2010. november 14., vasárnap

41. Aki mer az nem mindig nyer


41. fejezet
Aki mer az nem mindig nyer


Kris szemszög következik. Öveket becsatolni hajtépésre felkészülni. A komikat megint nagyon köszönöm, szeretlek titeket. És a fejihozás megint tőletek függ:)
x.o.x.o



Álmatlanul forgolódtam az ágyamban . Eleinte az esőre és az utcáról beszűrődő zajokra fogtam, de tudtam , hogy igazából nem ez üldözte el az álmom, hanem egy vörös bögyös.Szörnyű rémképeket pörgettem le a fejemben és az idő elteltével egyre csak rosszabb lett. Idegesen rúgtam le magamról a takarót és levágtáztam a nappaliba, megkeresni Rob ajándékát. Megígértem neki, hogy csak reggel bontom ki , de le kellett nyugodnom , szóval ez maradt az egyetlen járható út. Vadul lerántottam a finom csomagolópapírt, ami alatt egy dvd lapult.
Ez most komoly ? –csattantam fel magamban . Itt hagyott nekem egy szaros dvd-t , remélem nem valami romantikus film van rajta, mert akkor ha hazaér megfojtom. Öntöttem magamnak egy kis narancslevet betettem a filmet és levágódtam a kanapéra.

- Sza Kristen!- köszönt vissza Rob arca a képernyőből. Ijedtségemben a kezemben lévő pohár a földön kötött ki.

-Szóval , mivel elmentem egy hétre és te makacs módon , nem akartál velem jönni, tudom , hogy ezt már most megbántad. Szóval arra gondoltam , hogy felveszem magam videóra neked, hogy ne érezd a hiányom annyira-itt kajánul vigyorgott-.
10 videó van a dvd-n oszd be a saját belátásod szerint .Ne légy mohó!- figyelmeztetett

Persze, nem tudtam megállni , hogy ne lássam az összes felvételt. Nagyon jól megcsinálta , vicces volt, szellemes ugyanakkor romantikus is.
Rájöttem , hogy oda kell mennem .A videó megnézése után akkor is így döntöttem volna ha Barbi nem lenne a képben , de ez a kis tényező még jobban megerősített a döntésem helyességében.

Fel kell hívnom Stephet . Ő Rob sajtósa , kézben tartja az ügyeit , szóval biztosan tudja , melyik hotelban szállt meg. Basszus hajnali három van ! Ki fog nyírni, de most ez a legkevesebb.

Tárcsáztam. Fura módon az első csengés után felvette.

-Igen ?

-Szia Steph, te még nem alszol?

-Nem ,partyzom egyet –nevetett a telefonba. Miben segíthetek?

-Öhmm, megtudnád mondani hol szállt meg Robert?

-Kirsten , ugye nem akarsz odamenni ?

-Nem , én csak..

-Te csak, szarul hazudsz, pont mint Rob

-Jó , oda szeretnék repülni, nem bírom tovább nélküle.

- Miért újra együtt vagytok?

-Ez bonyolult és nem most kéne elmagyaráznom, mert akkor 5 ig beszélgetnénk.

-Kris, tudod , hogy a média erről nem tudhat, ha most odamész mindenki számára nyilvánvalóvá válik, hogy szeretitek egymást.

-Vigyázok ígérem, majd veszek egy szőke parókát

-Najó, nem tudom mit műveltek egymással , és hogyha nem lennék oda ennyire az ilyen romantikusan őrült dolgokért nem is kapnád meg a címet, szóval légy hálás a csöpögős lelkemnek, elküldöm egy perc múlva sms-ben.

-Köszönöm Steph !


Miután megkaptam az sms-t elkezdtem bepakolni . Újra megcsörrent a telefonom.

-Igen –szóltam bele sürgetve
-Drága Kris ha legközelebb hősszerelmeset akarsz játszani figyelj oda a részletekre. Elfelejtetted, hogy repjegy is kéne

-Ó bazzz

-Nyugi vannak kapcsolataim szereztem neked, hajnali ötkor indul a géped, a pultnál átveheted jegyet.

-Steph egy istenség vagy !

-Hányszor halottam én már ezt , lassan el kell , hogy higgyem .Jó utat Kristen.

Villámgyorsan beszórtam pár pólót meg farmert , kézitáskába pedig napszemcsit , pénzt, cigit és az irataimat. Beszaladtam anya szobájába , hogy közölhessem vele , hogy elutazom egy hétre.

-Anyu, anyu-rázogattam

-Mi az , ugye nem ég a ház ?-huppant fel és bozontos feje előbukkant a takaró alól

-Nem , csak elutazom

-Oké, de ez holnap nem ért volna rá ?

-Nem , mert most utazom….

-Most rögtön ?

-Igen , most Európába
-Ez komoly és hová?

- Magyarországra Robhoz, ne kérdezz semmit majd felhívlak , oké?

-Hát mivel nagykorú vagy oké, de kicsim nagyon vigyázz magadra, ne hogy elraboljanak, vagy..

-Oké anya szia-zártam le gyorsan az újabb szentbeszédet


A ház előtt fogtam egy taxit . Körülbelül fél óra alatt értünk oda a reptérre . Csomagvizsgálat és a többi idegölő procedúra után pedig már a gépen ültem. Gondolkodtam rajta , hogy fel kellene hívnom Robot , de abban nem lenne semmilyen meglepetés , szóval inkább fogtam magam és az előírások szerint kikapcsoltam a mobilom. Aludnom kellett volna valamennyit de az nem estéhez hasonlóan most sem sikerült. Izgultam , féltem , minden bajom volt.
Landoláskor aztán összeszedtem magam és a parkoló felé indultam.
Mivel senki sem tudta , hogy itt vagyok, ezért taxit fogtam. A sofőr természetesen nem beszélt angolul , de amikor a kifizetéséről beszéltünk profin megértettük egymást.

Már késő volt , reméltem , hogy Rob már ,,itthon” van. Fogtam a csomagjaimat és bementem a szállodába. A recepción tudták, hogy jövök adtak nekem egy külön szobát , amire szerintem semmi szükség nem volt. A papíron ott volt Rob szobaszáma is.
Felmentem lepakoltam a cuccaim, felfrissítettem magam azután átöltöztem

Immáron csinosan és illatosan a 204-es szoba fel indultam. Megálltam az ajtó előtt, odabentről dulakodás hangait halottam, megnéztem még egyszer , hogy stimmel e szám de nem vétettem el. Bekopogtam a biztonság kedvéért , de nem jött válasz. Disznóság hallom, hogy bent vannak. Lenyomtam a kilincset, az ajtó kinyílott.
A következő kép fogadott, Rob alsóban és pólóban vörös rúzsnyomokkal a legnagyobb félelmemmel a mellkasán.

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    JAAAAAAAJJJJJ NE MÁR!!!!!!!
    Ez annyira nem jó! Kristen most visszafog menni, meg se hallgatja majd... :X
    Hogy én mennyire utálom a ribit!
    a videó jó ötlet volt! De hagyni kellet volna minden napra egy videót és akkor elkerülhettük volna ezt!!!! :(
    Várom a kövit!
    puszi♥

    VálaszTörlés
  2. Ááááááááá!
    Ne mááár, megint itt abba hagyni!
    Fú az a vidi olyan édes ötlet volt :)
    Viszont a vége... ajj már nem bírom!
    Steph tök jófej, na meg MamaStew: Mi van? Ég a ház? xD
    Kris szegény most totáál ki lesz akadva... de hát megértem. Azért Robcit is sajnálni fogom.... mert hát nem ő tehet most erről.... de akkor is!
    Jajj már nagyon várom, hogy mi lesz!
    Puszó♥

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Én tudtam hogy Kris lesz az aki bemegy a szobába! Remélem végighallgatja Robot és megtépi a csajt!XD Nagyon várom a folytatást! Mikor lesz friss? Légyszi siess!

    VálaszTörlés
  4. Juuuj........ csupán egyet tudok érteni az előttem szólókkal :) Remek feji lett!
    Várom a frisst!

    VálaszTörlés
  5. jajjjjjjjjjjjjjjjjj!Ez nagyon jó lett hogy tudtam hogy Kris lesz az na ebből hogy magyarázza ki magát azt nem tudom mármint (Rob)várom a kövit:):)
    Pussy

    VálaszTörlés
  6. Remélem nem lesz veszekedés köztök oda fog figyelni rá Kris h "dolakodás hangját" halotta .Várom a kövit Viky

    VálaszTörlés
  7. Fúú, kérlek siess a folytatással. Az nem lehet, hogy most elrohan és meg sem hallgatja. Basszus, mindig a legrosszab pillanatban nyitnak egymásra.
    Fú és remélem megtépi azt a ribancot. Nagyon ráférne. Ugye meg fogják tudni beszélni, és pár szép napot töltenek együtt.
    Mégha valamelyik elveszti is a fogadást!!
    Légyszi, beszéljék meg!!!!
    Tényleg hozd mielőbb a kövit!!!
    Mondjuk holnap?????(gondolom ma este már nem, bár azt csípném igazán!!!!)
    Zsu

    VálaszTörlés