2010. augusztus 1., vasárnap

15 fejezet: Tévedések







Hogy is van ez a Robsten dolog ?

Apró ám annál szemtelenebb fejezet. Köszönöm hogy itt vagyok, hogy olvastok és hogy kommenteltek. Imádlak titeket :*


15 fejezet.

Tévedések


Kevinnel megbeszéltük hogy nyolcra jön értem, és itt a szálloda éttermében fogunk enni. Ez egy ötcsillagos hely szóval biztosan jó a kiszolgálás, és nem nyomnak fényképezőt az ember arcába tízpercenként. Elhatároztam hogy jól fogom magam este érezni a történtek ellenére. Nem fogok róla tudomást venni hogy Robert a szemem láttára nőzik. Végeztünk egymással.


Gyönyörű akartam lenni. Fogalmam sincs miért , de ragyogni akartam, ez kellett ahhoz hogy a belső egyensúlyom helyreálljon. Egy fekete Moschino ruhát vettem fel amit igazából egy partyra tartogattam de oda se neki. Előkotorásztam az extramagassarkú cipőmet ami rendkívül szép volt , a hajam csak simán kiengedtem. Leheletnyi sminket tettem magamra a hatás kedvéért és elindultam az étterembe.

Beszálltam a liftbe , mert ebben a cipőben számomra életveszélyes lépcsőzni.
Az első emeleten, megállt a lift.
Remek ki az aki nem tud sétálni 6 lépcsőfokot? –gondoltam.

De amikor megláttam hogy kik az útitársaim az agyamat majdnem eldobtam. Robert meg a legújabb szerzeménye. Jókedvűen kacarászva szálltak be de amint megláttak engem …a kriptahangulat beállt. Néma csönd. Alaposan szemügyre vettem a kis szöszit aranyszínű ruhát viselt ami egészen jól mutatott rajta amit még meg is dicsérnék ha kiegészítőnek nem az ex pasimat vette volna fel hozzá. Láttam a szemem sarkából ahogy Robert méreget . Alaposan ki is húztam magam hogy lássa miről marad le . A mellette álló lány oldalba bökte és valamit súgott a fülébe , ő nem válaszolt. Most már mindketten bámultak és én alig vártam hogy végre kiszállhassak ebből a kínos szituációból. Imáim meghallgatásra találtak. Az ajtó kinyílt és mázli hogy a kísérőm már az előtérben várakozott rám.

- Kristen !Húúú azta, de jól nézel ki-nyomott le két nagy puszit Kev és eltolt kicsit magától hogy jobban szemügyre vehessen .Sok mindenről lemaradtam, igazi nő lettél!

- Kev ne beszélj úgy mint a nagyapám- mondtam , és erre mindketten hangos nevetésben törtünk ki.

- Hiányzott a hülyeséged nem is tudod mennyire…


Rob feje szinte rákpiros lett, idegesen átkarolta az ő kísérőjét és bement az étterembe .Várjunk mi ?? Ők is az étteremben kajálnak?Remek estének nézünk elébe .

-Héé látom hogy nem kívánatos személyek is esznek itt, szóval ha karod elmehetünk máshová is- ajánlotta fel Kevin
-Nem , ez jó lesz , amúgy is együtt lifteztünk szóval , mondhatni már hozzászoktam.
- Ahogy akarod.



Sajnos az étterem tele volt így nem igazán tudtunk asztalt választani. Persze hogy csak olyan hely volt ahonnan teljesen rá lehetett látni Robékra. Nem baj Kris ..nincs is ott ,ő csak egy ember egy átlagos ember, akit nem is ismersz.

-Nos Kevin! –próbáltam elterelni a figyelmemet. Mesélj nekem arról amikor kint voltál. Mit is csináltál pontosan ?Mármint én nem igazán tudom hogy megy a dílerkedés.

- Öhm..ujajj. Hát az látszólag könnyű …látszólag. Én különleges díler voltam, befolyásos embereknek szállítottam. Így persze több pénzt kaptam a munkáért , de legalább tízszer olyan nehéz volt. Nagyon oda kellett figyelnem, de szerencsére nem buktam le. A szükséges pénzt már egy év alatt megkerestem de még kintmaradtam hogy apa cége helyre tudjon állni anyagilag. De én is jól meggazdagoztam-vigyorgott. De aztán tudtam , hogy haza kell jönnöm. Sokszor láttalak a tv-ben és rájöttem hogy mennyire hiányzol. Kristen figyelsz te rám ?

-Hé kislány!- bökött oldalba Kev. Jól vagy ?

-Persze , bocs , csak egy kicsit elbambultam.


Láttam ahogy Rob a bárpulthoz sétál.Nem bírtam magammal.Elhatároztam hogy most odamegyek és jól beolvasok neki,hogy mekkora egy barom.
- Tudod mit , hozok valamit inni.
- De hát mindjárt jön a pincér.
-De én már nagyon szomjas vagyok , mit kérsz?-doboltam az asztalon az ujjammal.

- Oké akkor egy gin-tonikot. Ne menjek veled ?
- Kössz de már nagylány vagyok –mosolyogtam rá. És gyorsan ( már amennyire gyorsan egy ilyen cipőbe lehet) a pulthoz siettem.

-Két gin tonik lesz!- támaszkodtam a pultra és úgy tettem mintha nem is vettem volna észre a mellettem ácsingózó embert.

-Jól érzed magad a partnereddel ?- kérdezte Rob gúnyos hangon. Hidegzuhanyként ért ez a megmozdulása. Én akartam kezdeni , de beelőzött. Hát megpróbáltam visszavágni.

-Képzeld el , remekül érzem magam.

-Ez nem az a srác aki egyszer elhagyott , véletlenül?

-De , az képzeld el. De kiderült pár dolog ami teljesen más színben tűnteti fel a történteket.

-Tehát a pasid kiváló hazudozó.

-Óh , Robert ne magadból indulj ki , és nem mintha bármi közöd is lenne hozzá de nem a pasim..csak barátok vagyunk.-pirultam bele a mondatba

-Azért ölelkeztetek megbeszélés előtt annyira a halban hogy el is késtél miatta ?- kérdezte de inkább szemrehányásnak hangzott.

-Szóval láttad , akkor annak szólt az gúnyos kacaj az előadóban?

-Jó gyorsan továbbléptél Stew…nem gondoltam volna

-Hát nálad nem gyorsabban , nem tudom ki puszilgatott egy szőke ribancot az előtérben..és ki tudja mit csináltatok utána a liftben.

Robert hangosan vihorászni kezdett, akkor szokott ilyen hangokat adni amikor valami jó poént hallott.

-Most mi ennyire vicces ?-követeltem a választ dühösen

-Tudod, nem hittem hogy ennyire nincs szemed. Ha bármi olyat csináltunk volna a liftben amire te gondolsz az vérfertőzés lenne , mivel az a,, ribanc” a húgom.

- Ahapersze-nem kell etetned

-Láttad egyszer is hogy megcsókolom , meg fogom a fenekét vagy hasonló? Csináltam bármit is vele amit veled csináltam?

Gyorsan átfutattam az agyamon a látottakat. Ölelés. Egymás nyakába borulás. Bökdösődés.
Csók nuku. Tapi nuku. Összezavarodtam. Ez akkor is hülyeség, nem lehet…hogy a..húga.

-Ha nem hiszed el akkor pötyögd be a Googleba hogy Lizzy Pattinson. Meg fogsz lepődni, nem kicsit.


Dermedten álltam a pultnál. Bassza meg , sikerült megint alaposan beégnem. A pultos srác meg persze hogy halotta az egészet .

-Itt az ital.
-Köszi –nyögtem oda

Robert visszaindult az asztala felé , de aztán hirtelen hátrafordult és közelebb jött hozzám. Egészen a képembe mászott.
-Ja és Kristen tudod az az állításod hogy számodra halott vagyok , megdőlni látszik- susmorogta a fülembe. Majd egy utolsó pillantassál végigmért tetőtől talpig amibe úgy istenigazából beleborzongtam, és elindult (mostmár tudom) a húga felé.
Én nyugtázva az eseményeket lehúztam mind a két gin tonikot helyben..és kértem valami erősebbet.

1 megjegyzés:

  1. Nah erre nem számítottam. Szegény Kristen :S
    Ha jobban belegondolok, akkor én is erre gondoltam volna...Mármint Kristen helyében
    De attól még Rob teperhetne és szerintem tök bunkó hogy még Kristent állítja be rossznak!
    Tudod hogy mindig várom a frisst!
    Pusz

    VálaszTörlés