2010. október 26., kedd

34: Piszkos este



34.fejezet

Piszkos este



Mivel ügyesek voltatok itt a beígért feji. Látjátok megy nektek ez a komizás nem értem , hogy máskor miért nem írtok :( Nem akarom erőltetni és nem is kérem , hogy minden fejezethez 15 sort , de néha úgy 3-fejezetenként jól esne pár szó. Természetesen ez nem azokra vonatkozik akik rendszeresen írnak nekem♥ Nah de jó látni , hogy elő bukkantak olyan emberek is akikről nem is sejtettem , hogy olvasnak , köszönöm , hogy vették a fáradságot, elmondhatatlanul jót tett a lelkemnek.És ha mindig kapnék ennyi komit máskor is lehetne ilyen gyors fejihozás, mivel , ezekből rengeteg inspirációt kapok. Na de a fejiről pár szó vagy inkább betű 18+-os ,hogy örüljön a fejetek vagy hogy még jobban főljön :) Na aztán csitt nekem is és jó olvasást ..Tessék nekem még ilyen sok komit írni :D

xoxo



A könnyeimet még akkor sem tudtam türtőztetni amikor visszamenetem a buliba. Fel akartam gyorsan pucolni a hotelszobába ,hogy kisírhassam magam normálisan, utána pedig hazamenni. Nem volt szerencsém Sadie elkapott a lift előtt.

- Jajj szegénykény gyere ide!-ölelt meg.-Minden rendbe fog jönni.

- Dehogy fog, Kevin megutált és nem akarja , hogy még az életben valaha a szeme elé kerüljek. És hidd el ezúttal komolyan is gondolta .

- Sajnálom, Rob visszafoghatta volna magát, de hát szereti a cirkuszt.

- Nem az ő hibája, megérdemeltem amit kaptam.De most kérlek engedj el egy kicsit , egyedül kell lennem.

- Oké , de kérlek tízre gyere le mert akkor vágjuk fel a tortát és a neked szánt meglepetés.

- Rendben , megpróbálom , addigra összeszedni magam de legszívesebben hazamennék, nem lehetne esetleg…

-Szó sem lehet róla –csóválta fejét ellentmondást nem tűrően

-Kegytelen vagy-mondtam bágyadtan majd beszálltam a liftbe

-Nem fogok sírni-parancsoltam meg magamnak a folyosón kóborolva , de hiábavaló volt, sőt könnyeim csak még szaporábban patakzottak. Nagy üggyel bajjal végre megtaláltam a hotelszobám ajtaját. Alig dugtam be a kulcsot az ajtó , máris kinyílott.Remek még ahhoz is hülye vagyok , hogy kulcsra zárjam!-morogtam magamban.

Lenyomtam a kilincset és beljebb kerültem. Teljesen sötét volt.. Nem voltam ismerős a szobában így szerencsétlenül próbáltam felkutatni a falon a villanykapcsolót,természetesen sikertelenül. Reménytelenül tapogatóztam a sötétben amikor a kezemet elkapta valami.

Hangos sikoly hagyta el a számat. A szívem hevesen dobogott. Tapintásából arra következtettem hogy az illető egy férfi volt, aki egyik kezével befogta a számat másik kezével pedig durván a falnak szorított. Mellkasán éreztem , hogy ő is pont olyan hevesen zilál mint én. Kétségbeesett voltam , megpróbáltam magamról lehámozni a kezeit , de hiába sokkal erősebb volt nálam.

Tehetetlenségemben az egyetlen járható út ismét a sírás maradt. Belefáradtam a viaskodásba , fejemet vállára hajtottam. Akárki is ez az idegen lesz egy jó estélye, mert semmi okom nincs arra , hogy ellen álljak neki. Tegyen velem azt ami csak jól esik.

Fejem pihentetése közben , a férfi a kulcscsontomat becézgette. Elég bizarr egy ilyen helyzetben , de jóleső bizsergés futott rajtam végig. A karjaim egészen libabőrösek lettek. Úgy tűnt, nem igazán siet mivel minden egyes milimétert alaposan bejárt. Ezután mutatóujjával végigsimított a nyakamtól a fülemig majd kibontotta a hajamat.Az én karjaim a nyaka köré kulcsolódtak és megpróbáltam fejem az övéhez közelebb húzni, hogy megízlelhessem ajakait, ugyanis érintése ismerősek voltak, de igazamról csak csókja biztosíthat. Hiába való volt a próbálkozásom , ő nem engedte . Megfordított , hogy a fallal szembe álljak és aprólékosan elkezdte bontogatni a fűzőmet amit jelmez gyanánt viseltem. Csupaszon maradt hátamat édes csókokkal ostromolta, kezei pedig a szoknyám alatt a combomon jártatta. Zavarba ejtően nedves lettem tőle., és ebben nem csak a technikája hanem a szituáció rejtélyessége is közrejátszott. Már alig vártam a pillanatot , hogy megszabadítson a falatnyi fehérneműtől amit viseltem és magamban érezhessem. De még úgy döntött ,,kínoz egy darabig Nem bajlódott a szoknya kicipzározásával inkább ,letépte rólam a könnyű textíliát a bugyimat pedig csak félre tolta. Alám csusszant és először apró leheletnyi simogatásokkal izgatta nőiességem , majd ajkaival vadul falni kezdte. Gyönyörűségemben , hol a falat vertem , hol kócos fejét vontam közelebb . Szemérmetlenül nyüszögtem a ténykedéseitől , és csak remélni mertem , hogy szálloda egyetlen vendége sem ébred fel a zajongásomtól, főleg a 18 éven aluliak nem.

Aztán váratlanul felkapott és gondolom megpróbált a sötétben valami olyan helyet keresni ahol végre szerethetjük egymást. Pár törés – zúzás effekt után valami keményet és hideget éreztem a hátam alatt. Valószínűleg tartom, hogy lakosztály pultján landoltam. Egyre jobban érdekelt az ismeretlen kiléte , de sajnos mindenütt el volt húzva a függöny és kintről beszűrődő fénytől is csupán homályos körvonalakt tudtam felfedezni. Úgy döntöttem , hogy én is dobok a játékba egy kis izgalmat, de amikor kezemmel a teste felfedezésére indultam, felfedeztem , hogy még a ruháimtól sem volt hajlandó megszabadulni , de nem is engedett több bepillantást ,,magába” inkább hátratolta kezeimet, és vissza kényszerített a márványlapra. Heves nyelvcsapásokkal köröket írt le a melleimen ezután pedig gyengéden szívogatta őket. Én már teljesen átengedtem magam az ő akaratának, mámort éreztem minden zsigeremben. Még utólag végigharapdálta a hasam ,és azután végre úgy látszott megteszi amiért epekedem. A földön halottam a farmerja koppanását.Csak ott feküdtem kiszolgáltatva széttett lábakkal rá várva.Mikor megéreztem férfiasságát , testemen annyira ijesztően forróvá vált, hogy akár rántottát is lehetett volna rajta sütni. Teljes erőmmel magamhoz vontam, és hátába az ingén keresztül a körmömmel olyan kíméletlenül durva mintákat véstem,aminek holt biztos , hogy nyoma marad. Vágytól elfúló nyögéseink hangja , járta be a szobát, bár én élvezkedésem olyan lármás volt, hogy jobbára csak azt halottam. Lassan mozgott bennem eleinte, de én mohón ösztökéltem gyorsabb mozgásra. Veszett tempóban üldöztük egymást a csúcsra, és végül a karjaiban remegve ért el a beteljesülés.Éreztem ahogy teste elválik az enyémtől, majd lecsusszan mellőlem és felveszi a nadrágját. Azt gondoltam most jön az a pillanat amikor le rántja magáról a leplet, de nem így történt. Már csak az ajtónyikorgását halottam.

-Várj!!!-kiáltottam utána, de válaszra sem méltatott. Szélsebesen valami ruhaneműért nyúltam és hirtelen az asztalterítőbe ütközött a kezem. Hát Kris választhatsz vagy flancolsz, vagy magadra teríted ezt és utánamész.

Az utóbbi lehetőséget választva rohantam eszeveszetten a folyosóra ami meglepő módon üres volt.

Ha nem ismerném magam eléggé , ráfognám hogy az egész esemény a fantáziám műve volt,de sors nem áldott meg ennyire cifrával.

Már épp visszaindultam volna szobámba amikor léptek neszére lettem figyelmes .A hang irányába somfordáltam

-Kristen végre, hol a frászkarikába voltál, és miért van rajtad lepedő

-Én..én sajnálom csak ..Nem láttál erre valakit?

-Nem egy árva lélekkel sem találkoztam . Öltözz fel gyorsan és gyere le. Majd visszatérünk rá holnap , hogy miért flangálsz ilyen zavarodottan a hotelban ahelyett , hogy velünk ünnepelnél.

-Bocsánat ..felöltözöm azonnal - mondtam majd visszavonultam a szobámba. A fejem kótyagos volt az imént történtek miatt. Az előbb szexeltem egy olyan férfival akinek még az arcát sem láttam. Komolyan egyre mélyebbre süllyedek .A felsőmet visszavettem , de a szoknyámat nem tudtam , mivel cafatokra volt tépve. Legalább egy bizonyítékot fel tudok mutatni, arra hogy nem csak a képzeletem szüleménye volt ez a hihetetlen esemény.

A földszinten már nem szólt a zene . A világítást is felkapcsolták és egy hatalmas emeletes torta állt az asztalon .Alex és Sadie az asztalfőn ültek és intettek, hogy menjek oda hozzájuk.

-Végre Kris is megérkezett-kiáltotta Alex vidáman és megveregette a vállamat

- Kérdezhetek valamit ?

-Akármit –vigyorgott rám

-Robert itt volt az elmúlt 20 percben ?

-Igen persze, ott tolta a piákat a sarokban.-bökött a terem túlsó végére , ahol most is iszogatott

-Biztos vagy benne? Egész idő alatt?

-Igen Kris..de most már térjünk rá a lényegre oké?-fordult el tőlem és kezébe vett egy mikrofont.

-Kedves barátaink. Köszönjük , hogy eljöttetek erre a csodás estére amit az én imádott csajom Sadie Abrams rendezett. Mint tudjátok, hamarosan nagy változás lesz az életünkben , mivel hét hónap múlva már hárman leszünk. Ez volt a mondandóm kevésbé meglepő része. A fontosabb dolog ami miatt teljes csendet kértem , az nem más mint az hogy bejelentsem hogy ez a gyönyörűség itt hozzám jön feleségül méghozzá 3 hét múlva-éljenzett Alex mire a vendégsereg tapsviharban tört ki velem együtt.

-Most pedig meg szeretném kérni Kristen Stewartot és Robert Pattinsont , hogy jöjjön ide mellénk.

Idegesen pillantottam Alexre mivel fogalmam sem volt , hogy mi a francra készül.

Ahogy láttam Robert arcát, tudtam , hogy az értetlenkedéssel nem vagyok egyedül.

-Haver emeled már meg a seggedet-szólt rá Alex barátjára , aki ennek hatására komótosan felállt és odasétált mellénk.

-A legjobb barátaink lévén arra szeretnénk titeket kérni, hogy legyetek a tanúink.

Csupán egy másodpercre akadt össze Rob tekintete az enyémmel, de abból a nézésből mindent le tudtam szűrni, s ahogy észleletem ő is az enyémből. Sok minden tükröződhetett az arcunkról, de a legerősebb érzelem mégis csak a ,,megadom magam” volt.

Csak kibírok vele egy napot plussz a próbákat, különben is vissza kell szoknom ahhoz , hogy velem van , hiszen hamarosan a forgatás is elkezdődik.

Mindketten bőszen bólogattunk, hogy elfogadjuk a megtisztelő címet. Azt hiszem nem csak a magam nevében nyilatkozom, amikor azt mondom, hogy utáltam is a helyzetet és ugyanakkor imádtam is.

-S ameddig ilyen elvállalós kedvetekben vagytok-fojtatta Alex , akkor még egy dologra meg szeretnénk kérni titeket.

-Halljuk!-kiáltotta vidáman Robert

- Kérlek legyetek a születendő gyermekünk keresztszülei, sőt ez nem is kérés mivel nemleges választ nem fogadunk el. Bennetek bízunk a legjobban a földkerekségen mellettünk álltatok jóban-rosszban , és amúgy is kitűnő párost alkottatok valaha-és a jelenleg köztetek uralkodó feszültségtől és utálkozástól függetlenül-, még mindig azok vagytok.

Szóval mi a válaszotok ?

A lélegzetem is elállt attól amit Alex mondott rólunk.Jó páros vagyunk, ez ….fura , nekem így visszanézve nem tűnünk annak., de ez biztosan a jelenlegi fennállás miatt van. A keresztszülői címmel pedig akár milyen viszonyban leszünk össze leszünk kötve valamiképp egy életre.

- Na mi legyen Kris , képes leszel elviselni engem mint keresztapát magad mellett?- kérdezte Rob teljesen magabiztosan és nyugodtan.

Bennem ezer és ezer kérdés cikázott. Tudom , hogy Alex azt mondta , hogy Rob egész este itt lent tartózkodott , de hát pasik úgy hazudnak mint a vízfolyás ráadásul a legjobb haverja akár össze is beszélhettek. Az egyetlen módja , hogy kiderítsem ,az volt hogy ismét közel kerüljek Robhoz,-amit legbelül már azóta akartam, mikor nemet mondtam neki.

-Azt hiszem muszáj lesz-mosolyogtam rá a legszívmelengetőbb mosolyommal és diplomatikusan békejobbot nyújtottam neki.

Koccintottunk a hirtelen jött örömökre és a levegőben lehetett érezni , hogy ez egy új fejezet kezdete.

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    EZ a két rész nagyon jó lett!!! :D
    Szegény Kevin! :( Rob meg egy...barom! :/
    Ez tuti hogy Rob volt!!!Ki más lehetet volna? Alex meg biztos csak falazott neki! :D
    Na keresztszülök mi??? Na ebből kiváncsi vagyok mi lesz!! :D
    SZUPI LETT!
    Várom a kövit!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. nahát ez nagyon jó lett!!:D Keresztszülők?? nah erre kiváncsi leszek:D Remélem megint hamar jön majd a kövi!
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Úristen, milyen fejezet volt! Pazar!
    Fú! Bizti Rob volt, ugye ő volt, nehogy már ne. Biztos csak falaznak neki, hogy lenn volt a pultnál.
    Jaj siess a következővel,mert nagyon kiváncsi vagyok.
    Ők ketten mint keresztszülők, meg tanúk? Hát remélem addigra kibékíted őket!!!! Ugye ki!!!???
    Zsu

    VálaszTörlés
  4. Na csak igazam lett ezzel a keresztszülőséggel. :) Hát őszintén szólva, ha mégsem Rob volt Kris látogatója (amit kizártnak tartok, hogy ne Ő lett volna :P), akkor elképzelésem sincs, hogy mégis ki lehetne... Remélem mihamarabb kiderül.
    Nagyon jó lett a feji. Még, még, még! :)
    Ágika

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon jó lett:)
    Szerintem is Rob volt, ugye hamar fény derül majd az igazságra?
    Remélem most már rendezni tudják a kapcsolatukat, és nem lesznek ilyen rohadt makacsok mind a ketten:)
    Várom nagyon a kövit.
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  6. Szia. Nagyon tetszett:):)
    Gondolom, Rob az a "titkos" idegen...:D Bár lehet, hogy pont azért nem ő mert mindenki rá gondol:D
    Érdekes lesz ez a keresztszülő páros...:D Remélem nem ölik meg egymást:P
    Várom a frisst.
    pusz

    VálaszTörlés