2010. augusztus 8., vasárnap

17. fejezet: Ördögi terv


Hogy is van ez a Robsten dolog ?

17. fejezet.

Ördögi terv


( Hát csajok rossz hírrel kezdem, mindenki arra tippelt hogy innentől szent a béke ugyebár.Ámbár jön egy újabb csavar…de nyugi ez csak izgalmasabbá teszi a dolgokat*belém bújt a kisördög *Mocskos fejezetek következnek :’))



Ajkaimat szorosan az övére tapasztottam . Nem csókolt vissza .Először nem akartam hinni a szememnek vagy inkább a számnak ..szóval újra próbálkoztam. De semmi.

Elhajoltam tőle és értetlenül rámeredtem.


-Mi a fene van veled ?

-Kris nézd ..nekem ez nem megy .

-És miért ?- kérdeztem meglepődötten



Robert szemszöge:

Most mi a szart mondjak neki? Nem mondhatom el az igazságot. Nem mondhatom meg neki hogy azért mert nem, mert nem akarom hogy még többet szenvedjem miattam. Hülyének nézne és nem is hinné el. Akarom ..őrültem akarom. Ha tudná mekkora erőfeszítés kellett hogy ne csókoljak vissza. De nem viszonozhattam. Legszívesebben itt helyben a magamévá tenném de megfogadtam magamnak hogy soha többet nem kínzom és nem bántom. Márpedig ha összejönnénk újra elölről kezdődne minden. Megsérülne. És azt mondják akit szeretünk azt el kell engednünk. Talán Kevinnel boldogabb lesz. Útálnám…de túl kell élnem.

-Mert már nem akarlak –hazudtam. Fájt kimondani. Ezzel is megbántom szóval ennek sincs sok értelme , de nem tudtam jobbat kitalálni

-Értem.


Csak ennyit bírt kibökni majd hátradőlt az ülésben. Valami nem volt vele rendjén ..nem is hatotta meg. Nem értettem a szitut .Utána már nem is szólt hozzám egész úton szórakozottan a telefonjába pötyögött..


Kristen mesél :


Ismerem . Csupán néhány hónapot voltam vele együtt de jobban ismerem mint a tenyerem. Félt engem . Magától.

Azt hiszi hogy újra fájdalmat fog nekem okozni, biztos vagyok benne..najó az is rásegít a tisztánlátásra amit Kev mondott az este. Gonosz dologra készültem . Tudtam hogy túl messzire fogok menni , de meg kellett tennem. Rob csak így fogja belátni hogy mire vállalkozott. Ezért gyorsan elővettem a telefonom és pötyögtem Kevinnek egy sms-t.


ÚJ ÜZENET ÍRÁSA:


KÉRLEK NE SZÁLLJ FEL A GÉPRE. SZÜKSÉGEM VAN A SEGÍTSÉGEDRE ROBBAL KAPCSOLATBAN. TUDOM HOGY SZÖRNYŰ HOGY EZT CSINÁLOM VELED, DE TE MONDTAD HOGY ÚGY NÉZ RÁM.LÉGYSZI.CSÓK STEW.


Idegesen csavargattam egy hajtincsem. Mi lesz ha nem kapja meg ? Vagy ha leszarja. Túl messzire megyek vele kapcsolatban..annyira szemét vagyok. De féltékennyé kell tennem Robot és jelen pillanatban ő az egyetlen megfelelő gaz csábító, mert az én szívszerelem tudja hogy mi volt régen köztünk.

Alig telt el egy perc és rezgett a a telóm.


1 ÚJ ÜZENET:

KEVIN MOSS

NEM SZÁLLTAM FEL. ÉS NYUGI MOST MÁR TELJESEN BELESZOKTAM EBBE A BARÁT TÉMÁBA..ÉS HA JÓL SEJTEM AZ ELKÖVETKEZŐ NAPOKBAN TALÁN MÉG CSÓKOLÓZHATOK IS VELED …BÁR AZTIS SEJTEM HOGY CSAK KAMU LESZ..:)VISSZAMENETEM A HOTELBE. MAJD CSÖRÖGJ HA KELLEK


Hogy lehet ekkora mákom …?vihogtam halkan magamba . Rob természetesen észr

evette. Gondolom nemigazán vágja a szitut hogy miért vagyok ilyen vidám amikor most pattintott.

Jahj Rob ha tudnád mi vár rád ! Elcsábítlak de úgy ……

2 megjegyzés:

  1. Szia!:D
    Uhh ez aztán naon meglepett engem... azt hittem most már tényleg kibékülnek...
    Jajj annyira imádom Robot:D Olyan kis édes, hogy még saját magától is meg akarja védeni Krist... ha tudná, hogy mi vár rá ezért cserébe:D
    Már nagyon várom, hogy pontosan hogyan is fog kinézni ez az "elcsábítlak, de úgy"... kíváncsi vok, hpgy mit találtál ki!:D
    Tutit megint meg fogsz lepni:)
    Azért azt nem szeretném, ha Kevinnel csókolóznának... sztem már akkor is el fog pattanni az a bizonyos cérna Robnál, ha csak összesimulnak vagy megfogják egymás kezét...
    Siess légy a kövi fejezettel!:D

    VálaszTörlés
  2. Kicsit később de komizok :D
    Hát nagyon meglepett ez a fejezet. azt hittem hogy most egy ideig minden szép és jó lesz erre Rob beközli hogy nem...hát kapja be...:D
    Kristen meg mutassa már meg hogy rob mit is veszít vele :D
    Harcra fel
    pusz

    VálaszTörlés