2010. október 26., kedd

33.Álarcos bál


Hogy is van ez a Robsten dolog ?

33 fejezet

Az álarcosbál


Hi girls! Nagyon szépen köszönöm a komikat :) Nos különleges , izgalmas fejezetre sikeredett tele bonyodalmakkal, ami miatt a kövi részben a hangulat a tetőfokára hág . Remélem tetszeni fog nektek, jó olvasást. Kövi rész a komiktól függően lesz felrakva , mivel már meg is írtam.Csak rajtatok múlik.



Idegesen jártam körbe és körbe a szobában . Kevin tíz perc múlva itt lesz . Hogy mondjam el neki, hogy megint a bolondját járattam vele ? De én tényleg nem arra akartam használni . Na jó dehogynem !Csak bebeszéltem magamnak, hogy valóban adni akarok neki egy igazi esélyt, hogy ne érezzem magam bűnösnek. Robnak igaza volt , egy manipulatív ribanc vagyok. Persze ő sem egy ma született bárány, mert egészen biztos , hogy párszor már meghúzta azt a plasztik cicababát mióta szakítottunk . De akkor is más a helyzet, mivel ő biztosan megmondta a csajnak, hogy a,,kapcsolatunk” kizárólag a testi vonzalmon fog alapulni. És abban sem lennék biztos, hogy nem fizetős a muri. De ez meg már az ő dolguk..
A csengő törte meg az elmélkedésem. Nagy levegőt vettem és az ajtóhoz lépdeltem. A bőrömön hirtelen apró libabőrök sorakoztak fel, éreztem ,hogy leesett a vérnyomáson szinte az összes vér kiszaladt belőlem.
- Szia!- köszöntöttem halkan Kevint. Az arca furán festett. Rá nem jellemző gondterhelt kifejezés ült rajta. Éreztem , hogy valami baj van.-Minden rendben ?- kérdeztem rémülten

-Kristen lehet, hogy el vesztek mindent-ölelt át szorosan

-Hogy érted ezt ?-fogtam arcát két kézre , hogy láthassam könnyes tekintetét.

-Az egyik üzlettársam vájkált a múltamban és megtudott pár dolgot, arról az időszakról amikor dílerkedtem.

-Uram atyám! –csuklott el a hangom, mivel átéreztem a dolog jelentőségét. Kevin egy mamutvállalat feje, egy ilyen mocskos kis titok tönkre teheti mindazt amit az apja, és később ő a semmiből hozott létre. Tudtam , hogy most nem dobhatom be azt, hogy szakítok vele. -Mennyit tudott meg ?
-Keveset ….egyenlőre, De nem az a fajta ember aki annyiban hagyná a dolgot.Meg fog mozgatni minden követ, hogy tönkretegyen.
- Nem értek én ehhez, de mi lenne , ha felajánlanál neki egy kis pénzt a hallgatásáért cserébe ?- bújtam ki a karjai közül és a kanapéhoz invitáltam

-Azzal csak elismerném , hogy bűnös vagyok….

- Akkor keress te is valami kompromittálót róla. Voltam már hasonló cipőben és többé-kevésbé ( valljuk be inkább kevésbé) bevált.

-Tudod egy minden hájjal megkent gazember és Becki Valdorf nem tartoznak egy súlycsoportba.

- Akkor nincs más választásod Kevin, fizesd le .-ajánlottam neki

-Ez elég tisztességtelen Kristen-csóválta a fejét

- Néha sajnos muszáj annak lenni-mondtam sajnálkozva és az én esetemre gondoltam

- Igazad van beszélek az ügyvédemmel. !Nem engedhetem még jobban elfajulni a dolgokat


A zsebemben rezegni kezdett a telefonon. Rápillantottam a kijelzőre amin Sadie neve állt.
-Bocsi de ezt fel kell vennem-pislogattam Kevre bocsánatkérően és kimentem az erkélyre

-Szia bébi mizujs ?-köszöntem

-Szia Kristen! Rég beszéltünk. Azért hívlak mert most hétvégén tartjuk Alex szülinapját összekötve egy babaváró partival .


-Azta , mi a fene babaváró party ?

-Igen. Most hogy elmentem párszor a pszihológushoz és beszélgettünk Alexxel , sokkal tisztában látom a dolgokat. A szüleim sem cirkuszoltak, anyukám még el is sírtam magát örömében , hogy végre nagymama lesz. És be kell vallanom , egyre jobban várom a csöppséget.

-Annyira örülök neked Sadie !-mosolyodtam el

-Köszönöm Kris , hogy támogattál a nehéz időkben. Akkor számíthatok rád szombaton ?

-Öööö, nem is tudom. A dolgok elég bonyolultak-pillantottam az ablakon keresztül Kevinre aki épp a fejét fogta.

-Kris kérlek! Meglepetésem van számodra!

-Vihetek valakit ?

-Új pasi?

-Régiúj…Kevin.

-Áhh. Oké persze hogy hozhatod .

- Szóval szombaton hánykor ?

-Este nyolc. A Dirty Passion-ban .

- Az az új hely ?

-Igen Alex haverjáé a hotel. Mindenki kap saját szobát egy estére.

- Nem aprózzátok el.

-Az év eseményének ígérkezik.Álarcos buli lesz, a beöltözés kötelező!

- Én…nem..fogok..

-A ruhádat elküldtem bármelyik pillanatban ott lehet. Akkor szombaton . Pááá- köszönt el mielőtt bármit is mondhattam volna

Csodás már csak ez hiányzott. Egy jó kis rongyrázós buli!

Alig tettem be magam után az erkélyajtót, máris megszólalt a csengő.
-Hello Mrs Stewart ! Csomagja érkezett, nyújtotta át a hatalmas dobozt a futársrác. -Kérem itt írja alá- dugta az orrom alá a papírt, majd átadta a küldeményt.


- Hát az meg mi? –kérdezte Kev

- Sadie küldte a hétvégi partyra. Apropó , elkísérnél?

-Nem hiszem , hogy jó ötlet lenne..

-Ugyanmár ! Hidd el jót tenne –veregettem meg a vállát és megöleltem.

-Tudod, hogy nem tudok neked nemet mondani. –lehelte a fülembe, mire én gyorsan elhúzódtam

-Köszönöm.


***
- Őrjítően szexi vagy ! -dícsért meg Kevin tátott szájjal

- Figyelmeztess, ha találkozok Sadievel öljem meg amiért rá kényszerített erre a göncre. Úgy nézek ki mint egy sztripper . Nem értem , mi a francnak kell egy babaváró bulihoz beöltözni.

- Eredetileg Alex bulija !-javított ki Kevin. De gondolom Sadie, így akarja a köztudatba vésni , hogy készen áll a babára.

-Hmm. Erre nem is gondoltam-vigyorodtam el . indulás előtt végigmértem magam a tükörben.Rettentő ribisen festettem. Top gyanánt egy vörös fűzőt viseltem, ami a szúnyogcsípés méretű mellemet alaposan felnyomatta. Alul egy falatnyi szoknya és egy platformos fekete magassarkú. A hajamat bohókásan göndör volt.És a végső kiegészítő ami megadja a jelmezem témáját az a piros szarv volt. Igen. Sadie ördögnek öltöztetett.


***
A hely flancosabb volt a valóságban mint ahogy elképzeltem. Az földszint egy hatalmas előtérből állt, ami a partinak megfelelően volt berendezve. Piros , ezüst és fekete lufikkal ,fekete textilbe burkolt asztalokkal és székekkel. Valamint mindenfelé rejtélyes félhomály. A bejáratnál mindenki egyen álarcot kapott, bent kötelező volt a viselése . A lányok felismerhetők voltak így maszkon keresztül is , de a fiúk ,mintha most jöttek volna a futószalagról. A portás srác odaadta a szobánk kulcsát, gyorsan felmentünk lepakolni aztán belevettettük magunkat a buliba.Amíg megkerestem Sadiet, Kevint elküldtem valami italért.
Sadie macskanőnek öltözött, a pocakja még abszolút nem látszott.

- Remekül festesz !- öleltem meg

-Hát még te ! Minden pasi téged néz . Robert meg egyenesen bámul!

-Micsoda hol? –fordítottan a tekintetem idegesen a tánctérre, meg is feledkeztem róla az utóbbi napokban.

-Ott iszogat a sarokban. Egyedül- nyomta meg az utolsó szót, majd odanyújott nekem egy kis rövidet.

- Én meg nem vagyok egyedül!- hangsúlyoztam szintén és lehúztam a piát.

-Pedig a jövőben , muszáj lesz kicsit együttműködnötök

-Ezt meg , hogy érted ?

-Mindegy ! Menj táncolj egyet az ünnepeltel-vihogott és Alex már el is kapott egy táncra.Boldog szülinapot kívántam neki ,és megdicsértem a buliszervezést . Az első szám közepén váratlanul lelépett, nem is értettem miért, de amikor egy hátulról átkarolt,gondoltam , hogy Kevin a bűnös. Megpróbáltam elengedni magam és ha mást nem legalább a táncot élvezni vele. Fenekemet játékosan a férfiasságának nyomtam, ő pedig kezeit a csípőmön pihentette .A zene ritmusára egyre vadabbul simultunk egymáshoz a testünk szinte már egybeforrt. Büszke voltam magamra, hogy ennyire önfeledt vagyok vele.Kicsit furcsálottam is egészen addig , amíg nem pillantottam meg Kevin értetlen arcát velem szemben.Ami ugye képtelenség volt ha egyszer vele táncolok. Így hát megfordultam , hogy felmérjem a kárt. A látványtól úgy éreztem magam mint egy leforrázott kismacska. Roberttel táncoltam egész idő alatt.

- Meglepetés!-mondta kárörvendő hangom

-Mi a francot csinálsz Pattinson?- üvöltötte Kevin majd megragadta Rob gallérját és a falnak nyomta.

-Héé állj ..áljj !- sipákoltam kétségbeesetten

- Szállj le a barátnőmtől Robert !-szorongatta tovább. –Engem választott , lásd be!

Mindenki abba hagyta a táncot és körénk vegyültek.

-Szegény Kevin, annyira ostoba vagy !-horkant fel Robert-A drágalátos ,, barátnőd” csak játszik veled ismét. Csak arra kellettél neki, hogy engem szivasson.

-Hazug !-húzott be egyet Kevin Robnak aki a vérző orral a földre került. Viszonylag gyorsan felkanalazta magát , hogy revansot vehessen. Kev kétszer akkorát kapott. Több se kellett ,vadul dulakodni kezdetl

A vendégseregből szerencsére néhányan szétszedték a fiúkat mielőtt nagyobb baj történne.

-Ha nem hiszel nekem kérdezd őt-fújtatott majd felém biccentett haragosan izzó szemeivel.

-Igaz ez? –kérdezte elkeseredetten Kevin miközben felszakadt szemöldökére nyomta az inge ujját.

-Nem teljesen…. Én akartam neked adni egy esélyt . De azon az estén amikor felajánlkoztam neked , akkor csak a bosszú vezérelt.
-Szép még fel is ajánlkoztál neki?-kérte ki Rob magának

-Igen képzeld el –szórtam villámokat a szemmel Rob felé. Ezt hozod ki belőlem , hogy olyanokat képes lennék bántani akik nem érdemlik meg. De szerencsére aznap este volt egy dolog ami visszatartott attól hogy neki adjam magam. Tudod mi volt az Rob ?.

-Nem akarom hallani, ha nem muszáj..

-De muszáj. A te arcod volt elöttem,és a gyönyörű este a tetőn. Tudtam , hogy nem tudnál egy olyan embert szeretni ,aki ilyen durván átgázol másokon.

-Várj akkor te nem is feküdtél le vele ?

- Komolyan csak ennyit fogtál fel az egészből? De amúgy jól halottad,nem,remélem boldog vagy , hogy megszégyenítettél ennyi ember előtt-néztem utálkozva Robra majd Kev felé fordultam.
-Én sajnálom Kevin, meg akartam mondani , hogy nem fog ez menni nekünk , de amikor annyira kétségbe voltál esve a céged miatt nem szakíthattam veled.

Nem szólt semmit csak az ajtó felé indult , én pedig tudtam , hogy nem hagyhatom ezt ennyiben így utána mentem.

Taxira várva idegesen cigizett-pedig nem is dohányzik-Még motyogott is magában valamit, de egyből elhalkult ahogy mellé léptem.

-Sajnálom –simítottam végig a vállán de elütötte a kezem.

-Mit sajnálsz Kris, hogy sikerült beetetned?

- Másképp akartam , akartam neked adni még egy esélyt.

-Lehet, hogy valóban akartál, de a fő cél Rob tönkretevése volt. Az még valamennyire rendben volt amikor arra kértél tavaly , hogy játsszam el a csábítót, mert akkor tudtam , hogy Robot szereted .De most egy szóval sem említetted, azt hittem lezártad. És én még türelmesen vártam , hogy biztos azért nem közeledsz hozzám mert tényleg normálisan akarod felépíteni ezt a kapcsolatot.


-Bocsánat-zokogtam –Nem tudom jóvá tenni, de nagyon szégyellem magam.

-Van is rá okod Kris. Megpróbáltam a barátod lenni , nem értékelted ezt a hatalmas erőfeszítést. Megpróbáltam a szerelmed lenni akkor pedig átvertél. Tudod, jobbat érdemlek nálad-nevetett a képembe.-Végre túl vagyok rajtad. Ez kellett hozzá, hogy ilyen mélyre süllyedj! Hálásan köszönöm!
-Ne csináld..ezt kérlek-bőgtem már fülsiketítően

-Csak arra kérlek , hogy soha többé ne keress ,megnyugodhatsz én sem foglak.
-Kevin, kérlek, jóváteszem, bármi áron!

-Viszlát Kristen, örültem hogy ismertelek- köszönt el és beszálltt a taxiba. Tudtam , hogy soha többé nem fogom látni.

5 megjegyzés:

  1. Két szék közül a padlóra esés tipikus esete....:s Én tényleg sajnálom bakker...az az idióta Rob tehet mindenről :D De azért szeressük őt is:):) Remélem Rob felad ezzel az örökös féltékenységi kényszerével és végre igazi férfiként fog viselkedni:)

    Remélem sok komi érkezik, mert kíváncsi vagyok mi lesz ezután:)

    Pusz
    Kim

    VálaszTörlés
  2. imádtam :D
    egyszerűen imádtam! :D
    bár rob mintha kicsit szemét lett volna :O
    v. csak nekem tűnt úgy?..
    mind1 :D
    várom a kövit siess :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!
    Ezek a férfiak olyan hülyék tudnak lenni:( Rob állandóan féltékenykedik, Kevinnek meg nem ígért Kris semmit, csak azt, hogy megpróbálják újra együtt. Krist sajnálom egy kicsit, de ő sem volt a helyzet magaslatán, a két fiút tekintve. Remélem helyre tudják hozni Robbal a kapcsolatukat:)
    Várom a kövit.
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  4. tudod fogalmam sincs, hogy írtam-e már ide komit, szerintem nem, mert nem olyan régen akadtam ide. De most olvastam, hogy ettől függ a következő feji, és lehet, hogy akkor már ma kapunk, és tudnod kell, hogy ezt kell hogy folytasd, mert megőrülök. Jaj olyan jó lenne ha kibékülnének, vagy legalább veszekedés nélkül meg tudnák beszélni a dolgokat. Várom az esti frisst, remélem összejön. Zsu

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nagyon szeretem a töridet, nem rég akadtam rá. Bírtam ezt a részt, Kris mint ördög. :) És mi az, hogy Robbal együtt kell működnie? Csak nem ők lesznek a pici keresztszülei? Hát én örülök, hogy Kevin már "nincs útban", mondjuk azért sajnálom, hogy így kellett elválniuk. Rob meg az őrületbe kerget a modorával, és a hisztijeivel. :D De azért én így is szeretem :)És akkor nem is lenne ilyen izgi a történet. Alig várom a kövit.

    Ágika

    VálaszTörlés