi volt és varázslatos , pont mint ő.

-Megtennél nekem valamit ?

-Bármit.

-Átvinnéd ezeket a Robnak?-nyútotta át a karikagyűrűket.

-Robnak ….Sadie te most szívatsz ?

-Jó hát ha azt szeretnéd, hogy Alex meglásson és örökre boldogtalan legyek

-Isten ments , megoldom –fanyarítottam el az arcom és elindultam , hogy teljesítsem a rafinált küldetést.

Átsátikáltam a túlsó szárnyba szerencsére összefutottam Alexxel.

-Alex sziaa. Áthoztam a gyűrűket!-nyútottam felé

-Kérlek vidd be , muszáj egy kicsit ellazulnom-tartotta fel a cigijét.

-Okés , erre ? –kérdeztem

-Igen az első ajtó és még egyszer köszi.

Bekopogtam nem jött válasz . Megúsztam a Robbal való találkozást-gondoltam és beljebb kerültem

Letettem a gyűrűket az asztalra és kifelé indultam amikor halottam , hogy csurog a víz a fürdőben. Nem tudom mi vezérelt –najó de tudom, ki voltam éhezve –benyitottam.

Rob éppen zuhanyzott. Háttal állt nekem , szóval volt némi időm arra, hogy végig mérjem izgató testének minden porcikáját a fenekénél alaposan elidőzve. És ahogy egyre feljebb és feljebb kúszott a tekintetem észrevettem valamit. A hátán díszelgő hatalmas és mély karolásokat. Egy nő felismeri ha a nyomot hagy egy férfin. És tudtam , hogy én hagytam pont ugyan ilyen vájatokat az ismeretlen testén azon az éjszakán. Hiába a fotók és a videó most már egészen bizonyos , hogy ő volt, és egy beteg játékot űzött velem, amit én ugyanolyan beteg módon élveztem is.

Abban reménykedve , hogy nem figyel fel a neszre ledobtam magamról minden ruhát és hangtalanul belopóztam mellé. Szórakozottsn megrajzoltam a karmolások mintáját,mintha teljesen normális dolgot művenék.Összerezzent az érintésem alatt, de nem fordult meg.

-Tudod Robci , ügyesen megoldottad , hogy ne jöjjek rá , hogy te voltál, de most lebuktál.-cirógattam tovább a hátát.

-Nem egészen világos miről beszélsz .

-Lehet , hogy a videót megmanipuláltad vagy fogalmam sincs hogyan varázsoltad oda magad, de ezeket a nyomokat amit rádvéstem nem tudtad annyira könnyen eltüntetni.

-Nem te vagy az egyetlen ki szeret karmolászni-fordult velem szembe és láthatóan meglepte , hogy én is pucér vagyok. Megpróbált a szemembe nézni de mivel férfiből van egyre lejjebb kúszó tekintetének nem tudott parancsolni.

-100˛százalékig biztos vagyok benne , hogy az ott az én művem- mondtam és állát megfogva arra kényszerítettem , hogy a szemembe nézzen.- Robci ,Robci egy úriember nem tekintget olyan tájakra amikre nem szabad.

-Egy úrihölgy pedig nem viselkedik ennyire hivalkodóan.-kontrázott

-Egy a bökkenő , hogy én nem vagyok úrihölgy- mosolyodtam el kacéran és közelebb vontam a fejét.

-Most megcsókolsz ?-kérdzte szaporán szedve a levegőt

-Egy félénk tinisrácra emlékeztetsz ,bébi-nevettem ki

-Hát már nem vagyok az! -jelentette ki és felkapott az ölébe.

Nem néztem a szemébe a mellkasán apró körök leírása közben beszéltem hozzá.

-Hú de erős valaki! De egy ekkora Terminátor miért vár a arra , hogy a nő csókolja meg őt.

-Sosem figylesz, tegnap már megmondtam.

-De figyeltem , minden szóra . Csak reménykedtem benne , hogy meggondoltad magad.

-És egy ilyen vad ösztönlény aki sötétben odaadja magát egy tök idegen embernek, nem mer lesmárolni egy ismerőst ?

Csókkal válaszoltam a kérdésre. Alighogy hozzáértem ajkaihoz vadul kapott az enyém után. Olyan volt számomra mint a legédesebb méz. Annyi idő után végre ismét érezhettem bódító aromáját. Óvatosan a falnak dőlt , majd leereszkedtünk a földre. A forró víz csak csurgott ránk nem mintha nem mintha nem lett volna elég hogy a vérem százhúsz fokon izott. Csókunk megszakítása nélkül kezemmel kényeztettem férfiasságát , mire belőle jóleső nyögések kívánkoztak ki

Szájával a számról áttért a kulcscsontomra majd a hasamra és épp a legforróbban lüketeő pontomhoz került volna amikor…..

-Robert ! Kész vagy a fürdéssel ? –kopogtatott Alex az ajtón

Sejtelmesen összenéztünk és kuncogásban törtünk ki.Persze én nem hagytam abba a mutatványom.

-Ha…verr…-próbálta kikiabálni Rob a szavakat nem sok sikerrel, így megálljt parancsolt a kezemnek és folytatta .- Nem tudnál várni 10 - nézett végig rajtam –Vagy inkább 20 percet várni ?

- Egy pillanat , Kristen is bent van ?

-Lebuktunk.-vigyorgott

-Nemár –temettem az arcom a mellkasába

-Haver örülök hogy megint khmm …összemelegedtetek de bármikor eksönözhettek, én viszont csak egyszer veszem el Sadie-t jobb esetben. Szóval volnátok szíves kifáradni .

-Moooost-ordította idegesen.

-Igaza van , menjünk , Sadie is mérges lesz ha ezt megtudja –adtam meg magam és feltápászkodtam kielégítetlenül a földről

-És ezzel itt mit csináljak ?–mutatott Rob merevedő kis barátjára

-Engedj rá hideg vizet az segít-mondtam szenvtelenül és összeszedtem a ruháimat

- Utállak Kristen Stewart

-Tudod, hogy az is egy heves érzelem igaz ?-nyomtam egy csókot a szájára és az ajtóhoz vonultam. –Nyugalom lesz még folytatás- kacagtam aztán gyorsan kislisszoltam

7 megjegyzés:

  1. Szia!!

    Húúú...na ugye hogy Ő volt!!:D
    Jaj ez az Alex... pfff. hangulat gyilkos!
    Jaj de ez nagyon jó volt!! :DDDDDDDD
    Kiváncsi leszek arra a folytatásra!! :P
    Várom a kövit!
    puszi♥

    VálaszTörlés
  2. Na de most komolyan!!!! Fú, Alexhez most úgy igazán hozzá tudnék vágni valamit!!!!
    Na meg még te is! Remélem ez az utolsó mondat nekünk is szól, és nagyon-nagyon (hangsúlyozom NAGYON!) remélem, hogy mielőbb lesz folytatás!!!!(vigyor!!!)
    Azért tök jó, (bár szinte biztos voltam benne, de azért mégse százra), hogy Rob volt az éjszakai látogató!
    Most komolyan tényleg hozd mihamarabb a kövit, nagyon jó volt!
    Zsu

    VálaszTörlés
  3. Wáúú csajszi!!!
    Alig egy hétig nem volt netem, erre te írtál nekem egy egész bibliát! Alaposan lemaradtam, de most sikerült gyorsan pótolni :)
    Jajj istenem imádtaam..
    Minden mondatot, szót, betűt =)
    Fúú valahogy éreztem, hogy Robci volt *magának örülő fej*
    De olyan szupeeer lett :)
    Alexet azért most képen töröltem volna, de így csak még izgibb lett az egész!
    Hamar hozz kövit, mert máris kiéheztem xD
    Puszillaak..♥♥

    VálaszTörlés
  4. basszus végre, komolyan kezdtem aggódni hogy ez a 2 marha nem csinál semmit. áhh nagyon jó rész lett. eléggé sikerült kíváncsivá tenned. imádtam.
    várom a folytatást

    VálaszTörlés
  5. Na ne már, mikor pont a legjobb rész következett volna... :( De legalább végre lehullt a lepel a titokzatos idegenről. Mik lesznek még itt, te jó ég!? :D
    Remélem nem kell sokáig várni a kövire, mert nem tudom, h fogom kibírni. :)
    Puszi: Ágika

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Fantasztikus lett a fejezet!
    Gondoltam hogy Rob volt az, de végre ez is kiderült! Ez az Alex meg egy igazi hangulat gyilkos, de mondjuk meg lehet érteni hisz épp nősülni készül! Nagyon kíváncsi leszek arra a bizonyos folytatásra! Várom a kövi részt! Nagyon!
    Csak így tovább! Nagyon jó a történet!

    VálaszTörlés
  7. Szia. Majdnem nem írtam komit :S Sajnálom
    Ahogy a többiek előttem mondták tényleg fantasztikus fejezet lett :)
    Nagy kő esett le a szívemről, hogy megtudtam, Rob volt a kis betolakodó :D :D Remélem hamar érkezik majd a kövi fejezet, mert már nem bírom sokáig.
    Pusz
    Kim

    VálaszTörlés