2010. augusztus 22., vasárnap

21 fejezet: Közelebb


Hogy is van ez a Robsten dolog 21 fejezet ?

Közelebb



Megérkezett a 21 .fejezet. Hatalmas adag szeretettel hozom nektek és köszönök meg minden kommentet ( amit nagyon szeretek kapni légyszi légyszi ) és azt is hogy olvastok vagy hogy a rendszeres olvasóm leszel ..lettél. Régen volt már ezért raktam bele 18+-at nem is akármilyet. Jó olvasást!


Sosem akartam híres lenni. Najó ez így nem teljesen igaz . Természetesen be szerettem volna futni , de sohasem vágytam arra , hogy globális szupersztár legyek.Művész vagyok , vagy mi a csuda , nem kirakatbábú. Néha még arra sem hagynak lehetőséget hogy lélegezzek. Ráadásul néha úgy érzem hogy ez az egész Twilight mánia nem is a tehetségünknek szól, sőt tudom hogy nem annak.Igazából mára ez már egy megmagyarázhatatlan és irányíthatatlan mániává nőtte ki magát. Bár számomra néha inkább teher mint szerencse , de ha újra kezdhetném semmit sem csinálnék másképp. Nem utálom a rajongóimat hiszen miattuk tartok ott ahol, de a sok figyelem nagyon nyomasztó tud lenni és én sajnos egyre kevésbé viselem jól.Sosem voltam titpikus lány. Kisebb koromban a Barbie baba helyett focilabda , nagyobbacskán a magassarkú helyett tornacipő kellett. Utálok más emberek előtt tíz kiló vakolatban tetszelegve pezsgőt szürcsölni ..mert én legszívesebben farmer póló összeállítással és egy sörrel a kezemben mindenkinek a szemébe mondanám az igazat …de nem lehet. Meg kell tanulnom tanulni viselkednem és ott a szerződés is ami kötelez bizonyos dolgokra.

Ezért nem is nagy csoda , hogy nem rajongok a stylisttól ki fodrászhoz be mókáért. Na meg még mindig aggódtam Alexért és Robert sem mutatkozott egész nap.

Idegeskedésben már csutkáig lerágtam a frissen polírozott körmeim. Lucy a stylistom már testi fenyítést is ( értsd. Kézcsapkodást ) alkalmazott. Lucyról annyit kell tudni hogy rendkívül tenyér bemászó és bosszantó egyén akinek aranyból van a szíve és akit az idegesítő tulajdonságai ellenére is imádok..hiszen nélküle az ilyen rendezvényeken ruhaügy terén elvesznék.És persze rengeteg lelki támaszt is nyújtott nekem amikor olyan napom volt hogy úgy éreztem eljött a világvége.

A mai napon is elég jól össze tákolt engem . Egy ezüst pántnélküli ruhát viseltem aminek hatalmas uszálya volt. Nem az én stílusom de meg kell hagyni káprázatosan festettem benne. Meg is ajándékoztam pár kedves szóval és egy puszisorozattal.


Amikor Lucy kiszaladt valami kiegészítőért kaptam az alkalmon és leléptem cigizni. Tudtam hogy ebben a ruhában nem lenne szabad mert beveszi a szagát kiégetem bla bla bla..de a káros szenvedélyeim iránti vágyamnak ( beleértve Robot is ) sosem tudtam parancsolni.

Így hát kislisszoltam a parkolóba mi előtt is bárki is rajtakaphatott volna.
Már majdnem elszívtam a cigit amikor valaki hátulról átkarolta a derekam.


-Ugye tudod hogy ezért Lucy meg fog ölni –vette el tőlem Rob a cigit és pofátlanul elszívta az utolsó slukkot.

-Héé….csatattntam fel vérben forgó szemekkel, de amikor az összetalálkozott az ő pajkosan csillogó tekintetével minden haragom elszállt.
-Amúgy meg amiről nem tud az nem fáj-jelentettem ki harciasan.


-És ha beköplek ?-fordított magával szembe . Testünk egészen összetapadt. Farkas szemet néztem vele. Hihetetlen hogy akárhányszor ránézek elfelejtek mindent a lakcímem, a nevem ,a nemem plusszba még azt a szót hogy nem.

De most több olyan fontos kérdés is ott szerepelt a fejembe amit nem tudtam kiverni onnan.

-Hogy van Alex ?-vettem fel a komoly arcom

-Szerinted mitől van ilyen jó kedvem ?-válaszolt kérdéssel a kérdésemre

-Akkor nem is azért hogy láthatsz ? –ugrattam

-Alex magához tért-jelentette ki sugárzó arccal

- Nem mondod komolyan ??–ordítottam szinte a boldogságtól

-De igen !!!-ordította ő is még nálam boldogabban

-Aztakurva. Ez annyirajó !!!!Miért nem ezzel kezdted ?


-Igazából mással akartam kezdeni az egészet .

-Mivel? –kérdeztem

Válaszként egy hatalmas érzelemmel teli csókot nyomott a számra . Nem tudtam nem viszonozni. Ez olyan mikor megkérdezik mennyi egyszeregy ..azonnal válaszolsz rá.

-Ezután akartam elmondani a jóhírt..de kivoltam éhezve egy kis nikotinra- mondta játékosan és végigsimított arcomon.


Jóleső érzés fogott el érintésére ..de volt még egy fontos kérdés ami megválaszolatlan volt..és tisztázni akartam mindent. Elég volt a játszadozásból.


-Rob remélem tudod hogy meg kell beszélnünk a dolgokat. Nem akarom elrontani a pillanatot , de muszáj. Nem tudok tovább ilyen bizonytalanságban élni.Most mi a franc van tulajdonképpen köztünk ? Járunk ? Vagy csak barátok vagyunk akik néha együtt alszanak és majdnemszexelnek egy mosdóban ?-kérdeztem tőle határozottan

Egy perc némaság következett.

Oké..asszem ennyi..szép volt Kris ..visssza vissza!!! –gúnyoltam ki magam csöndben


-Igazad van . Annyira hülye vagyok, de azt hittem pontosan tudod mi játszódik le bennem hiszen egy percig sem tűntél olyannak aki elhiszi azt az egetrengető hazugságot hogy nem kell nekem.

Tudtam legbelül mindvégig hazudott ..de most hogy az ő szájából is halottam egy mázsás kő esett le a szívemről.

-Csak sejtettem de sohasem voltam benne biztos. Ezért próbálkoztam a kis khmmm..trükjeimmel hogy megbizonyosodjak róla.

-Hmm Kevin is csak egy trükk volt? – nézett rám komolyan.

-Nem is tudtam hogy egy közönséges színpadi csók ekkora köveket tud megmozgatni- válaszoltam incselkedve

-Ördögi vagy Stew .De én meg akkora barom..Tudod néha távol kell maradnunk bizonyos dolgoktól hogy rájöjjünk hogy nem tudnánk élni nélkülük.


Meghatódtam..egy érzelgős puncivá válok Rob közelében, de elöntött a szerelem édes érzése tetőttől talpig…s a pillangók a hasamban ismét életre kelve táncot lejtettek.

Csókra nyitottam ajkaim ső egyre és egyre közelebb férkőzött az arcomhoz.


Kicsapódott mögöttünk az ajtó.

-Na végre…mi a jó büdös francot csináltok idekint ,mindenki titeket keres!!- üvöltött Lucy
-Kristen ugye nem bagóztál ebben a ruciban ?

-Dehogyis csak kijöttünk levegőzni –füllentettem

-Helyes, helyes de most húzzátok befelé a csíkot mindenki csak rátok vár.

-Bocsi nem akartunk galibát okozni , de nem kéne ennyit aggódnod Lucy rosszat tesz a szépségednek –mondta mézes mázas hangon Rob.

Lucy képére egyből zavarodott vigyor ült ki természetesen ..ő is oda van érte..miért is ne


-Minden csajt ezzel a szöveggel hülyítesz?-kérdeztem tőle durcásan

- Nem ..például neked sohasem mondanék ilyet mert a te szépségednek semmi sem árthat.

Akarva akaratlanul is elvigyorodtam a bóktól ami totál gagyi volt.


Öt órakor ott álltunk hárman. Taylor Robert és én. Minden rendkívül izgultunk hisz annyi meló volt benne. És eddig mi is csak azokat a is klippeket láttuk a filmből mint a rajongók se többet se kevesebbet.

Izzadó tenyérrel kapaszkodtam a két igen csinos fiatalemberembe. Jól is jöttek hiszen a cipőválasztás ismét nem nekem kedvezett.

Hatalmas tapsvihar közepette vonultunk be ..hihetetlen az emberek mindent megtapsolnak. .de mégis jólesett.


Premier alkalmával a főszereplőknek ( azaz nekünk )fenntartanak egy páholyt ahol zavartalanul élvezhetjük a vetítést, kíváncsi tekintetek és vakuk nélkül. Senki nem láthatott fel hozzánk mi viszont mindent alaposan megfigyelhettünk a magasból.

Miután nagy ímmel-ámmal elfoglaltuk a helyünket , a fények kihunytak a vetítés elkezdődött.

Szörnyen hisztérikus szemmel figyelem magam minden egyes filmemben, de ezen alkalommal nem tudtam koncentrálni mivel elvonta a figyelmem a mellettem lévő széken ülő Adonisz ( nem, nem Taylor ).


Ő sem tulajdonított sok figyelmet a filmnek sokkal inkább a combom simogatásának.

Szegény Tay kezdte már magát kellemetlenül érezni ..nem is csodálom két igen kanos emberrel a sötétben. .szerencséjére a megcsörrenő telefonja megmentette.


Ahogy kitette a lábát az ajtóm, szerelmem megmagyarázhatatlan módon az ölébe vont.
Meglepődve meredtem rá amikor nyakamat kezdte el puszilgatni.

-Mit csinálsz ?-próbáltam feltenni a kérdést de csókba torkollott a mondat

-Nyugi itt senki sem lát minket !-szólt nemes egyszerűséggel majd tovább folytatta csókcsatánkat.

-És Taylor ?

-Utálom amikor ennyit aggodalmaskodsz !-tért vissza a nyakam kényesztetésére


-Nem hagyd abba Rob , ezt itt nem akarom ! –szóltam rá komolyan

Mint aki meg se halotta, kezeivel óvatosan felgyűrte a szoknyám , majd befurakodva a bugyimba megcirógatta a nőiességemet. Teljesen átnedvesedtem tőle.

-Ez a valami itt nem arról tanúskodik hogy nem akarod-suttogta a fülembe s amikor már ujjait is bevonta a játékba nem maradt erőm ellenkezni. Testem úgy vonaglott a folyamatosan rámtörő hullámoktól minta áramütés ért volna.

Rob szabadon maradt kezével a mellem markolászta ami csak még jobban kihozta a bennem lévő vadmacskát. Ordítottam volna gyönyörűségemben de mivel nyilvános helyen voltunk, több száz ember között inkább kihagytam.

Szerelmem egyre intenzívebben mozgatta bennem ujjait s én már éreztem is hogy itt kopogtat az első orgazmusom. Testem egészét forróság öntötte el úgy éreztem itt helyben meggyulladok és porrá égek.
Lejebb csusszantam Rob ölében és kikapcsoltam az övét. Majd kissé megemelve csipőmet lehúztam a naciját hogy hozzáférjek férfiasságához.
Rob kis(ami nem is volt olyan kicsi) barátja már állt mint a cövek. A számba vettem és minden egyes centméterét alaposan végignyaltam. Rob a hajamba temetve arcát próbáltam meg elfojtani a belőle kitörni készülő hangokat. Befejezésképp még végighúztam férfiasságán a nyelvem .

Őrültem vágytam már arra hogy testét a testemben érezzem és láthatóan ő sem volt ezzel másképp, hiszen mohón hatolt belém.

-Annyira szeretlek Kristen Stewart-nyögte a fülembe

-Én is szeretlek Robert Pattinson

Vadul köröztem a csipőmmel férfiasságán…egyre és egyre gyorsabban. Kíméletlenül hajtottuk egymást mindketten egyre és egyre többet akartunk a másikból. Ruhán keresztül ahol értük haraptuk egymást mind a vadállatok. Még sosem nyomtuk ennyire keményen és ennyire nyilvános helyen a szexet..de meg kell mondanom nagyon tetszett. Azt is leszartam volna már ha valaki meglát minket.

A hatásos előjátéknak köszönhetően ismét elárasztotta testem az a leírhatatlan érzés..

Belőlem kikívánkozó kéjes sikítás helyett inkább beleharaptam Rob nyakába ő pedig erősen a fenekembe markolt aminek hozzáteszem tutira megmarad a nyoma.

Éreztem lábam közt egyesülő nedveinket.Csodás volt ez az egész nem is találok rá szavakat.

Lihegve Robert nyakába borultam amikor észrevettem hogy valaki épp lenyomja a kilincset.
Úgy ugrottam ki Rob öléből mint egy nyúl át az enyémre. Gyorsan lehúztam a szoknyám és megigazítottam borzas hajam.

Amire Robra tudtam pillantani ő már teljesen begombolkozott és teljes pomájában pöffeszkedett a széken.Meg kell hagyni nem úgy nézett ki mint aki most zavart le egy kemény menetet.

Taylor lépett be az ajtón és mit sem sejtve felénk fordult .

-Bocsi srácok kicsit hosszúra nyúlt beszélgetés lett.

-Semmi gond ! –mondtam az igazlomtól elvékonyult hangon.

-Na és eddig milyen volt?

-Mint egy hatalmas orgazmus haver ! -kacsintott Rob rám mire engem elkapott egy köhögőgörcs.

-Király- jelentette ki Taylor aki nem vett észre rajtunk semmi furát, és végre mind a hárman visszatértünk a filmre.









5 megjegyzés:

  1. hát ez kééssz xDDD
    nagyon jóóó :D:D
    rob beszólása: ,,-Mint egy hatalmas orgazmus haver !" itt mekkorát szakadtam XD
    áh nagyonjó várom a kövit siess :D

    VálaszTörlés
  2. wao:D:D
    nagyon jóó lett, tényleg:DDD
    várom a kövit.
    pusz, Dina

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett! :D
    Tényleg jó volt, Rob beszólása :D
    Pusz

    VálaszTörlés
  4. Hű azt a mindenkit.
    Ez aztán király volt.
    Komolyan, ez a kedvenc fejlim.
    Na meg Rob beszólása :)
    Imádom őket,és téged is, ez csúcs lett.
    Pussz
    Lizzyke

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a komikat. Nagyon örülök hogy ennyire tetszett.
    Imádlak titeket ♥

    VálaszTörlés