2010. július 18., vasárnap

12 fejezet



Hogy is van ez a Robsten dolog ?

12. fejezet

Hihetsz a szemednek ?

Későn ébredtem ,talán már tizenegy óra is elmúlt. Testem és lelkem egyaránt izgatott állapotban. Gondoltam Rob még biztosan lábadozik a tegnap esti kanbuliból, de én olyasmivel akartam meglepni ami tutira elűzi az álmot a szeméből. Úgy döntöttem előásom valahonnan jó mélyről a szexi Stewet akit Robert annyira imád. Mivel tudatában voltam hogy semmi olyan ruhadarabot nem csomagoltam amiben dögös vagyok ezért valami sokkal jobbat eszeltem ki. Imádtam a fehérneműket és azokból hoztam is eleget, ezért csupán egy bordó csipkemelltartót és egy hozzáillő franciabugyit vettem fel.A szekrényem legmélyén még találtam egy fekete harisnyatartót is amit Sadietől kaptam a 18. szülinapomra azzal a szöveggel hogy : Most már hivatalosan is nő lettél, viselkedj is úgy !. Nem tudom hogyan keveredett a bőröndömbe , de nagyon hálás voltam érte. Ezekre rávettem a fekete Burberry ballonkabátom és még egy extramagassarkú cipőt . A szállodától kapott ajándékkosárból kivettem egy üveg pezsgőt és elindultam Rob szobája felé.


Kopogtam, de nem jött válasz.Gondoltam még alszik vagy zuhanyozik. Lenyomtam a kilincset, az ajtó nyitva volt ..így hát bementem.

A fürdőajtó kinyílt és egy bronzbarna törölközőbe csavart hosszúhajú műmellű bigével találtam magam szembe.

-Azt a kurva!-csak ennyit tudtam kinyögni .A pezsgősüveg kicsúszott a kezemből és hatalmas zajjal, apró darabokra tört .


-Hát ezt így elsőre nem szokták megmondani rólam de jó szemed van –mondta a lány . Nincs meleg egy kicsit a kabáthoz?

Most próbál szellemes lenni ??

-Ki a franc vagy ?
-Stella
-És mit keresel itt.??

-Hát Robbal voltam az este, tudod ő és én ..

-Oké , ennyi elég is .-válaszoltam remegő hangon.

Nem voltam felkészülve erre a pillanatra. Nagyon nem . Annyira bíztam Robertben , azt hittem megváltozott..miattam. Hogy nem választhat el minket semmi. Tévedtem.


Robert kócos feje tűnt fel a háló irányából.Szemei elkerekedtek.

-A picsába.. Kristen..

-Neked is jóreggelt, a barátnőd már elmagyarázta mi a szituáció ..szóval ne fáradj vele- ejtettem nyugodtan a szavakat.

Az ajtó felé lépdeltem de utánam szólt.
-Kérlek várj !!

Nem tudtam megfordulni mivel tudtam ha ránézek bőgni fogok.

-Mire várjak Rob ? Mégis mire hogy elmagyarázd hogy nem is feküdtél le ezzel a csajjal itt- mutattam a liba irányába.

Ő láthatólag nem akart belekeveredni ezért elvonult a hálóba.
-Nem tudom hogy valójában mi történt az este ..
-Remek. Annyira be voltál állva hogy nem is emlékszel.100% hogy még a nevét sem tudod. Ha megcsalsz legalább csináltad volna egy normális lánnyal, ne egy prostituálttal.

-Kris szeretném elmagyarázni de …-láttam hogy könnyes lett a szeme

-De ??- fordultam feléje , mire kibuggyantak a könnyeim

-De nem tudom..
Most már zokogtam

- De azt tudom hogy szeretlek .Kérlek ..bocsáss meg-fogta meg a kezem

Villámgyorsan húztam el az enyémet , és lekevertem neki egy hatalmas pofont.

Meg sem vártam mit reagál rá csak elkezdtem a mondandómat.

-Ide figyelj Rob ! Sajnos azt nem tudom megoldani hogy soha többé ne lássalak vagy hogy ne kelljen hozzád szólnom, mivel együtt dolgozunk. De jól vésd az eszedbe amit most mondok. Mi végeztünk egymással ..örökre. Ne próbáld visszakönyörögni magad mert nem fog sikerülni, a ma történteket kimagyarázni vagy még egyszer bocsánatot kérni. Haverokkal se próbálj meg közvetíteni. Csak és csupán akkor szólj hozzám ha élet halál kérdése vagy ha munkáról van szó. Lehet hogy néha hozzád szólok , de tudd a mai naptól számomra nem létezel.-oktattam ki olyan nyugodt és határozott hangom hogy szinte már büszke voltam magamra, majd egy durva ajtócsapással leléptem.


A nyugalmam a lakosztályba érve már nem sikerült megtartanom.

-Dögölj meg te büdös bunkó Pattinson- vágtam egy poharat a falhoz.

-Te utolsó szemétláda- egy váza következett. Szilánkok hullottak mindefelé.

-SOHA…TÖBBÉ…..NEM…LESZEK…SZERELMES!!!-kiabátam mindent szót kihangsúlyozva miközben arcomat könnyek áztatták. Törés zúzásomat egy asztali lámpa lemészárlásával fejeztem be.


A vagdalkozást nem csak a tárgyak hanem a kezem is alaposan megsínylette , elég mély és nagyon fájdalmas vágások éktelenkedtek rajta. Mazohista módon jól esett ez a kis fájdalom , legalább kissé elvonta a figyelmem a szívemet lassan teljesen szétmarcangoló fájdalomról.



Robert szemszöge:


Megtörtént.
Legbelül mindig is tudtam hogy el jön ez a pillanat és csak és kizárólag az én hibán lesz. Kris kidobott és megérdemeltem…teljesen. De teljesen már reakciót vártam magamtól. Törést , zúzást , ordibálást talán még sírást is . Ennek ellenére csupán egy gyomorszájon vágáshoz hasonló erős szinte megsemmisítő de ennek ellenére röpke fájdalmat tapasztaltam. Talán egy percig tartott.
Aztán…semmi. Mintha a szívem hirtelen meg szűnt volna dobogni. Üresség ..azthiszem.
Rosszabb volt mint a legelviselhetetlenebb kínzás , mivel pontosan olyan érzéketlen tuskóvá váltam amilyennek Kristen a legelején képzelt. Szenvedni akartam mint egy kutya , vagy azt a fájdalamt akartam érezni amit Kris most. Azt akartam hogy annyira viseljen meg a dolog hogy ne tudjak aludni , inni , járni és hogy belehalljak a puszta tudatába annak amit tettem-bár nem tudtam biztosan megtettem e. De semmi nem jött.


Gondolataimba való merengésem a prostim szakította meg.
-Sajnálom..amit történt..úgy látszik meg akart lepni de fordítva sült el.

-Tudnom kell..mi törént tegnap este.

-Hát berúgtál..kicsit anyagos is voltál..és nagyon kanos. Megtaláltam a zsebedbe a kulcsod szóval.. feljöttünk .

- Szex volt ?

-De még milyen ! –kacarászott idegesen a lány . Vagy zavartan ..nem is tudom.

-Remek..nem mintha változtatna a dolgok állásán.Kivettem a tárcámból két százdollárost és felé nyújtottam.

-Kösz de nem kell a pénzed..tönkretettem a párkapcsolatod és….Mindegy most megyek.mondta a lány és kievickélt az összetört szívek darabjain amit maga után hagyott.


Magatehetetlenségemben fogtam egy régi barátom a Vodkát meg egy doboz cigit és kiültem az erkélyre az önsajnálatomban dagonyázni.


2 megjegyzés:

  1. kurvajólett :D
    várom a kövit :)
    siess pls :D

    VálaszTörlés
  2. Ide is megérkeztem :D:D Komolyan nekem három duracel elem sem lenne elég.
    Nah a lényeg. A fejezet :D
    Nos...rohadjon meg Stella
    Aztán kapja be az is aki drogot tett az italába
    Szegény Kristen :S Törött, zúzott rendesen :D XD
    Rob meg a nagy önsajnálatában ne dohányozzon meg igyon hanem szerezze vissza Kristent. Üzenem neki :D :D :D
    Most biztos totál zakkantnak gondolsz, de nem baj :D
    Pusz. Várom a frisst!!

    VálaszTörlés