2010. szeptember 5., vasárnap

Hír a frissről

Szia lányok ! :D

Megcsinálom gyorsan a házimat XD ( szörnyű hogy ezt kell írnom ) és utána nekiállok megírni az új fejit . Lehetséges hogy ma felrakom de nem 100%. Bocsi hogy most nem tudom olyan gyorsan a frisst de ugye suli bla bla egyéni szoc.probléma tudom én ...bár nem mintha ti annyira szorgosan komiznátok TISZTELET A KIVÉTELNEK . Nagyon köszönöm a komizóknak hogy támogatnak engem. Najó azért a csendes olvasóimat is szeretem ám..csak néha úgy elbizonytalanodok abban hogy most csináljam e ezt az egészet tovább. De be kell vallanom szeretem csinálni szóval nem hagyom abba , de nagyon jól esne ha többen komiznának.
Szóval légyszi légyszii.

És akkor egy másik téma. Ugye már említettem hogy ez a töri hamarosan véget ér ..olyan 5- 6 fejezetet lesz még ...de lehet hogy több , nem tudom. Folyton meggondolom magam , nah mindegy :D


A lényeg hogy már elkezdtem egy másik törit ami szintén Robstenes lesz de ugyanakkor rendkívül eltérő a megszokottaktól, azt hiszem.

De az új töri csak akkor kerül fel ha ezzel végeztem. Nagyon remélem hogy azt is szeretni fogjátok. Nos szóval ennyi lenne.


Megpróbálom ma estére tényleg de ha nem sikerül ne haragudjatok rám :D

És így utólag is jó sulikezdést minden kedves csendes és nemcsendes olvasómnak XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése