2010. július 23., péntek

13 fejezet


Hogy is van ez a Robsten dolog 13 fejezet.

Hogyan tovább ?





Dörömböltek az ajtómon ..én odakint feküdtem az erkélyen a hideg padlón .Körbepillantottam ,mindenütt cigis csikkek meg piás üvegek hevertek. Baszki megint reggel van , ami azt jelenti hogy átaludtam egy egész napot.
-Robert ,Robert- társult a dühös öklökhöz egy ismerős hang. Nyisd már ki vagy betöröm !!!!

Basszus ez Chris a rendező..Be kéne engednem . A piától még mindig kótyagos volt a fejem . Megpróbáltam talpra állni de a térdeim összeroggyantak és ismét a földön voltam.

-Rooooobberrttt!-egy másik hang is kiabálni kezdett ..talán Jackson..igen Jacksoné volt. Lehet hogy még mindig ki van ütve .-mondta a többieknek.

-Azt nem hiszem , mi már tökre jól vagyunk….bár lehet hogy máshogy reagált a szervezete, erős cucc lehetett-mondta Kellan

-Robert a francba is ! Nyisd ki ezt a rohadt ajtót!

Megszólalni sem tudtam…nem volt más választásom, négykézláb kúsztam a bejárató ajtóig. Még pont annyi erőm volt hogy elfordítsam a kulcsot a zárban …utána ismét padlón találtam magam. A gyomrom annyira égett hogy összekuporodtam.

-Apámm jól vagy ?


-MMMM-adtam sokat mondó választ a kérdésre
-Gyerünk fiúk vigyük a fürdőbe!


Fel sem fogtam mi történik csak azt éreztem ahogy megragad négy kéz .A következő pillanatban mintha pengék vagdalták volna a bőröm.

-Basszátok meg ez kurva hideg-éledtem fel

-Csak hogy ki bírsz nyögni valami értelmeset Patz.Jól vagy ? –kérdezte Chris

-Nem , nem vagyok jól

-Tegnap az italunkba keverhettek valamit . De neked jól betett.

-Ez már nem a drog..-vallottam be majd kiszálltam a zuhany alól és a nappali felé vettük az irányt

-Hát mi ?

- Tegnap reggel..Kristen átjött és itt volt a prosti..találkoztak..szakítottunk..leittam magam..ennyi.

-Sajnálom ember-veregette meg Kellan a vállamat.

-Ha akarod beszélek vele elvégre az én hibám –szabadkozott Jackson

- Kösz , de nehogy megtedd és te se Kel . Külön megkért rá . Vagy inkább megfenyegetett. Hagyom a francba . Sokkal jobbat érdemel nálam , olyat aki nem bassza át fojton.


-De Robert szerelmes vagy belé..és ez valljuk be nálad elég ritka .
-És vedd hozzá aztis hogy nem basztad át, ez nem a te hibád-kontrázott Kellan

-Semmi jó nem sült ki ebből a ,, szerelmes vagyok” cuccból szóval nem vagyok szomorú…csak a dolog jó oldalát nézem . Visszatérhetek a régi Robhoz aki kedvére iszik és kufircol akárkivel akármikor és akárhol-mondtam tetetett lelkesedéssel de nem voltam őszinte hozzájuk, sőt még magamhoz sem. De tudtam hogy muszáj továbblépnem. Csak így lehet Ő boldog ..nélkülem.

-Najó elég ebből srácok , van itt egy sokkal fontosabb dolog, amiért jöttünk rémlik.

-Mi ez a komoly hangnem Chris ?-kérdeztem

Válaszképpen elém dobta a mai újságot. Első oldalon hatalmas szalagcím.

Kacér Vámpírsrácok


Bár javában zajlik a New Moon olaszországi forgatása úgy látszik Robert Pattinsonnak, Kellan Lutznak , és Jackson Rathbonenak van ideje lazítani. A világszerte népszerű Alkonyat filmek szívtipró vérszívóit
Róma egyik legexlúzívabb helyén kapták lencsevégre elég intim helyzetben néhány fiatal és igen lenge öltözetű hölggyel. Vajon mi lett a folytatása az estének ? De a legfontosabb kérdés mit szól mindehhez Kristen Stewart akit többször is összehoztak már Roberttel ?



Az oldal közepén mellékelve volt egy hatalmas kép amin a lányok ott táncolnak előttünk.

-Basszus..-hitetlenkedtem. Szóval ezért nem kellett neki fizetnem….kap ő eleget ebből amit elad az újságnak.

-Robert felfogtad hogy ez mennyit ront a hírneveteken , lányok milliói imádnak, sőt bálványoznak titeket. És ezek a kislányok , nők nem azt akarják látni ahogy táncos kurvákkal bárokban hetyegtek, vágod?Kellan és Jackosnnal is az történt ami veled , bedrogoztak titeket gondolom a képekért.Rohadnának meg.

-Ti sem emlékeztek semmire –fordultam a fiúkhoz

-A.a még az eksönre sem ha volt egyáltalán. És tőlünk sem kértek pénzt.

-Jajj de rendesek-ironizált C.

-Nagyobb bajunk is van ennél ma reggel , kaptam egy levelet. Amiben az állt hogy ha nem akarjuk hogy elküldjék az újságoknak az este folytatását képekben akkor perkálnunk kell.

-És mennyit ?

-Ma este a Dolce Vitában találkozom velük és megszabják az összeget.Szóval gratulálok fiúk valószínűleg nem három fagyi ára lesz.És jól figyeljetek rám, most kihúzlak titeket a csávából , de az volt mindannyiótok utolsó húzása , még egy ilyen és elintézem hogy ne kapjatok több filmes munkát, megetszem higyjétek el. Meg vagyok értve ?

Mindhárman bőszen bólogattunk. Chris szinte olyan volt mint az apánk . Tudtuk jól hogy nem az volt az utolsó dobásunk és soha nem csinálná meg velünk azt amit mondott, csak egyszerűen mérges. És jogosan az. Kellett nekünk már egy kis fenyegetés főleg nekem hogy kicsit helyrerázódjak.

-Fél óra múlva megbeszélés lesz az egész csapatnak az előadóteremben. Ki kell találnunk mit mondunk a sajtónak.Nehogy késsetek!


-Robert ami Kristen illeti tényleg sajnálom..ha nem viszlek oda akkor.

-Kérlek Jackson ne! Nem akarok róla beszélni vége van .

-Ahogy akarod.Akkor fél óra múlva lent ..

-Rendben.




Kristen szemszöge:


Hajnali 6 . Jár az agyam .Fáj a kezem. Fel kéne kelnem . –gondolkodtam magamban.Nagy nehezen kikecmeregtem az ágyból és a fürdőbe mentem. Belenéztem a tükörbe ..semmi jó nem fogadott. Az arcom még a szokásosnál is sokkal sápadtabb volt valamint vérfoltos a kezemtől . Omg . Szépen nézek ki mint egy vámpír aki most mészárolt le egy falut. Kis higed vízzel segítettem a látványon majd bekentem az arcomat alapozóval és dobtam fel egy kis szempillaspirált is . A szekrényből elővettem egy tubus sebtiszító gélt meg kötszert. Akarva akaratlanul is eszembe jutott hogy kit ápoltam amikor utoljára ilyen volt a kezemben. A gyomrom görcsbe rándult.

-Nem gondolok rá, nem létezik, nem gondolok rá, nem létezik-mondogattam magamban.

Néhány perc múlva elmúlt a görcs és tovább fojtattam amit elkezdtem. Letisztítottam a sebeimet és megállapítottam hogy egy idióta vagyok. Mivel a tenyerem közepén akkora seb volt hogy szinte már tátongott, a csuklómra is pattanhatott néhány szilánk mert itt is fel volt sértve a bőröm több helyen. Komolyan mint egy csuklónyiszáló.

Csak a tenyeremet kötöztem be a többi sebet szabadon hagytam , mert ha az összeset betekerném azt hinnék múmia vagyok.


Mikor végeztem már nem volt semmi amivel elfoglalhattam volna magam. Pedig el kell vagy a görcs megint támadni fog,és felemészt belülről. Bekapcsoltam a TV-t a Celebrity Show ment az egy bulvárműsor vot aminek rendszeres témája voltam. 10-ből 9 alkalommal valami őrülten koholt sztorit dobnak be . Annyira ki bírok ettől akadni.

A műsorvezető egy szőke rövidhajú magas nő volt. Mézes mázos hangon kezdte az első hírt.
..Susan Boyle új frizurával hódít……

Ufff…ez annyira érdekes- Kezembe vettem a műsoros újságot hogy valami nézhetőt keressek. Ki is néztem egy jó filmet épp nyúltam a távirányítóért amikor……

……..Robert , Kellan és Jackson három lenge öltözetű hölgyeménnyel mulatott az este. Persze fiatalok és szabadok . De mit gondol erről Kristen Stewart akit állandóan összehoznak Pattinsonnal a pletykalapok.Nos majd elválik.


Dermedtem ültem az ágyon. Úgy éreztem odaragdok a kanapéhoz. Nem elég hogy rajtakaptam őket…még a nyilvánosság előtt is megaláznak.


-Hogy mit gondol erről Kristen Stewart ????Azt hogy dögöljön meg az a szemét Robert Pattinson-ordítottam a tv-vel mint egy dilis majd a távirányítót megröptettem kicsit. A szoba másik végében landolt.

Dühösen fújtattam és a könnyeim ismét kibuggyantak azután csak jöttek és jöttek.A görcs visszatért . Nem bírtam tovább összekuporodtam a kanapén és vártam , hogy elmújon.


Észre sem vettem hogy elszenderedtem, kopogtatásra ébredtem.Gyorsan felpattantam és az ajtóhoz siettem. De amilyen gyorsasággal rohantam olyan lendülettel meg is álltam előtte. Mi van ha Robert az ?Megomdtam neki hogy ne merjen bocsánatot kérni..

-Kristen kinyitnád .Én vagyok Chris.

Ufff szánalmas vagyok, mint egy tinilány .

-Áhhh szia Chris !Te hogy hogy itt ?Máris forgatunk ?- próbáltam kieggyensúlyozottnak tűnni de nem igazán ment.

-Nem csak holnaptól forgatunk. Láttad a mai híreket vagy olvastál újságot?

-Öhmm igen a fiúk..halottam.

-Akkorjó.Mármint érted…..legalább nem kell ecsetelnem. Nem tom’ hogy haragudjak e rájuk , igazából nem tehetnek róla mert bedrogozták őket.

-Hogymi?-kérdeztem meglepetten és éreztem ahogy a szívem hevesen dübörögni kezd.

-Igen, belekevertek valamit az italukba , a fiúk semmire sem emlékeznek az estéből. Valószínüleg azok a prostik így akarnak pénzt szerezni. Kaptam egy levelet , és azzal fenyegetnek ha nem fizetünk megmutatják a buli után készült képeket.

Szóval ezért nem tudta Rob elmagyarázni..

-Úhh ez durva.

-Igen. Halottam rólad és Robról. Sajnálom. De tudod nem is biztos hogy történt bármi is…és nem ő kért meg arra hogy ezt mondjam.

Rámpillantott én csak egy mosolyt tudtam megereszteni annyi minden járt a fejemben .
-Látom ez még korai neked-szólalt meg végül. De gondold át ezt. Hidd el én lennék az utolsó aki mentegetném, de Jackson elmondta hogy mikor meglátta hogy egy sztripbárbba mentek haza akart jönni. De a fiúk nem engedték. És csak ittak egy még csak rá sem nézett a lányokra ..utána meg ha volt is bármi…nem az ő hibája vagy csak igen kevés részben .Szeret téged. És annyival jobb ember vált belőle melletted , nem akarom hogy az a régi bunkó önelégült barom legyen megint, és szerintem te sem.

-Átgondolom, de nem ígérek többet.

-Oké-vigyorogott . Jahj majdnem elfelejtettem amiért jöttem. Fél óra múlva megbeszélés az előadóban. Hogy mi legyen ezzel az üggyel. Meg hogy mit nyilatkozzatok a médiának ,oké?

-Ühüm-dünnyögtem .Észre sem vettem hogy Chris kiment az ajtón. Ott álltam és bambán néztem magam elé. Mindig ez van velünk . Botrány aztán megtudjuk hogy félreértés volt az egész. Picsába hát !!.
Még ha lefeküdtek is , így hogy a francba haragudjak rá annyira nem lenne tisztességes tőlem. És önszántából csalt volna meg akkor is szeretném ezen nem tudok változtatni. De most akkor hogyan tovább ?

1 megjegyzés:

  1. Húhhaa ez eseménydús feji lett. Szemét ribik , miaz hogy megzsarolják őket ?pffff

    Remélem hogy Rob és Kris kibékül

    Siess a kövivel
    xoxo
    Reni

    VálaszTörlés