2010. augusztus 13., péntek

19 fejezet : Pokoli vonzalom


Hogy is van ez a Robsten dolog ?



Itt is van a legújabb.Köszönöm mindenkinek a kommenteket.Sokat jelentenek mivel sokszor a ti véleményeitek inspirálják a kövi fejezet alakulását. Szóval ne sajnáljátok leírni :)

19.fejezet

Pokoli vonzalom


Kristen mesél :

Már lassan három hete hogy nem hallottam felőle semmit. Jó , tudom hogy elutazott a szüleihez Londonba, de ez így annyira szar. Hogyan tökéletesítsem a tervem ha ennyire távol van tőlem? Hiányzik .

Anyu is megjött az üzleti útjáról. Annyi mindenről lemaradt amíg nem volt itthon, hozzáteszem szerencsére.. Rob zakkant barátnőjéről, hogy engem lesitteltek , Kevin hirtelen felbukkanásáról na meg persze a szakításról. Ennyit nem bírna el, és tudom hogy őt jobban megviselte volna lelkileg ez az egész. Ezért csupán néhány nyilvánvaló dolgot mondtam neki el azt is csak nagy vonalakban.

Ráadásul jövő héttől minden besűrűsödik ugyanis végeztek a New Moon utómunkálataival, szóval ismét premiernek nézünk elébe. Már attól a felhajtástól is teljesen ki voltam akadva ami a Twilight bemutatásakor volt, de a fanatizmus csak nő és nő. Tutira fel kell készítenem magam idegileg az elkövetkezendő hónapokra. Interjúk, újságcikkek, tv-s szereplések, egészen úgy érzem magam mintha egy háromfejű nő lennék akit mutogatnak a cirkuszban, de nem is bánom mert így egy sülve főve együtt lehetek az én makacs szerelmemmel.

A délután unalmasan telt ezért arra gondoltam áthívom Sadiet egy kis pletyóra, hiszen őt is nélkülöznöm kellett az elmúlt hetekben. Természetesen egyből igent mondott a meghívásra. Ő egy igazi barát.-gondoltam vidáman.

Leszaladtam a boltba egy kis elemózsiáért , mert a hűtő tök üres volt. Anyunak nem igazán erősége a konyha ellentétben velem ,én imádok sütni.

A vásárlás hamar megvolt, vettem egy kis chipset ropit, kólát meg egy üveg vodkát is ha Sadie nem hozná magával a ragadós jókedvét. Vajon együtt lehetnek még Alexxel? -morfondíroztam amíg beálltam a pénztárhoz. Véletlenül megpillantottam a mai újságot amin ott díszelgett a hatalmas szalagcím.

ROBERT ÚJRA ITTHON

Teljesen ráfeledkeztem a képre amit a cikkhez csatoltak, annyira szexis volt még azzal a fáradt ábrázattal na meg ,,a tűzzetek el a picsába hülye lesifotósok”vigyorával a képén.

A pénztáros hölgy szakította meg az ábrándozásom.

-Hölgyem ! Ön jön.

Gyorsan bevágtam az újságot a kosárba , és kértem még két doboz cigit is, aztán haza felé vettem az irányt.

Nem is pakoltam ki a cuccokat , először birtokba vettem a pletykamagazint. A szöveg szerint Robert ma érkezett hajnalban . És még az is ott ált hogy úgy látszik a rajongók hamar elfelejtették az olaszországi incidenst mivel több száz fan várta a reptéren egy közös kép vagy autogramm reményében.

Szép,szép de vajon mikor látom újra az én hercegem ?

***

Sadie hét fele jött át.

Az elmondottakból megtudtam hogy még mindig együtt vannak Alexxel, és hogy nagyon boldog vele. Miért van az hogy még a pasifalásról hírhedt barátnőm is képes boldog párkapcsolatban élni de én nem ?

Elmeséltem neki az egész Robos sztorit . Mondanom sem kell teljesen fel volt háborodva hogy lehetett ilyen bunkó , fel is akarta hívni hogy megmondja neki. Drága egyetlen Sadiem , annyira aranyos hogy meg akar védeni , de leállítottam mert ez a kis kitörése betenne a taktikámnak.

Az este folyamán a vodkát nagyobb előnyben részesítettük mint az üdítőket ..magyarán félholtra ittuk magunkat. El is felejtettem már milyen egy csajos bulin benyesni.

***

Hetek óta először nem úgy aludtam el hogy Robon játr az eszem vagyis lehet, hogy úgy de legalább most nem emlékszem rá.

A reggeli fény bántotta a szemem, tudtam hogy itt az ideje felkelni .Valami őrülten nyomta a hátam – Sadie volt – mivel rajta feküdtem, szerencsére még mindig horpasztott. Zajtalanul felhuppantam és neki álltam rendet tenni a nappaliban . Megcsörrent a telefonom.

BEJÖVŐ HÍVÁS:

ASHLEY

-Szia Ash ! Mizujs ?

-Szia Kris ! Nem ébresztettelek fel ?

-Nem dehogy mondjad csak .

-Nos beszélgettünk Kellannal és arra jutottunk hogy ma el kéne mennünk inni egyet, hogy megünnepeljük a forgatás befejezését .

-Nem rossz ötlet. és kik lesznek?

-Hát Kellan , én , Nikki,Jackson,Anna,Taylor és persze Robert.Már le is zsíroztam velük téged hívtalak utoljára .Szóval ráérsz?

Amikor kimondta az utolsó nevet fellélegeztem.

-Persze, persze hogy ráérek. Igen-hadartam a különböző szavakat. Úristen hogy lehetek ekkora barom?

-Oksi. Akkor ma este hétkor a Butterben ?

-Az tök jó . Akkor hétkor.

-Sziaa.

-Szia.

-Ezazzz, ezazz, ezazzzz-énekeltem szörnyen rekedtes hangon és előadtam hozzá egy kis táncot is

A következő kép amit magam előtt láttam barátném morcos feje.

-Kristen ha fel akarsz ébreszteni csak löködj meg oké, szörnyű a hangod.

Nyelvet öltöttem rá és ráugrottam.

-Miért vagy ilyen boldog ?-tudakolta

-Ma találkozunk a srácokkal és Rob is ott lesz. Szóval..

-Szóval..??

-Jajj reggel annyira lassú a felfogásod! Tudod a terv…

-Ja a ribi Stew ?

-Nem ribis , csak szexi nem lehetek annyira feltűnően más. De le kell hogy nyűgözzem. Segítesz kiválasztani mit vegyek fel ?

-Egy kávé után bármire rávehetsz-mosolygott rám

-Oké, vettem főzök egyet addig szedd össze magad.

A délután folyamán kibeleztük a szekrényemet…rég elfelejtett dolgokra bukkantunk. Pédául egy vörös –fekete miniruhára is ami tökéletesen illet az ünnepléshez. Nikki és Ashley úgyis mindig olyanok mintha most léptek volna ki egy magazinból ,én vagyok a női gárda egyetlen slampos tagja , szóval nem árt ha ma este kicsit összeszedem magam. Még előkotortam azt a harisnyatartót is amit azon a bizonyos napon vettem fel amikor meglepetés várt Rob szobájában , és ebből kifolyólag az édesem nem tudta élvezni a látványát.

Fogalmam sem volt meddig fajul el az este , ezért nagy gonddal választottam fehérneműt. Ha rajtam múlna akkor egészen a végletekig.

Sadie hatkor távozott, de előtte még adott pár sminktippet, mert cicomázkodás terén sem vagyok a legjobb.

Teljesen regeneráláson mentem keresztül. Lezuhanyoztam megmostam a hajam és fogam , aztán kisminkeltem magam. Hatalmas füstös szemeket varázsoltam az arcomra ami meglepően jól sikeredett ahhoz képest hogy először csináltam. Ezután felhúztam egy enyhén átlátszó fekete harisnyát na meg a harisnyatartót, majd magamra öltöttem a miniruhát. Ismét magassarkúban pompáztam de csak az összhatás kedvéért.

Pontban hétkor ültem be a kocsimba , azért hogy egy kicsit késsek. A Butter autóval körülbelül tíz percre volt tőlünk. Negyed nyolckor már kissé izgatottam topogtam a bejárat felé. Még utoljára végigsimítottam a ruhámon és beletúrtam a hajamba aztán beléptem az ajtón.

Már mind ott vártak engem egy hatalmas asztalnál ülve. Nikki Ashley és Anna mind mindig most is nagyon csinosan voltak felöltözve így szerencsére pont passzoltam hozzájuk. Kellan,már előre vigyorgott ahogy meglátott , Jackson Ash-t bámulta-tipikusan . Legvégére hagytam Robot mert tudtam hogy sokáig rajta tartom a szemem, de ahogy elnéztem kölcsönös. Mohón vizslatott engem, kissé még a szája is elnyílt. Megeresztettem egy mosolyt feléjük és odasétáltam.

-Sziasztok!

-Azta Stewart de csinos vagy – dícsért meg Jackson akinek valami csoda folytán rám tévedt Ashlyeről a tekintete.

-Hűű, Kristen tényleg szinte sugárzol..és ez a ruha!-áradozott Ash. Talán tőle esett legjobban az elismerés mivel ő sohasem dicsér olyat ami nem nyeri el tetszését.

Egy ovális asztalnál ültek. Az egyik szélén Rob ami másik szélén pedig Anna foglalt helyet. Nem volt kérdés ki mellé ülök le.Lehuppantam gyorsan Rob mellé, aki láthatóan zavarba jött a választásomtól.

-És hol van a mi kis vérfarkasunk ?-kezdtem bele a csacsogásba

-Nem tudott lejönni , családi elfoglaltságok- vigyorogott Kel

-Milyen kár….-sajnálkoztam

Az este folyamán csak beszélgettünk és ittunk és beszélgettünk és ittunk. Az alkoholtól kissé bódult fejemben zseniális terv keletkezett.

Kezeimet lassan és észrevétlenül Robert combjára helyeztem és jól belemarkoltam. Ő meg hirtelen megugrott ,és ennek következtében mindeki minket bámult , bár nem vágták a szitut. Miután a többiek visszatértek a témához, megint visszacsúsztattam a kezem és simogatni kezdtem Robot. Ő szép lassan leemelte a kezem , és a fülembe susmorogta .

-Mit művelsz ?

-Nem értem mire gondolsz- pislogtam ártatlanul rá és visszaraktam a kezem.

Most is megpróbálta lesöpörni magától , de ezúttal harciasabb voltam és nem engedtem .Bár nehéz feladtanak bizonyult úgy felhúzni valakit hogy az illető közben megpróbálja megakadályozni , de azért sikerült a hadműveletem és szerencsére a srácok sem vették észre mit ügyködök az asztal alatt. Éreztem Rob vágyának bizonyítékát a nadrágján keresztül.

Dühös tekintettel meredt rám amikor felfedezte hogy kis barátja éledezik, én meg nem bírtam tovább hogy ne röhögjem el magam, szóval kivonultam a mosdóba.

Röviden tanulmányoztam magam a tükörben a táskámból kivettem egy kis púdert amivel feljavítottam az arcom majd elmentem wc-re.

Kiérve meglepő dolog várt rám. Robert.

Szemeiben szinte látni lehetett a vágyódást na meg a gatyáján is . Meg se várta amíg felfogom a szituációt a falnak préselt és birtokba vettem ajkaimat. Annyira vadul és szenvedélyesen kényeztette őket hogy egyből felizgultam –bár nekem az néha akkor is megy ha pusztán rá gondolok.

-Mivan te kis cápa meggondoltad magad?-lihegtem a fülébe míg ő a nyakamat ostromolta apró puszikkal

-Nincs más választásom, nem ismerek még egy nőt aki képes lett volna ennyire felizgatni.

Erre én csak felnevettem és ő is rám mosolygott.Azzal a mosollyal ..a régi mosolyával amit annyira szerettem.

Lassan felhúzta a szoknyám .

-Hmmm ez nagyon szexi

-Tudom.

-Gyorsan kibújtatott a harisnyámból is és a bugyimba nyúlt.

A táskám ami a földre került rezegni kezdett.

- Picsába –sipákoltam . Ez is mindig a legjobbkor csörög.

- Hagyd majd visszahív.

- Oké- egyeztem bele majd a férfiassága után nyúltam.

A telefonom csak nem tudta abbahagyni.

Egyszerűen nyugtalanított a telefon..nem voltam képes 100%osan élvezni amit csinálunk.Fel kellet vennem vagy ki kellet nyomnom.

- Lehet hogy fontos ..

- Ne már Kris.

-Egy perc alatt lerendezem.

Kiborítottam a táskám egész tartalmát a földre mivel nem találtam benne.

-Igen- szóltam bele lihegve

-Kristen!!!!- halottam meg Sadie zokogó hangját.

- Úristen mi a baj?- kérdeztem elhűlten

-AAA…leeeee..xxxxx- hüpögött

- Mi van Alexxel ?

- Balesete volt kórházba van, most telefonáltak.

-Úristen nagy a baj ?

-Nem tudom egyedül nem tudok bemenni kérlek gyere velem .

-Jó persze , megyek. Ne aggódj. Kocsival érted megyek rendben öt perc ..Oké?

-Jó- szólt és kinyomta a telefont

-Mi történt ?-nézett rám Rob aggódó tekintettel

-Alexnek balesete volt

-Úristen !Jól van ugye jól?

El is feljetettem hogy Rob legjobb barátja.

-Nem tudom most hívták Sadiet,hogy bent van elmegyek érte és együtt bemegyünk húztam vissza a ruháimat.

-Én is veled megyek !

-Persze gyere csak, hiszen a barátod.

-Köszönöm- nézett hálásan és látszott kiborult Alex miatt.

Gyorsan elköszöntünk a többiektől majd Sadie lakása felé vettük az irányt.

4 megjegyzés:

  1. ahw nagyon jó :D
    remélem rob és kris kibékülnek már végre :D
    szegény alex.. :\
    remélem nem lesz komolyabb baja :)
    siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)
    Uhh ez a fejezet... nem is találok szavakat:D
    Úgy örülnék neki, ha már kibékülnének, de ahogy látom jó úton haladnak afelé:)
    Az időzítés megint tőkéletesre sikeredett... pont mikor már kezdenek belemelegedni a dologba kezd csörögni a mobil. Nagyon sajnálom Alexet!
    Remélem nagyobb lesz az ijedtség, mint a ténylegese baj!
    Ez egy tényleg hosszú fejezet lett, nagyon szeretném, ha a következő is ilyen lenne!:D:D
    Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  3. Sziiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaa:D
    Nagyon szuper lett. Kár hogy a vége nem jött össze, de azért így is imádtam. Kris egy ördög:P De jól csinálta, mint olvastuk. A mi drága Robunk (kicsi Rob XD) nem nagyon tudott neki ellenállni
    Várom a frisst!

    VálaszTörlés
  4. hali
    nagyon jóó lett ez a feji is
    várom a következőt
    pussz Rami

    VálaszTörlés