2010. július 13., kedd

11 fej


E fejezet megírása rengeteg fejtörést okozott. Körülbelül négyszer írtam újra , többféle verzió is született de talán ebben van a legtöbb lehetőség,nem lett egy vidám fejezet,és eléggé meg fogja változtatni a dolgokat.De ha tetszik tudjátok mit kell tennetek , a komik nagyon jót tesznek kicsiny lelkemnek :)


Hogy is van ez a Robsten dolog ?

11 fejezet.

Amikor már azt hitted nem jöhet semmi





Hát itt vagy !- suttogta egy hang a fülembe , majd egy kéz gyengéden szinte észrevétlenül a derekamra fonódott.

És csak akkor vettem észre hogy már a reptéren vagyok. Bár fogalmam sem arról volt hogy hogy csomagoltam össze a bőröndöm vagy hogy bezártam e lakást vagy hogy egyáltalán hogy fogtam taxit és hozattam el magam idáig. Az agyam csökönyösen csak Kevinre bírt gondolni. Na meg arra hogy most közölnöm kell Robbal mielőtt ismét mástól esetleg ismét máshogyan tudja meg az igazságot.

- Mondanom kell valamit!-haraptam az alsó ajkamba

- Kris, tudod hogy hol vagyunk , itt nem lehet, még leolvasnák a számról-vigyorgott rám. De én nem viszonoztam a jókedvét. Arca hirtelen elkomorodott .

- Valami baj van ?

- Nem , nem dehogy ! Csak valami fontosat kell mondanom, de nem fogsz örülni neki.

- De mit?

- Jól mondtad itt nem mondhatom el , majd a szállodában oké, Csak mosolyogj! Nem kell aggódnod.

-Oké.

***

Amíg Rob nem ért fel a szállodába kicsomagoltam a holmimat. Semmi értelmeset nem pakoltam el-bár abban az állapotban az is csoda hogy egyáltalán raktam el tiszta alsóneműt-.

Fél órába sem tellett amíg kopogtatást halottam az ajtón. Robert várt odakint.

- Gyere be !- intettem feléje . Csak csüccs le ide mellém.

- Szóval mit szeretnél mondani ?

-Nem is tudom hogy kezdjek hozzá…-haboztam

- Kris remélem tudod hogy az idegeimen táncolsz azóta amióta ideértünk.

- Tudom, sajnálom.. szóval emlékszel amikor felvittél a tetőre?

- Hogyne , az az egyik legkedvesebb emlékem.

- Nekem is –foglaltam helyet csábosan az ölében, és megcsókoltam. Kezeit a derekamra fonta és komolyan az arcomat fürkészte. Tudtam hogy nem úszom meg.

- Meséltem akkor egy történetet. Emlékszel rá?

- Persze a fiúd , aki elhagyott-harapott az ajkába. Karl ?

- Kevin! Javítottam ki, de akkor tudod miről van szó.

- Folytasd!- ráncolta össze a szemöldökét

- Visszajött.

- Honnét tudod ?

- Megkeresett. És azt mondta vissza akar kapni.

-Értem-mondta rendkívül nyugodt ábrázattal.

- De nekem nem kell, nekem te kellesz ,oké?-fogtam közre az arcát.

- Hát én is így gondoltam- törte meg egy vigyorral a feszkót. Ne hidd hogy csak úgy átengednélek neki. Ennyit nem vártam még egyetlen nőre sem de…..

-De ???

-De abszolút megérte.

-Még van valami.

-O.oMi lenne az ?

-Megcsókolt-csuklott el a hangom

- És jó volt ?

- Rob te a pasim vagy …most fel kéne háborodnod!!

-Fel vagyok háborodva , teljesen.-mondta és egy megjátszott felháborodott fejet vágott hozzá. De ugyanakkor rendkívül érthető is.

- És miért ?

-Nem látott vagy 3 éve biztosan kíváncsi hogy milyen érzéseket vált ki belőled.

Uff pasiagy..mennyire egyformák……

-Hát kíváncsi lehetett, mert semmit sem éreztem-füllentettem

-Helyes ,helyes-dünnyögte majd ajkaimat birtokba vette és hosszú ideig becézgette is őket.Hál’ Isten. Erre vágytam semmi másra. Elmondtam neki, nem pöccent be , nem szakítottunk és még meg is csókol. Ki mondta hogy nem vagyok profi ??

- Bármennyire is élvezem ezt a szitut , mennem kell –emelt le magáról könnyedén.

-Miért is ?-vágódtam hanyatt az ágyon és kérdően rámeredtem.

-A fiúk szerint teljesen birtokba vettél, Kell szerint papucs vagyok- villantott fel a csibészes mosolyát. Na a viccet félretéve nem szeretném őket elhanyagolni-duruzsolta édesen a fülemebe.

Hát lehet egy ilyen isteni hangnak ellenállni?

- Persze téged sem-simított rajtam végig.

ÁÁ most meg itt játszik velem , fogadjuk azt akarja hogy itt helybe ráugorjak és… ne fantáziálj ..koncentrálj Stew.

- Oké menj csak, a haverok fontosak, főleg ha nem zakkantak..bár Kellan elég perverz veled egyetemben , de remélem Jackson visszafog titeket.

- Heh, azért abban állapodjunk meg hogy Miss Stew perverzség terén simán kenterbe ver minket.-hajolt fölém és ismét ajkaimmal játszadozott.

-Nah menj ! –toltam el magamtól, mert perverz Stew rád fog ugrani ha nem hagyod el a szobát most !

-Oké akkor holnap !

***

Robert szemszöge

Jó egy kicsit összefutni a srácokkal munkán kívül , nem mintha nem akarnék minden percben Kristen mellett lenni , de a barátokat sem hanyagolhatom el miatta. És persze most nem otthoni terepen voltunk hanem Olaszországban. Szerettem ezt az országot mert az itt élő emberek rendkívül vendégszeretőek és vidámak. Na meg most kell egy kis alkohol hogy nyugodt bírjak maradni amiatt a K….najó nemtudom a nevét gyerek miatt. Persze azt mutatom Krisnek hogy nem érdekel..de be tudnám verni a pofáját. De Stew azt mondta én kellek neki, és én ezt elhiszem , feltétel nélkül.

Jackson már ezerszer járt Rómában szóval felajánlotta hogy elvisz minket az itteni kedvenc helyére. Kellannal nem ellenkeztünk . Egy Dolce Vita nevű helyre érkeztünk.

Belépve rájöttünk hogy egy étterembe hozott minket. Kellan egyből kifejezte nem tetszését.

- Héé J tudom hogy elég konzervatív vagy , de szeretnék egy kicsit szórakozni és nem pedig illedelmesen késsel villával enni.

Jackson sunyin ránk mosolygott.

-Türelem fiúk , türelem. Higgyétek el , nem fogtok csalódni.Csak egy perc – szólt majd odament egy öltönyös férfihoz. Láttuk ahogy kezet fog vele , majd hosszadalmasan beszélgettek és végül egy kis pénzt csúsztatott a pasasnak.

Ezután odajöttek hozzánk.

- Üdvözlet uraim , a nevem Lorenzo

Kellannal elhadartuk a nevünket majd kezet ráztunk vele.

-Kérem kövessenek az urak!

-Mi folyik itt Jackson –kérdeztem értetlenül.

-Türelem Rob , régebben nem voltál ilyen kíváncsi!

Az emberünk végigvitt minket egy hosszú folyósón majd egy bőrborítású ajtóhoz értünk ami előtt egy kigyúrt kopasz biztonsági őr állt.

- Francesco ez itt Robert Pattinson , Kellan Lutz valamint Jackson Rathbone, kérlek kísérd be őket.

-Igenis , uram. Kérem fáradjanak be .

Belépve ledermedtem . Igaz , hogy a teremben félhomály és lila fény uralkodott de azért még így is felismerten hova hozott a drága barátom. Ez egy sztriptízbárba… vagyis ez egy sztriptízbár volt kicsit tehetősebb személyeknek. A helységben fekete bőrfotelok és üvegasztalok helyezkedtek el különböző helyeken . Középen volt egy hatalmas színpad rudakkal persze , amin csipkeruhás-hát nem tom lehet e azt ruhának hívni - lányok táncoltak. A kicsi helység szinte zsúfoltságig tele volt férfiakkal. Mind befolyásosnak és gazdagnak látszottak ,volt köztünk igazgató , bankár, zenész..tényleg mindenféle. Egyesek ölében már ott díszelgett egy egy csinibaba akikkel épp játszadoztak , másoknak csak az asztalon táncoltak, de voltak akik csak nézték a lányokat miközben a sörüket kortyolták.

- Apám luxusprostik?..Imádlak –mondta tátott szájjal Kellan. Pont erre volt szükségem valamivel le kell vezetni azt a sok feszkót ha érted mire gondolok-bökte oldalba Jacksont , aki láthatólag teljes mértékben meg volt elégedve magával.

-Nem akarok ünneprontó lenni , de nekem barátnőm van- szólaltam meg végre sokkosan

-Ez eddig nem igazán volt akadály számodra –röhögtek a srácok

-De ezt most komoly gyerekek, tudom hogy régen mit tettem volna ilyen helyzetben , mert férfifantáziám tökéletes kielégítése lett volna ez a hely , de most jelenleg csak és kizárólag Kristen izgat fel.

- Nem mondanád ezt ha tudnád mit tud az a kis vörös ott, olyat Kris biztos nem tud.

- Nézd Jackson, köszi hogy meginvitáltál a titkos helyedre , de én már más vagyok szóval inkább lelépek.

- Ugyan haver ne légy már ünneprontó ,nem kell megdönteni ha nem akarod. Csak maradj igyunk egyet !

-Jól mondja Kell , csak szórakozz , hűséget fogadtál nem vakságot.

Hagytam magam meggyőzni , mert rég nem voltam már a srácokkal de belül rettegtem mert nem tudtam hogy vissza bírom e majd magam fogni a legurított italok után. De tudtam legbelül hogy szeretem Krist és ez erőt fog adni ,nem megyek el mással.

Az én kérésemre a sarokban foglaltunk helyet, majd sört rendeltünk.

Egy igazi vörös bombázó hozta ki a rendelést. Kellan a 3. kör után már nem bírta fékezni magát , ezért eltűnt a vöröskével, így ketten maradtunk Jacksonnal.

- Sajnálom haver , azt hittem nem komoly köztetek a dolog. Mármint apám Kirs és te ez durva.

-Miért is ?

-Mert eddig azt hittem hogy alapjáraton képtelen vagy a hűségre.

-Sötét gondolatok..de egyben nagyon valóságosak is . Eddig én sem hittem volna hogy kibírom hogy csak egy csajom legyen. De Stew ..ő egyszerűen tökéletes, én nem kívánhatok már ennél többet.

-Jó neked haver.

Egyszer csak Lorenzo jelent meg kezében két itallal.

-Parancsoljanak uraim , a ház ajándéka ez egy valódi malátawhisky , igazi különlegesség.

Láttam hogy a barátjuk elvitte a bár legjobb partyját remek izlése van , és önök kinéztek már valakit ?

- Mindet kinéztük-nevetett Jackson de még iszunk néhányat előbb ha nem bánja.

-Dehogy , magukra is hagyom önöket, további jó szórakozást.

Lassan elkortyolgattuk a nedűt. Fura íze volt bár még sosem ittam azelőtt ilyet. Néhány perc múlva , alig éreztem a végtagjaimat, minden alak kissé elmosódottnak látszott, a fejem mámorosan bódult volt. Jackson sem nézett ki jobban. Voltam már párszor berúgva és ez kurvára nem ilyen érzés….basszus bedrogoztak!!!-kaptam észbe de már késő volt.

De mi a francnak ??

Két prosti közeledett felénk egy barna és egy szőke. A barna kiválasztott engem először szexi táncot lejtett előttem majd az ölemben helyezkedett el és forró csókot lehelt az ajkamra. Próbáltam ellenkezni meg elmondani hogy nekem ezt nem lehet, de a drog hatása alatt voltam…már csak a lány forró ajkainak nyomát éreztem magamon mindenütt…néhány perc múlva minden elhomályosodott..

3 megjegyzés:

  1. Nos itt vagyok:)
    Először is örülök hogy Rob nem hisztizett hanem normális ember módjára kezelte a helyzetet :) Bár az ő szemszögéből megtudhatjuk hogy azért az ösztönök benne is megvannak :)
    Nos...ne már hogy bedrogozták!!!!!!!!! Mamma mia mi lesz itt még. Tuti lefekszik az egyikkel. Érzem :P
    Nah mind1. Imádom a drámákat :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. szia. wáó, hát ehhez is csak gratulálni tudok:)
    örülök, ogy Rob normálisan kezelter a dolgokat, viszont most aggódhatok is:D:D
    szal siees a kövivel:P
    puszi: Dina

    VálaszTörlés
  3. Hi-hi Nagyon szuper fejezet lett :)
    Eddig minden sorát imádtam, bár nem mindig értettem egyet a szereplőkkel
    Nos a mi drága Robunk tuti elcseszi a dolgokat pff . Mondjuk félig nem az ő hibája..de erre akkor sincs mentség:S
    Hamar hozd a frisst :) Bár ebben a melegben kicsit nehéz írni. Legalább is nekem az!
    Pusz

    VálaszTörlés