2010. augusztus 29., vasárnap

22.fejezet:Kalandos szülinap

Hogy is van ez a Robsten dolog ?

22 fejezet




Rob tortája :)A karkötő csak Kris♥ Rob felirattal(ez egy Calvin Klein darab)



Heloo ! Nagy szenvedések és fejtörések árán de elkészült..Remélem tetszeni fog . Komikat nagyon várom :)Szeretlek titeket ♥




Kalandos szülinap



Kristen szemszöge :

Elrévült képpel álltam a falra függesztett naptáram előtt amelyből megtudtam, hogy május hónapot írunk. November óta olyannyira felgyorsult az idő hiszen promókörúton voltunk a srácokkal. A sok rajongó és party teljesen elfeledtette velem a tényleges időt.Olyan mintha ez az egész egy hét leforgása alatt történt volna…de igazából eltelt 5 hónap. Roberttel nem rég múltunk fél évesek. Annyira hihetetlen nem ? Ha valaki azt mondja nekem fél évvel ezelőtt hogy Robert Pattinsonnak lesz egy olyan barátnője akivel ennyi ideig együtt lesz ..ráadásul szeretni fogja annyira hogy ne csalja össze vissza..egész biztosan a képébe nevetek. De így hogy mindez velem történt..vagyis velünk, lassacskán muszáj lesz elhinnem. Mélázásom közben lesújtott rám a következő csapás. Május 13.-ánál egy hatalmas piros szív jelezte az ünnepélyes dátumot. Robert szülinapját. Az első szülinapja amit velem tölt.

Valami különleges ajándékot szerettem volna neki adni , de ez nem ígérkezett könnyű feladatnak, hiszen Robert nem igazán kötődik a tárgyakhoz sokkal inkább a szellemi dolgokhoz. Ezt a tulajdonságát egészen idáig imádtam de most nagyon megnehezíti a

dolgomat.


Az egyetlen tárgy amihez ragaszkodik az a gitárja ..mutatott nekem egyszer nekem egyet ami nagyon tetszett neki, de szerintem egy gitár nem olyan ajándék amit a pasimnak adnék szülinapjára. Úgyhogy mondhatjuk hogy ötletem sem volt. Fogtam hát egy papírt és felvázoltam a lehetőségeket. Azokkal a dolgokkal kezdtem amiket Robert szeret. Körülbelül negyed órát görnyedtem a papír felett..de csupán öt nyamvadt szó szerepelt a papíron.

CSALÁD. BARÁTOK. GITÁR. GYORSKAJA. ÉN


Valami csoda folytán ezek a szavak összefonódtak az elmében és csodálatos ötletem támadt..egy olyan születésnap amit ha jól megtervezek felejthetetlenné válik.

Bár sok szervezést igényel, Rob szülinapja pedig két nap múlva lesz ..de belevágok-döntöttem el magamban és neki is láttam az intézkedésekhez.


Robert szemszöge:

Csukott szemmel tapogattam a mellettem lévő üres helyet.Egészen biztos voltam benne hogy Kristen tegnap itt aludt. Na jó nem éppen az aludt kifejezés a legmegfelelőbb , hiszen sokkal izgalmasabb dolgok szerepeltek a tegnapi programfüzetben. De akkor most hol a francban van ?

Rájöttem hogyha kinyitnám a szemem többre jutnék. Hiába tettem Krisnek így is csupán a hűlt helyét találtam. De a párnáján ott pihent egy aranyszínű cetli.A felirat a következő:

,,Ma van a születésed napja

Nagy kaland vár, hát rajta.

Játékra hívlak most téged

Hogy felpezsdüljön a véred.

A házban a szívem kulcsát rejtettem el

Találd meg gyorsan mert az óra ketyeg , kalandra fel !”


Izgatottan futottam át még egyszer a kis versikét ami egyértelműen Kristen jellegzetes kézírása volt.

Vajon milyen kalandra ?

Ez a csaj nem semmi.Tegnap még abban egyeztünk meg , hogy Sadievel és Alexxel ünnepelünk négyesben, nyugisan. Nem is vágytam semmi többre hiszen amióta együtt vagyunk nem igazán vágyom más társaságára mint Stewére. Mindenhol őt látom..az ő illatát érzem és folyton róla beszélek minden barátomnak..azt hiszem menthetetlenül belészerettem.

És úgy látszik mindig tartogat számomra valami meglepetést, nem is mutatta semmi jelét annak tegnap hogy titkolna valamit. Bár ha úgy vesszük nem pazaroltunk túl sok időt beszélgetésre.

Hmm kíváncsi vagyok a mai napra!- morfondíroztam magamban.

Gyorsan megmosakodtam felkaptam egy inget egy farmert és az Adidas cipőmet aztán nekiálltam az első feladatom teljesítésének, immáron 23 éves fejjel.

Átforgattam már az egész lakást , de sehol sem találtam az a hülye kulcsot. Az is lehet hogy képletesen értette ..vagy mit tudom én. Kezdtem dühös lenni , nem akartam kudarcot vallani. Aztán átgondoltam, a papíron az állt hogy a házban ami ugye nem feltétlenül az én lakásomat takarja . Lementem tehát a földszintre és átfésültem az aulát. A szomszéd néni kissé furcsán nézett rám , amikor a fikuszt molesztáltam azt remélve hogy ott megtalálom a kulcsot. De sehol sem leltem. Üres kézzel szomorúan ballagtam fel a lakásomhoz , amikor megvilágosodtam.

-Hát persze a tető – állapítottam meg nemes egyszerűséggel, majd felfelé vettem az irányt.

A kellemesen friss levegő csapta meg az orrom . Nem kellet nagyon körülnéznem a hintaágyhoz lépdeltem.

A habcsókszerű ágy vasmarkolatán ott függött egy hatalmas ezüst kulcs és mellette egy újabb cetli.

A kulcsot zsebre dugtam, majd tanulmányozni kezdtem a papíron lévő írást.


,, Az első akadály teljesítve

A második feladatod egy leleplezés helyszíne

Kellemes meglepetés vár ott rád

De siess mert az ajánlat csak egy 1 óráig áll”


Fél egyet mutatott az órám, szóval nem maradt túl sok időm.

Gondolkodj Rob ,gondolkodj egy leleplezés helyszíne …

Az egyetlen rajtaütés amihez Kristennek köze volt az Beki leleplezése volt ami hol is volt ??

Öööö..azt hiszem a Barneysban. Az 10 percre van kocsival tőlem.

Bevágódtam a kocsimba és a Barneys felé hajtottam. 12 : 55 parkoltam le ..épp időben voltam.

Belépve az étterembe a szüleimet pillantottam meg.

-Fiam, de jó téged látni , Isten éltessen-szorította meg a kezemet apám majd szorosan átölelt. Ezután anyám következett. Összecsókolgatott a rúzsos szájával és úgy megszorongatott hogy levegőt sem kaptam.

-Uram atyám , hát ti ?–érdeklődtem miután némi levegőhöz jutottam.

-Nos, mi vagyunk a kettesszámú állomás-kuncogott anyu

-Kristen bevont titeket is a játékba ? Húú ez nagyon figyelmes.

-Igen rendkívül figyelmes és a maga módján elbűvölő teremtés ..ellentétben veled , apádnak még be sem mutattad és én is csak egy véletlen folytán találkoztam vele, szégyeldd magad kicsi fiam.

Röhöghetnékem támadt amikor felidéződött bennem az az emlék amikor anyám ránknyitott. Najó belátom akkor nem volt olyan vicces a szitu.De igaza van annyira fatökü vagyok hogy még be sem mutattam Kristent a fateromnak mint barátnőmet..itt lenne az ideje.

-Ugyan , Ann- csitította az anyatigrist apám. Ezen a héten végig a városban leszünk , lesz rá bőven alkalma. Most inkább adjuk át az ajándékot.

-Húhha ti is épp elég ajándék vagytok számomra és van még ráadás is ..ez a legjobb szülinapom!!

-Minden évben ezt mondod-trillázott anyám miközben átnyújtotta az ajándékomat. A csomagolás alapján nem volt nehéz kitalálni mi lehet az.

-Azta , ez nagyon király- örvendeztem a legújabb gitárom tanulmányozása közben . Pont ilyet szerettem volna.

- Örülünk hogy tetszik, Kristen segített a választásban-rebegte anyám akinek a szavaiból úgy vettem ki hogy ugyanúgy oda van Krisért ahogy én.

Az ajándékozás után leültünk ebédelni. Jó volt a szüleimmel beszélgetni hiszen már lassan fél éve nem láttam őket , csupán telefonon tartottuk a kapcsolatot. Utoljára a New Moon premier előtt látogattam meg őket Londonban. Megbeszéltük , hogy a héten egyik nap eljönnek hozzám és bemutatom nekik hivatalosan is Kristent. Apám próbálta titkolni hogy mennyire boldog , hogy az egyetlen fiának végre komoly kapcsolata van , de nem igazán tudta mivel az az idétlen vigyor mindig kiült a képére ha Kristen szóba került.

Az ebéd végén átnyújtották nekem a harmadik cetlit.


,, Remélem tetszett a családi meglepi

De a következő kaland már nem lesz ilyen happy

A következő utad a lemezboltba vezet

De vigyázz mert az imádnivaló szörnyecskék

Képesek rá és leharapják a kezed”


Miféle szörnyecskék?-néztem anyuékra.

Fogalmam sincs , na jó mulatást fiam akkor majd még beszélünk- búcsúztak el anyuék őrült tempóban.

Ismét kocsiba ültem , és bementem a kedvenc lemezboltomba.

Az eladósrác már akkor hatalmas mosollyal integetett felém amikor az ajtóban álltam.

-Szia, Robert öhmm ezt neked tetette el Kristen –nyújtott át felém egy Cd-t amire már hónapok óta vártam. A tok hátulján várt rám a negyedik cetli.

,, A következő állomás egy Twilghtos összejövetel

Az ajtónálló semmitől sem riad el

Igyekezz hogy a harmadik helyszínről időben kijussál

Mert 5 órakor bezár a bazár”

Nem értem ..itt nincs semmi különös mármint szörnyecskék meg hasonló -röhögtem magamban. Így akart beijeszteni vagy mi ?

Az ajtón kilépve viszont egyből megértettem mit takart a képes beszéde. Vagy száz rajongó ácsorgott a bolt előtt. Rámküldte a fanokat ..csodás..ezért kinyírom már ha kiszabadulok innen.

A kiscsajok elkezdtek felém rohanni , belémkapaszkodtak és minden áron azt akarták hogy harapjam meg őket..komolyan ez már fáj. Először próbáltam higgadt és jófej maradni,de 1 óra autogramm osztogatás után úgy döntöttem feladom, így is négy óra volt már szóval nem maradt sok remény hogy oda érjek arra a helyre..mivel azt sem tudtam hol van.

Végülis visszaszaladtam a lemezboltba és megkértem a srácot hadd vegyem igénybe a hátsó ajtót.

Rendes arc volt megengedte.

Rohantam a kocsimig nehogy megint rámszálljanak a kis szörnyecskék. Idegesen tárcsáztam Krist, remélve hogy ha ilyen gonosz volt segít nekem egy icuri-picurit.

-Na mi van Rob harapnak is? –kuncogott a mobilba

-Tudod , eddig az elején nagyon élveztem de ez nem volt valami vicces..adhatnál egy kis segítséget a következő helyszínnel kapcsolatban.

-Mi van kifogyott a kincsesláda? –incselkedett velem

-Végig szeretném játszani, segíts nekem , kéérlek.

-Na jólvan de rinyálós bébi, a helyszín ott van ahol legutóbb összefutottál velük.Pááá-hadarta el aztán kinyomta

Megőrjít ez a nő ! –vigyorogtam magamban majd elindultam a Buttersbe.

Teljesen meg voltam magammal elégedve hiszen csupán félt öt volt.

Az ajtó előtt Ashley várt rám kezeit hátrakulcsolva.

-Szia Rob –üdvözölt imádnivalóan .

-Szia Greene, csinos vagy mint mindig .

-Köszönöm, rebegte hálásan.

-Nem megyünk be ?-kérdeztem végre mivel nem értettemmiért ácsorog itt kint .

-A.a, előbb ahhoz hogy bejuss válaszolnod kell néhány kérdésre. Maradt fél órád 10 kérdésre. És…kezdjük.

-Mi a kedvenc márkám? –tette fel hadarva az első kérdést

-Ash honnan a szarból tudjam?

-Rossz válasz !-szólt bosszúsan és a háta mögül elő kapott egy vízi pisztolyt és a pofámba fröcskölt . -Jah azt elfelejtettem mondani hogy ahányszor téves választ adsz, ez a büntetés-vigyorgott.

-Nemár As…-be sem tudtam fejezni megint vízsugárt kaptam

-Szóval mi a kedvenc márkám ?

-Chanel ?spricc- Burberry? spricc-Lv ?spricc


Körülbelül 15 percen keresztül játszotta ezt velem . Ennél lehetetlenebb kérdéseket még soshasem halottam. Honnan a francból tudjam hogy mi az az aplikátoros tampon?

Amikor már csuron vizes volt az arcom és a séróm is megkegyelmezett rajtam és beengedett . Mindenki ott volt. Nikky , Anna, Elisabeth,Kellan, Jackson, Taylor,Peter..egyedül csak Kriten hiányzott vajon fogom látni az este ?

Torát kaptam tőlük kávé ízesítésűt és gitár alakút, természetesen Ashley ötlete volt. Egy csomót hülyültünk és twistereztünk is . Épp befejeztük a játékot amikor csatlakoztak hozzánk a haverok is .


Alex , Tom, Mark és Sadie is megjelent.

Alex aki szerencsére már teljesen felépült ,kaján vigyorral a képpel bejelentette hogy a buli a Pristolban folytatódik. Ez egy ötcsillagos hotel volt fantasztikus bálteremmel. Nikky átnyújtott egy ruhazsákot amiben egy öltöny volt számomra. Arra ügyletem hogy a Krisstől kapott kulcsot zsebre tegyem hátha szükségem lesz rá.Átöltöztem a mosdóban majd limuzinnal indultunk tovább a hotelba, mint a nagyok.

A bálteremben egy kisebb fajta tömeg várt tele ismerősökkel és még több baráttal. Csodásan volt feldíszítve az egész. Középen egy hosszú asztal tele mindenféle piával és kajával. Egy kisebb asztal a sarokban pedig tele nekem szánt ajándékokkal. Kristen annyira jól megcsinálta ezt az egészet nekem, egyszerűen fanatasztikus a mai nap , találkoztam a szüleimmel , a rajongóimmal, barátokkal, kollégákkal..csak ő hiányzik. A biztonság kedvéért körbepásztáztam még egyszer a termet hátha csak én vagyok ilyen vaksi.

-Kristen keresed igaz ?-tette Sadie a vállamra a kezét

-Igen , hol van ?Nagyon király a mai nap de őt is szeretném látni.

Sadie csak kuncogott majd belémkarolt és egy kerek asztalhoz cipelt amin 15 kupica áltt, lenyomott a székbe és a kezembe adott egy újabb arany cetlit.


,,Az utolsó küldetés

Az elfogyasztásra váró pia nem kevés

Ha sikerül a kihívást teljesíteni

Gyere fel a jutalmat élvezni

Az ajtó a szívem kulcsával nyílik ki.”


Mire megemésztettem a szavakat a fiúk és a lányok réges rég körbeállták az asztalt..hogy vajon megteszem e. De hát egy évben egyszer van szülinapom..nem vettem meg a piát ..és talán ha teljesítem láthatom a szerelmem is , szóval

nekiveselkedtem.

Az első három adag nem okozott túl sok problémát…de a a hatodiknál már kezdtem, zsibbadni .

Rooobert ! Gyerüünk haver-kiabálták a rögtönzött szurkolóim.

Valami csoda folytán sikerült leerőltetnem mind a 15 pohárral, de fogalmam sem volt ezek után hogy találok fel az emeletre hiszen alig tudtam járni. A srácok annyiban segédkeztek hogy bepakoltak a liftbe és megnyomták a második emelet gombját.

Megpofozgattam az arcom és mély levegőt vettem amíg fel ért a lift. Lassan de biztosan indultam el a szűk folyósón. Kivettem a nadrágzsebemből a kulcsot és mivel fogalmam sem volt hányas szobáé, az egyestől próbálgatni kezdetem. A hetes számú ajtóba illet. Megilletődve nyitottam be . A szobába félhomály uralkodott. Megpróbáltam megtalálni a villanykapcsolót de valaki beelőzött. Egy kislámpa kapcsolódott fel. És akkor megpillantottam Kristent. Egy hatalmas bőrfotelban ült vagy inkább feküdt .. nem is tudom. Egy falatnyi fekete csipkés melltartó és bugyi takarta tejfehér testét.

-Azt hittem már nem is érsz ide –mondta csábosan

-Hát nem vagy vele egyedül-nevettem, de nem bírtam róla levenni a szemem.

Lassan felállt és felém közeledett,gyönyörű barna hajzuhataga egészen a melle alá ért. Megcirógatta a mellkasom majd majd édes csókott váltottunk. Kezeimnek nem bírtam parancsolni , egyből a fenekére tévedtek.

-A.a –söpörte le róla őket magáról. Készültem neked valamivel. -Csüccs-lökött le finoman a bőrkanapéra.

Kristen benyomta a hangulatvilágítást és a zenét. Vörös fényfoltok cikáztak mindenütt. Ekkor vettem észre kissé még mindig bódult fejemmel hogy egy rúd van elhelyezve a szoba közepén. Kris könnyedén odalépett majd háttal a rúdnak kissé ringatni kezdte a csípőjét a szám ritmusára. Utána az egyik combjával átfogta és le föl vonaglott az ezüstös tárgyon. Hihetetlen mozdulatokat mutatott be , álmomban sem gondoltam volna hogy ilyenre képes. Aztán lassan megszabadította magát a melltartójától….de haja továbbra is eltakarta csodás testrészét. Már épp arra készültem hogy felállok és rávetem magam ..de felém tipegett szóval nem volt rá semmi szükség. Az ölembe helyezkedett el majd a mellkasomat kezdte kényeztetni aztán egyre lejjebb és lejjebb. Nem bírtam tovább férfiasságomra húztam majd a nyakába csókoltam. Lassan mozogunk a zenei ritmusára .Kezeink összekulcsolódtak szánk pedig összetapadt. Fél órán keresztül élveztük egymást, mikor is mindkettőnket elöntötte az édes érzés. Szerelmem édesen pihegve kissé remegve temette arcát a mellkasomba. Mikor összeszedte magát , felpattant az felvette a földről a fehérneműjét és pucéran a fürdőbe vonult.

Az ajtóból még visszanézett rám.Én csupán tátott szájjal bámultam minden egyes csupasz porcikáját.

-Öt perc és jövök addig legyél jó ! –dobott nekem egy csókot.

Kaptam az alkalmon és visszavettem magamra a ruháim.

Nem is volt öt perc Kristen kijött a fürdőből immáron (sajnos ) felöltözve. Meg kell hagyni rendkívül csinos volt egy piros félpántos miniruhát viselt. Ismét az ölembe foglalt helyet.

Egy apró fekete dobozt nyújtott felém.

-Boldog születésnapot! –mosolygott rám.

- Igazán nem kellett volna..hisz így is ez volt életem legjobb születésnapja. Egyszerűen tökéletes szervezés..és mindeki itt volt a szüleim , barátok, munkatársak és te –simítottam végig az arcán.Annyira köszönöm neked Kris , ennél szebb ajándékot még senkitől sem kaptam soha. Egy tökéletes nap –pusziltam szájon

-Örülök hogy tetszett, de nyisd már ki!-rivallt rám édesen

A dobozban egy fekete bőrkarkötő volt egy ezüst csíkkal a közepén amibe bele volt vésve hogy KRISTEN♥ROBERT


-Ez nagyon szép-mondtam őszintén. Nem voltam híve az ilyen csillivilli arany –ezüst ékszereknek , nem is hordtam soha. De az a bőrből készült kis kabalakarkötő nagyon elnyerte a tetszésem.

Én is csináltattam magamnak –mutatta a kecses csuklóját amin valóban ott fityegett a karkötő .

-Így mindig veled leszek-motyogta szégyenlősen.

-Szeretlek-mondtam miközben felhelyeztem a csuklómra .

Én is szeretlek –szállt ki az ölemből.-De gyere odalennt party van a tiszteletedre Pattinson, nem hagyhatod ki

-Rendben, de én ma már nem iszom többet. Az utolsó feladatnak köszönhetően-néztem rá csúnyán

-Csak hogy tudd csupán hat kupicába volt alkohol a többibe üdítő ..-röhögött ki

-Gonosz –kaptam el a csípőjét és megcsókoltam.

Bezártuk a hotelszobát majd kézen fogva indultunk le a többiekhez ünnepelni.




2 megjegyzés:

  1. istenem de jóóóóóó :D
    oylan fantasztikus lett ez a kedvenc részem :D
    olyan jól kitaláltad ezt a szülinapos részt :D
    fantasztikus :D
    olyan édesek :D
    és az a torta meg a karkötő hát valami iszonyatosan jóó :D
    KEDVENC RÉÉÉSZ ♥
    kövit várom nagyon siess :)
    puszi dorri

    VálaszTörlés
  2. Hát ez, fantasztikusan király volt. Az ötlet és a megvalósítás zseniális :) A versek is aranyosak.
    A khmmm rész tökéletes :D
    Minden tetszett! Szuper...
    Pusz

    VálaszTörlés