2010. szeptember 29., szerda

26.fej:Bébi-baj ?


Hogy is van ez a Robsten dolog ?


Éss megjött :) Átvezető fejezet lett, nem olyan hosszú de izgalmakban gazdag! Több komi egyenlő gyorsabb fejezet hozással *ördögi fej* Köszönöm a komikat a gombos véleményeket, a chatbe visszajelzést. És köszi az újonnan csatlakozott rendszeres olvasóknak , és persze a régieknek is :) Xoxo


26. fejezet

Bébi-baj?

Némaság járta át az egész szobát . Sadie némán nézett maga elé a teszttel a kezében. Nem tudtam eldönteni , hogy mi lehet az eredmény egészen addig , amíg egy forró könnycsepp le nem gördült az arcán.

-Terhes vagyok-mondta fojtott hangon. Letette a tesztet az asztalra és kivonult a teraszra.

A biztonság kedvéért ellenőriztem , hogy tényleg jól értelmezte a csíkot. Igaza volt, sajnos.

El sem tudtam képzelni , mi lenne ha én kerülnék ilyen helyzetbe. Az első, hogy anyám élve felkoncolta volna Robot, márha addig szívszerelmem nem lécelne le a Kajmán-szigetekre. Tényleg vajon így reagálna Robert? Elhagyna vagy mellettem maradna ? Bármennyire is szerettem szívemnek minden egy négyzetcentiméterével , meg voltam róla győződve , hogy nem tartana ki mellettem. Lehet , hogy velem van a baj , mivel alapvetően nehezen bízom meg az emberekben, és irtóztam még a gondolatától is , hogy ennyi idősen anya legyek. Nem való egy gyerek,a nikotin és kávéfüggő , link színésznőnek és a mindenki kedvenc vámpírjának aki hírhedt nőcsábász volt .Katasztrófa lenne.

De Sadie-éknél valahogy egészen másnak tűnt a helyzet. Mindketten rendkívül hűséges típusok, Sadie szülei nagyon jó fejek és persze az anyagi biztonság is adott . Fiatalok ,de az én barátnőm , biztos hogy hamar elfogadja a helyzetet csupán időre van szüksége. Eddig minden szituációban , nagyon könnyen alkalmazkodott, biztos hogy anyaként is megállja majd a helyét és én pedig támogatni fogom , mindenben.

Odasomfordáltam Sadie mellé, és a korlátra támaszkodtam.

-Tudod, a sors útja kifürkészhetetlenek, és hiszek abban , hogy minden okkal történik. Ez egy olyan dolog amire a kezdetekben még rágondolni is utálsz aztán rájössz , hogy ő életed értelme. Történt már velem is ilyesmi –persze nem egy babával hanem Robbal- Tudom , hogy nem ugyanaz a kettő de nagyon hasonló érzésekkel jár.

-Amint az az ,,izé” elkezd növekedni a pocakodban a szívedhez fog nőni és hidd el az lesz életed legszebb pillanata amikor megszületik a kis csöppség, aki a szerelmetek gyümölcse lesz.

- Nem születhet meg. Elvetetem , talán még nem késő - mondta ridegen

Egy világ dőlt össze bennem amikor a legjobb barátnőm kimondta ezeket a szavakat. Sohasem volt ilyen , ez egyértelműen nem ő volt. Sadie mindennel annyira könnyen megbarátkozott , tényleg bármivel , nem értettem mi van vele. Persze hogy megviseli az eset, de emiatt megölni egy ártatlan kicsi lényt , aki ráadásul az ő vére , kegyetlenség .De ki vagyok én , hogy megmondjam mit tegyen ? Elvégre nem nekem kell egy gyereket húsz évesen elvállalnom , honnan is tudhatnám?

-Biztosan ezt akarod ?

Bólintott és hatalmas könnycseppeket hullajtott.

- Így lesz a legjobb! - bizonygatta de látszott rajta hogy ő sem biztosmagában.

Csak némán hallgattunk perceken keresztül.

Én csak azon gondolkoztam, mit tennék hasonló helyzetben. Pörgött az agyam . Azt a lehetőséget már eleve kizártam , hogy elvetessem , ahhoz én nem vagyok lelkileg elég erős.Aztán a második lehetőség , hogy megszülném és örökbe adnám . Ezt sem tartottam elfogadható lehetőségnek, egészen biztos voltam benne , hogy néhány évvel a szülés után ,tuti szimatolnék a kölyköm után. Végül eldöntöttem magamban . Ha én ugyanebben a helyzetben lennék, megtartanám a babát.És így , hogy én átgondoltam mit tennék és döntésre jutottam, tudtam hogy fel kell vázolnom ezt Sadienek is , hogy megakadályozzam élete legrosszabb döntése meghozatalában.

-Gyere sétáljunk egyet , és közben átbeszélhetjük a dolgokat!

-Ha azt gondolod , hogy le tudsz beszélni az abortuszról, tévedsz!-préselte ki a foga között a szavakat

-Ne légy ennyire antiszociális ! Csak szívjunk egy kis friss levegőt , hátha a hatására máshogy látod a dolgokat.

-Nem valószínű.

-Csak gyere!-húztam magammal az előszobába. Majd miután felvettünk a kabátunkat a közeli park felé indultunk.

Robert szemszöge

Épp a kedvenc pubomban üldögéltem . Tom nemrég ment el , de úgy döntöttem legurítok még egy sört mielőtt haza felé veszem az irányt , vagy Kristenhez, még nem döntöttem el. Miután megszakították a reggeli csodás együttlétünket , egész nap azon gondolkodtam , hogy mi lenne ha Krist meglepném egy közös lakással. Mármint ez nem egy normál lakás lenne , hanem egy hétvégi ház. A mi kis szerelemkuckónk. Na jó ez elég buzis így kimondva,de a lényeg az lenne , hogy csak a miénk lenne valami eldugott helyen fotósok, rajongók , család és barátok nélkül. Már csak egy titkos zugot kéne kiválasztani ami a közelben van.

-Szia, Robert !-köszönt rám Cameron

-Szia ! Micsoda véletlen .

-Régen itt szoktam sörözni a haverokkal, gondoltam benézek , hogy egybe van e még ez a lebuj-vigyorgott

- Csatlakozol?- kocogtattam meg a söröspoharam szélét.

-Csak ha meghívsz !-ugratott és leült mellém

Emberek. Előbb utóbb csalódnunk kell bennük , de mint tudjuk csalódni kellemeset is lehet. Cameron esetében pontosan ez történt. A beszólogatós szörnyeteg aki minden áron meg akarta védeni egyetlen hugicáját, eltűnt és helyette egy normális érett és rendkívül jófej egyént kaptunk. Ami nekem egyáltalán nem volt ellenemre. Hol van az előírva hogy gyűlölnünk kell egymást ?

Három korsó sör megivása után , bohókásan kissé ittas állapotban, a Stewart lakás felé tartottunk.

A ház üres volt , pedig azt hittem hogy egymás lábbujját körömlakkozva találunk Sadie-re és Kristenre. De tévedtem, senki sehol. Cameron marasztalt még minden áron azt akarta hogy játsszak vele valami ostoba videójátékot, amihez persze egy fikarcnyit sem értek. De egyrészt ma nagyon kitett magáért viselkedés ügyileg , szóval megérdemli , másrészt reménykedtem benne , hogy az én egyetlen szerelmem is hazatalál.

Elmentem wc-re mivel a sok sör megtette a hatását, majd szét durrantam. Visszaérve már nem ugyanaz az kedves arc várt mint amikor elmentem.

Cam ott ült a konyhaasztalnál és valamit nagyon tanulmányozott.

Közelebb mentem , hogy lássam mi a rosszkedv oka.

-Mi az ?-kérdeztem

-Tudod , már kezdtelek komolyan megkedvelni …

-De ?

-De most itt van ez !- mutatta fel a kezében lévő micsodát. Egy fehér kis műanyag izé volt , ami leginkább egy tollra hasonlított. Jobban szemügyre véve felfedeztem a közepén eltéveszthetetlenül kirajzolódó kék csíkot , amiből nem volt nehéz rájönni , hogy ez egy terhességi teszt.

- Te gyereket csináltál a 20 éves húgomnak Pattinson !

-Mi..mi.. van ?- kérdeztem elképedve és éreztem ahogy testemet elönti egy fura érzés, aminek kétségbeesés szaga volt.

3 megjegyzés:

  1. Azta ez nem semmi. Már vártam mikor lesz friss és érdemes volt. Ezért főleg. Remélem Sadie megtartja babát, lécci lécci tartsa meg nem birnám ki ha nem így lenne. kristen meg olyan aranyos mellé áll ez tök jó dolog. Nah meg Rob és Cam. Jó kis félreértés. Tuti bemasíroz neki egyett, de vajon Kris haza ér adddigra mire szerelmét péppé nem veri a bátya. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá Siess várom nagyon!!!!!! IMÁDTAM (L)
    ha nem nagy kérés nézz be ide:http://rpatzandkstev.blogspot.com ez az enyém, és te már kint vagy és van egy másik:http://tomandpuszmo.blogspot.com/ ezt lánykámmal dobtuk össze. Kössssz ha benézel.

    Pussssssz
    Krixta /Bella19-Kstev(-Nyú)/

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!!
    Tudom, h már régen írtam, de külföldön voltam.
    Ne haragudj!
    ÁÁÁ ilyen fejezetet!!! Imádtam!
    Van egy olyan érzésem, hogy igaza lesz Krisnek és Rob meg fog pattanni mielőtt kiderülne ez a jó kis félreértés...:S
    Remélem azért nem így lesz, hanem hazaér Kris és higgadt úgy, h nem árulja el magát Rob megtudják beszélni az ügyet!!!
    Annyira örülnék neki, ha így lenne!:)
    Várom már nagyon a következő részt!

    Puszika!(L)

    VálaszTörlés
  3. Ha Rob elfut ijedtében az biztos, hogy megölöm :D
    Nah jó nem....
    Szuper fejezet lett.
    Pusz

    VálaszTörlés