2010. június 30., szerda


Hogy is van ez a Robsten dolog?

9.fejezet
(Nos itt van a 9.fejezet.Raktam bele egy kis 18 +is mert már régen volt :D.
Remélem tetszeni fog..
És ha elolvastátok kérlek komoljatok)




Szörnyű éjjelem volt. Egyfojtában azon gondolkoztam hogy hol rontottam el . Na jó tudtom pontosan hogy hol rontottam el…… Robert szerint, mert szerintem a legjobb lehetőséget választottam ,mert így lehullt mindenről a lepel és tiszta vizet önthettünk végre a pohárba.Komolyan nem értem miért haragudott meg ennyire rám. Hogy lehet ennyire hisztis?


Az agyam úgy kattogott mint még soha. Ez a pasi rosszabb mint egy keresztrejtvény a New York Timesban. Tessék miatta ezen rágódom hét órakor ,ahelyett hogy aludnék.Fe kell hívnom, mert ha nem teszem meg akkor az a ribi így is elérte a célját és összeugrasztott minket.


Épp nyúltam volna a telefonomért, amikor megszólalt a csengő.

Áhhh megjött az esze!Tudtam én!Ő sem tudott aludni !-rázódtam fel teljesen.
Gyorsan belebújtam a szexi Pussy Deluxe selyemköntösömbe,megbirizgáltam rakoncátlan tincseimet,és az ajtót a lehető legcsábosabban nyitottam ki.

- Hello-mondtam a leglehengerlőbb mosolyommal, de ami ott várt hideg zuhanyként ért.

Két egyenruhás rendőr állt komoran .
-Miss Kristen Stewart?
-Igen. Miben segíthetek?-húztam össze a mellemen a köntöst.
-Vádat emeltek ön ellen, magánlaksértés miatt.
-Hogy mi?

-A vádak szerint betört egy sunstreeti lakásba egy bizonyos Rebeca Valdorf nevű nőhöz.

-Az a szuka .

-Sajnálom velünk kell jönnie.

-Legalább átöltözhetek?

-Sajnálom ,de nem.Jöjjön!

Gyorsan fogtam a táskám.A két rendőr közre fogtam a kezem és elindultunk lefele a lépcsőn. Persze anya pont ilyenkor utazik el amikor a kicsi lányát bekasztlizzák.

-Felhívhatom az ügyvédem?
-Majd az örsről.


-Áhh, remek.Nézzék ez az egész nem derülhet ki a karrierembe kerülne!!

Persze a két zsernyák nem válaszolt, csak durván betettek a kocsiba.
Úgy látszik ezekhez a maki majmokhoz nem ért el a Twilight láz.Sajnos !

A kapitányság pont olyan volt mint a filmekben. A rendőrök kávéztak meg fánkot ettek. Az épület belseje szürke volt, cseppet sem nézett ki barátságosan.
A rendőrök bekísértek egy elzárt szobába .

- Foglaljon helyet. Mr Richardson mindjárt jön.


Elöttem egy hatalmas asztal állt tele iratokkal. Sosem akarnék ilyen helyen dolgozni. Tutira belefásulnék.

-Áhh. Miss Stewart micsoda megtiszteltetés.fogott velem kezet a tömzsi ám egészen vidámnak tűnő negyvenes kopaszodó férfi. Tiszta Deni de Vito volt.Kár hogy ilyen körülmények között kell találkoznunk.

-Igen, tényleg kár.
-Nos gondolom a vallomás elött szeretné felhívni az ügyvédjét.

-Nagyon hálás lennék érte.
-Csak tessék odakint van a telefon.
-Van nálam mobil.
-Az remek.

-A fenébe. Ki van kapcsolva az a szarzsák ügyvéd ezt nem hiszem el! Hogy lehet ekkora barom. Engem majd lecsuknak míg ő szundizik.

A következő ember aki eszembe jutott Robert volt, talán ő tud segíteni.


-Szia Robert!
-Kris tudod hogy hány óra van?-szólt bele álmos hangon
-Sajnálom ,de segítségre van szükségem. Nem tudnád felhívni nekem az ügyvédedet?

-Te jó ég mit csináltál hogy ügyvéd kell neked?

-Rebeca feljelentett.
-Mert?
-Mit gondolsz hogy szereztem meg a naplót?
-Te betörtél..de hogy??

-Figyelj egyszer majd szívesen elmesélem, de el tudod küldeni az ügyvéded vagy nem?
-Persze. Hova kell?

-A 4.sarki kapitányságra.

-Oké 10 perc és ott lesz.
-Köszönöm.
-Ne viccelj.



Rob ügyvédje igazi profi. Már abban is hogy ő felvette a telefont. Sikerült megegyeznünk pénzbírságban. És azt is el tudta intézni hogy a sajtó ne értesüljön a kis incidensemről. Szép is lenne ezzel a címlapon virítani. Kristen Stewart a szarka .


Miután kiengedtek,erősen gondolkodtam hogy hívnom kéne egy taxit,mert kissé kihívó lenne selyemköntösben végiglejteni a főúton. És azzal sem szertén bekerülni az újságba. De akkor a lépcsőn megpillantottam valakit.


-Sziaa Kristen. Jól vagy? –ölelt meg.Önkénytelenül is beszippantottam igéző illatát.

-Áhh igen Robert-köszi az ügyvédet.

-Gyere reggelizzünk együtt. Amúgy is beszélnünk kell.Csini a rucid!-röhögött rajtam majd levette a bőrdzsekijét és felém nyújtotta.

-Szemét vagy!-böktem oldalba és én is vele nevettem.

-Na gyere te kis börtöntöltelék! –karolt át és nyomott egy puszit a homlokomra.


A pincérnő kávétt töltött nekünk.

-Köszönöm.-mondtam neki


-Nos akkor beszélgessünk!-tértem a lényegre és a kávémba kortyoltam.
-Azt hittem ,te kezded!

-Várj, te azt akarod hogy kérjek bocsánatot?-prüszköltem
-Miért te úgy gondolod hogy helyén való amit csináltál?
-Nem tudom neked mi számít helyénvalónak.
-Hát ez például nem.
-Oké.Nézd, én nem fogok bocsánatot kérni. Mert nem tettem semmi olyat ami neked rossz lenne, sőt!

-Óh nagyon köszönöm, hogy ahelyett hogy elmondtad volna az igazat betörtél egy lakásba.

-Hihetetlen vagy tudod?
-Mert te aztán nem!Egyáltalán nem bízol bennem.
- Én nem bízom benned? Ugyanmár nem tudom hogy ki vert össze majdnem egy statisztát mert azt hitte hogy megcsalom vele.
-Oké ,most egymás szemére hányjuk a múltat, ahelyett hogy a mostani problémával foglakoznánk?

-Tudodmit?Elmegyek.Nem fogok veled vitatkozni, érted?Elegem van , Amióta együtt vagyunk nem volt egy nyugodtt hetem sem. Nem tudom hogy megéri e egyáltalán ez nekem.

-Tudodmit ? Menjél csak !És nyugodjál le , vagy kötögess ,nem érdekelsz.

-Áhh..-najó elég volt!-most elmegyek!

-Héé Kris várj !Nem gondoltam komolyan. Bocsánat!Nem akarok veszekedni.-hárított
-Én sem, de ez nem így működik.
-Mi nem működik így?
-Csak azért kérsz bocsánatot hogy fejezzük be, pedig nem gondolod hogy igazam van.
-Miért akkor ne kössek kompromisszumot és veszekedjünk egész nap?

-Nem csak..

-Csak…?
-Csak bánt hogy te nem érted miért csináltam ezt az egész marhaságot.
-Jó lehet hogy nem értem az egészet, de a lényegét azért értem.És nem vagyunk ugyan olyanok szóval nem kell hogy mindenben egyetértsünk. Elvégre az ellentétek vonzzák egymást nem?

-A kérdés csak az hogy meddig?

Nem tudom mi ütött belém. Kötözködni akartam mindenáron. Rob minden egyes mondatába belekötöttem még abba is amit én is ugyanúgy gondoltam. Valahogy most nem akartam azt hogy megadja magát , azt akartam hogy mondja ki őszintén amit gondol.


-Szóval szakítani akarsz?

-Én ezt nem mondtam.
-Pedig pontosan úgy viselkedsz!-horkant fel


És magamba nézve pontosan tudtam hogy igaza van. Szeretem őt, de belefáradtam az állandó harcokba. Mintha minden összedolgozna ellenünk.Besokaltam.

-Azt hiszem némi időre van szükségem.

-Legyen.

-Rob be kell látnod hogy muszáj átgondolnunk a történteket.Pont ettől akartam megóvni a kapcsolatunkat,és mégis ez lett a vége. Beki elérte a célját.
-Ehhez már semmi köze Bekinek! Ezt mi intéztük Kristen! És nem azért mondom hogy védjem. Mi jutattuk ide a kapcsolatunkat.

-Tudom. Sajnálom. Majd hívlak ha …átgondoltam .
-Oké.
-Szia.
-Szia.


Nem tudom miért tettem, komolyan. De azt tudom hogy most tényleg szükségem van egy kis időre. Nekem sok volt egy kicsit, áskálódás ,betörés ,rendőrség,összeveszés . El vagyok veszve.Teljesen.


Robert mesél.


Kimondta. Szünetet akar . Most már tutira elvesztette az összes hozzám fűzött reményét. Annyira szeretem, de egyszerűen akkor sem vagyok képes megérteni,miért tört be Rebeca lakásába.
Sőt mostanába egyáltalán nem értem a nőket,sem magamat.Most például visszatérve erre a Beki ügyre. Halvány lila gőzöm sincs ,hogy nem vettem észre ezt az egészet ami körülöttem zajlott. Belém volt esve , halálosan. Alex hányszor mondta hogy tutira ő keveri a szart ,és én nem hallgattam rá. Majdnem lefeküdtünk. Egy elmebajos volt az egyik legjobb barátom. És én mind végig hittem neki, senki nem tudott volna megingatni abban a hitemben , hogy Beka a légynek sem tudna ártani. Pedig nem vonzódom hozzá semmilyen módon, csak talán megszokásból, szerettem a közelségét,mert mindig olyan kedves volt velem .Persze most már tudom hogy miért.

Az a napló rosszabb volt mint egy horrorfilm. Látni mind azt leírva amit egy nem teljesen ép elméjű barátod ír ,szörnyű volt. Hogy mit akar veled tenni,és hogyan..
És még azt is megtervezte hogy elveteti magát velem feleségül.
ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ.
Vajon Kristennek hittem volna ha nincs az a napló?
Ezt nem tudnám megmondani , csak azt hogy vele maradtam volna, ezt biztosan tudom.
De most meg lehet hogy ő nem akar már velem maradni. Két szék közül az asztal alá. Öregem szép kis nap.

Nem bírom nélküle,és nem leszek ismét makacs-döntöttem el. Legutóbb öt napig kellett szívnom,és majdnem belepusztultam. Nem érdekel hogy időt akar. Kapott kilenc órát ennyi teljesen elég volt nélküle,még sok is.



Magabiztosan csengettem be hozzá minden félelem nélkül. Most az egyszer biztos voltam abban hogy akarom azt a lányt akihez megyek. Szerelmes vagyok belé és senki más nem kell.

- Rob mit keresel itt ?-kérdezte Kristen meglepetten

-Öhmmm…….Csak a bőrdzsekimért jöttem mert rajtad maradt reggel .-hazudtam

-És ugye csak ez az egy kabátod van szupersztár létedre?-szemtelenkedett

-Tudod eléggé ragaszkodom bizonyos dolgokhoz-kaptam el a csípőjét

-Igazán?Nem tudtam hogy ennyire kedveled azt a dzsekit-nézett fel rám játékosan miközben az állát megtámasztotta a mellkasomon.
Úgy látszik ő sem bírta sokáig.

-Hát igen..és csak egyetlen egy dolog van amihez még annál is jobban ragaszkodom.

-Csak nem Garfieldos alsóneműd?-viccelődött

-A.a-simítottam ki egy tincset a hajából.Te vagy !-suttogtam a fülébe
Tudom hogy időre van szükséged …de nekem meg rád van szükségem és nem akarom azt ami múltkor volt ,majdnem belehaltam.


-Hát végülis kaptam néhány órácskát,és be kell vallanom hogy pokolian hiányoztál..szóval örülök hogy ennyire hiányzott a ,,dzsekid”!

-Ajj fogd be!-tapasztottam be az ajkát az enyémmel


Az ölembe kaptam és diadalmas ábrázattal vonszoltam fel a lépcsőn.Letettem az ajtaja előtt, de ő meglepően nem kívánt bemenni.
-Na mivan?-álltam értetlenül
-Tudod azt ígérted egyszer hogy megmosod a hátam.

-Óhh.Hát olyan embernek ismersz aki nem tartja be a szavát?-vidultam fel.Szerettem az újdonságokat.És a hátmosás különösen izgatóan hangzott.

- A.a-mosolygott rám. És a fürdőbe húzott.
Szinte úgy tépte le rólam a ruhát.A hátamon éreztem körmei vad táncát,és ez engem nagyon felhúzott.Végigcsókoltam tetőtől talpig. Az orrommal megcsikiztem a csípőcsontját, a fogaimmal lassan de nagyon ügyesen lehúztam a falatnyi bugyiját. Rendkívül élvezte a kis mutatványom. Bele is pirultunk mind a ketten.
Aztán kecsesen egy szál melltartóban besétált a zuhanykabinba és végigcsorgatta magán a vizet.
Ennél a percnél nekem már végem volt, teljesen elbűvölt és felizgatott a látvány.Nem bírtam tovább lehúztam magamról az alsót és beléptem mellé.

-Ki akartam kapcsolni a melltartóját,de ő válasz képpen a szemembe fröcskölt.
-Na mivan Patty ?Csak nem vagy türelmetlen?-kacagott teli szájjal
-Hát nem is tudom..kaptam el a csuklóját amelyben a zuhanyrózsát tartotta és felé irányítottam.
-Hé ez nem ér-sikoltotta.Megadta magát és visszakasztotta az állványra,így mindketőnkre csorgott.Trükkösen lekaptam róla a csipkecsodát amit viselt és megcsókoltam melleit.Ekkor hirtelen ötlettől vezérelve betusfürdőztem Kristen testét és felhabosítottam rajta mindenhol jó alaposan,de egyértelműen azt élvezte a legjobban amikor a lába között tevékenykedtem. Átvéve az ötletem ő is ugyanezt tette velem,én is imádtam az egészet. Voltam már pár extrém szituációban de ilyenben még sohasem. Éreztem hogy már ő is legalább annyira kívánja a testem mint én az övét, felkaptam habos és elképesztően kívánatos testét és a háló felé vettem az irányt. Most természetesen nem ellenkezett.

Ezen az estén mindketten különösen hevesek voltunk…mivel többször is megtörtént. De hát azt mondják a békítő szex a legjobb.

1 megjegyzés:

  1. Szia:):)

    Nekem nagyon tetszett!!!
    Szegény Kristent a hülye kis szuka miatt bevitték a rendőrségre. Én tuti kitépném a haját annak a csajnak.
    Tetszett az is hogy Robbal kicsit összevesztek, mert így édesebb volt a kibékülés:):)
    És nagyon szeretem mikor Rob szemszögéből van elmesélve a történet. Egy pasi mindig másképp látja:S
    Remélem többé nem kavar be Rebeca:)
    Minden jót! Puszi!

    VálaszTörlés