2010. november 9., kedd

38.Játsszunk szerelmeset!


38.fejezet

Játsszunk szerelmeset!



Hello bogárkáim ! Elkészült az új feji , kicsit rövid lett , de kell egy nyugis rész is nem de ?Meg hát így engedi időm inkább kevesebbet írok de többször :) Köszönöm szépen a komit csajszik , imádás van.

Kövi fejezet ...tudjátok a ti döntésetek ♥


-Kris, Kris ébredj !-duruzsolta lágyan egy kellemes hang a fülembe és egy kéz simított végig az arcomon. Lassan nyitogatni kezdtem szemeimet, s az apró résen megpillantott alaktól hirtelen megijedtem és hatalmasat ugrottam az ágyon ezzel ülő helyzetbe kerülve.

-Jézusom Robert –sipákoltam a rendes hangszínemtől egy oktávval eltérően.-Mit keresel a szobámban ?

-Nyugalom, ne visíts mint egy kétéves.Mivel nem vagyok Uri Geller ezért kénytelen voltam a csengőt használni. Anyukád beengedett de késében volt , így megkért , hogy kísérjem fel magam , mivel úgy is tudom a járást.

-Persze anya ,imád intézkedni, tudod azt hiszem túlságosan is kedvel téged. Néha arra gondolok, hogy téged jobban szeret mint engem. De mindegy .Minek köszönhető ez a korai látogatás ?- daráltam el egyhatalmas ásítás közben

-Randira viszek , még is mit gondolsz?

-De most ?

-Mikor máskor. Ne aggódj semmi flancolás csupán egy átlagos amerikai reggelire invitállak kávéval és péksütivel.

-Hmmm. Ez egy nagyon jó ötlet , farkas éhes vagyok-simogattam meg a hasam.

Még utoljára megnyújtóztattam a testem azután pedig kihuppantam az ágyból. Csupán ekkor vettem észre , hogy a szexi pizsimet viselem , mert anyu nagymosást tartott tegnap így csak ez volt ,,raktáron”. De jelen pillanatban abszolút nem bántam. Egy élmény volt Rob sóvárgó tekintetét figyelmi, amint szemével végigsuhan testem minden egyes porcikáján. Vajon mire gondol most ebben a pillanatban. Hogy bárcsak ő lehetne az a nemes selyem amely jelen pillanatban szorosan a testemre simul ? Vagy a vadabb verzió , hogy hogy tépi le rólam a könnyű anyagot a fogával aprólékosan?

Zavarbaejtően kipirultam a saját perverz elmém szüleményeitől így a szekrényhez léptem és háttal fordulva Robnak elkezdtem kiválogatni az alkalomhoz passzoló ruhát. Még így is éreztem a hátamba szúrós tekintetét.

Lassanként válogattam ki a ruháimat s közben szórakozottan babráltam a hajammal szerelmemet ezzel még jobban hergelve. De akkor adtam fel neki az utolsó kenetet amikor behajoltam a megfelelő cipőért s a művelet végrehajtása közben a hátsómat alaposan kitoltam.

-Ö.ööö nekem el kell intéznem egy telefont , megvárlak odalent-habogta és anélkül , hogy reagálhattam volna kislisszolt a szobából. Nos be kell vallanom , a menekülő útvonal számomra váratlan csavar volt.

Rob kocsijával mentünk reggelizni. Be kell vallanom voltak pillanatok amikor pokolba kívántam magam amiért kitaláltam ezt az ostoba játékot. A tízperces út alatt körülbelül ötvenszer fordult meg a fejemben , hogy most azonnal leteperem és leszarom , hogy ezzel én bizonyulok gyengébbnek. De nem tettem. Meg kell tanulnom élvezni a játékot, főleg azt aminek én vagyok az értelmi szerzője.

Mikor a kávézóba értünk kicsit lecsillapodtak a kedélyek, a szívem is visszavett egy szösszenetnyit a heves dobogásából.

-Nos ?-kérdeztem és beleszürcsöltem a kávémba.

-Mi az ?-kérdezett vissza

-Dobj fel egy témát! Nem fogok kussban ülni egész végig és tömni a majmot !

-Ki sem bírnád !-nevetett felszabadultan.-Jővő héten el kell utaznom egy kis időre .

-Tényleg? –kérdeztem normál hangnemben de belülről teljesen elkeseredtem.

-Aha . Képzeld kaptam egy filmszerepet. A Bel Ami cimű regényből adaptált filmét.

-Te játszod a szépfiút?

-Hát ez a beskatujázás már csak ilyen , ha valakire azt mondják ,hogy szexi ,szenvednie kell a ragadós címkétől egy életen át-mondta tetetett szomorúsággal a képén és elégedetten összekulcsolta a tarkóján a kezét.

-Nagyon szar lehet neked !-vihogtam. És amúgy hová utazol ,a közelbe ?

-Konkrétan másik kontinensre. Európába. Magyarországra , azt hiszem.

-Bakker.

-Ja….egy kis ideig be kell szüntetni a kis játékunkat…ha csak…

-Ha csak ?

-Ha valamelyikünk nem dobja be a törölközőt.

-Nem látok rá túl sok esélyt-köröztem az ujjammal a bögre szélén, és közben magamban fortyogtam. Jövő héten elmegy és két hétig a színét sem fogom látni. Mekkora szívás.-De gratulálok a szerephez. Nem is tudtam , hogy jársz castingokra.

-Amikor elsétáltam tudod…..rájöttem , hogy mekkora tapló vagyok. Nem volt pofám nyíltan eléd állni és bocsánatot kérni, úgy gondoltam jobb lesz ha egy ideig békén hagylak. Addig pedig kellett valami , hogy ne rajtad agyaljak egyfolytában ..szóval így jött ez az egész.

-Szóval lényegében nekem köszönheted!

-Végülis igen!

-Mit fogok én csinálni két hétig nélküled ?-sóhajtottam

-Ha akarod velem jöhetsz! Jó lenne egy kis kiruccanás.

-Köszönöm, de nem a média egyből levenné , hogy mi is van

- Szerintem nem, mivel még mi sem tudjuk igazán, csak azt , hogy randizunk-mutatott rá a tényre

-Van benne igazság, de nincs erőm átutazni a fél világot, és amúgy is a munkával lennél elfoglalva.

-Kifogás …de jó nem erőltetem ha nem akarod !

-Köszi!

-De lesz egy party mielőtt elindulnánk forgatni, stábtagoknak, szereplőknek rendezőknek , eljöhetnél velem.

-A party után indultok is ?

-Igen még aznap este ….

-Kár de nagyon szívesen elmegyek veled, legalább lecsekkolhatom azt , hogy milyen nőszemélyekkel forgatsz együtt.

-Igazi bombázók!-heccelt

-Vigyázz mert ha sokáig piszkálsz, fogom magam, elrabollak ,egy sötét szobába duglak és nem mehetsz sehová…

-Csak nem féltékeny vagy ?

-Nem vagyok a barátnőd,mi okom lenne rá?

-Egyenlőre..-mosolygott sokat sejtetően

7 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó lett!!!
    Nem fogják kibirni egymás nélkül!:DDDDDDDDD
    Húúú...........nem tudok mit mondani, ilyen se sok van!XD
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. huhh. ez tök furcsa, hogy most együtt vannak, de mégse. áhh igazából nem tudom megfogalmazni, hogy mire akarok kilyukadni ezzel, de nem lényeg.
    szuper fejezet lett. imádtam.
    várom a folytatást!
    puszi

    VálaszTörlés
  3. jó lett csak jó lenne ha összejönnének!:D gratulálok

    VálaszTörlés
  4. Kár, hogy Robci elmegy. :( Remélem, nem szed össze a forgatáson vmi csajt. Nagyon várom a frisst! pusz Vivi

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nagyon jó lett a fejezet! Szerintem úgysem bírják egymás nélkül sokáig, főleg hogy Rob elutazik! Pedig tök jó lenne ha Kris menne vele! Nagyon várom a folytatást! Kíváncsi vagyok ki nyeri meg a kis játékukat!

    VálaszTörlés
  6. Sziaa!
    Jaj hát ez rövid, de igen elbűvölő feji lett :)
    Olyan igazi kis angolos! Imáádom, hogy beleírodd az M.O. forgatást is! Nagyon kíváncsi vagyok már :)
    Vajon csak nekem van olyan érzésem, hogy ez a forgatásos cucc hoz valami konfilktust is?:O
    Na de kell olyan is :)
    Amúgy tuti nem fogják kibírni egymás nélkül... és nemtom Kris utána megy vagy ilyesmi!
    Wáá és meddig játszák még ezt?:O
    Megőrülöök! xD
    Na várom a kövit puszóóó csajos! (:

    VálaszTörlés
  7. Nagyon de nagyon tetszett :) Végre van időm írni :D Rob engem is elvihetne reggelizni :D Ez a macskajáték is érdekes,mondtam én, hogy az-az olvasó meg foglya bánni, hogy elpártold tőled :D
    Még egy dolgot akartam mondani amivel lehet pont az ellenkezőjét érem el, de sebaj :d Hasonló szituációt írtam én is a történetembe. Mármint mikor Kris behajol :D Nos abszolút nem tőled vettem az ötletet. Sajnálom, ha esetleg annak veszed:)

    u.i remélem most már igazán összejönnek mert ha nem megkeresem őket :D Vagy téged...:P

    Pusz

    VálaszTörlés