2010. június 16., szerda

Hogy is van ez a Robsten dolog 8.fej


Hogy is van ez a Robsten dolog ?

8.fejezet

Ingoványos talajon

Itt ülök és bőgök. Uram atyám Kris! Szedd már össze magad . Erre most senkinek sincs szüksége és senkin nem is fogsz ezzel segíteni. Gondoljuk át szépen a dolgokat. Mi lenne ebben ez elcseszett szituban a legkézenfekvőbb megoldás ? Nincs mese fel kell hívnod Robot és el kell neki mondanod mindent,elvégre a szerelmünk erősebb mint egy hülye álbartáság. Vagy nem? ..nem… dehogynem.. najó elég már megint bőgsz. Biztosan van megoldás. A jónak kell győzni a történet végén nem a gonosznak. Csupán kell egy jólelkű de ugyanakkor mindenre elszánt segítőtárs.

- Hát persze ,Sadie !!!- csaptam össze a tenyerem,majd fogtam egy papírzsepit amivel felszárítottam a könnyeimet és tárcsáztam.

Szerettem Sadiet. A közelsége mindig megnyugtatott , percek alatt jobban éreztem magam. Azt tanácsolta hogy felhívja Alexet-mert ugyebár ők együtt vannak azóta az este óta-és áthívja hiszen ő jól ismeri Bekit.

- Alex megígérte hogy fél óra múlva átjön csak még volt valami elintéznivalója, azt mondta addig őrizd meg a nyugalmad-csitított S

- Megpróbálom.

- Oóóó-jajongott Sadie

- Uramatyám mivan ..hisz ez előbb mondtad hogy próbáljak lehiggadni. Így nem megy kislány.

- Sajnálom Robert hív.

- Nem ,nem veszem fel..

- Dehogyis nem !- nyújtotta felém a telefont. Csak légy természetes. Oké?

- Oké-vettem el.Sziaa Robert!

- Szia Kris! Már nagyon hiányzol!

- Nekem is te-annyira megnyugtató volt hallani a hangját. Hogy érzed magad ott?

- Hát , nem igazán volt időm körülnézni, akárhova megyek letámadnak a rajongók-kuncogott

- Óh..

- Beszéltél mostanába Bekával?

A mellkasomat mázsás súj tartóztatta. Alig kaptam levegőt, szinte fuldokoltam.. Lélegezz. Lélegezz-mondtam magamnak. Elvégre színésznő vagy… vagy mi csoda.

- Nem igazán. Miért?

- Ma felhívott és az kérdezte mikor jövök haza . Elég zaklatott volt a hangja ,és azt mondta valami nagyon fontosat akar mondani.

Szuka. Szuka. Szuka.Francba.

-És tényleg mikor jössz haza?Már alig várom.

- Ami azt illeti ezért is hívtalak .Holnap.

- Hogy mi csoda??De hát az csak három nap lenne. Hogyhogy ??Miért??

-Hé én azt hittem örülni fogsz. Csak nem szeretőt tartasz?- viccelődött de én nem igazán voltam vevő most a humorra.

- Én azt hittem, vagyis azt mondtad…hogy egy hét.

-Tudod ha az ember szerelmes egészen meg bír táltosodni , és egészen gyorsan elkészül azokkal a jelentekkel hogy újra láthassa a szerelmét.

Jajjj de édes ha most nem fenyegetne minket egy áspis kígyó akkor olyannyira boldog lennék

-Én is szeretlek.

És ekkor megszólalt a csengő. Alex végre itt van-gondoltam.

-Bocsi de most mennem kell. Akkor holnap találkozunk

-De csak Beki után nem baj?

-Nagyot nyeltem. Dehogy ,akkor utána . Sziaa

-Sziaszeretlek.



Izgatottan nyitottam ajtót Alexnek.

- Istenem ,végre.

-. Na akkor lássuk hozzá a ribanc kicsinálásához.

- Ez az én pasim- mondta Sadie és hatalmas csókkal köszöntötte. Nem akartam ilyesmit látni kétségbe voltam esve és Robert is hiányzott.

- Khm.khm Bocsi srácok de szorít az idő.

- Hogyhogy nem úgy volt hogy ..

- A mi Robunk agyát annyira elborították a rózsaszín felhők hogy nagyon jól végezte a munkáját, így előbb elkészültek-magyarázta el S

- Istenem, ez szerelmes. Nem kéne elszúrnunk. - mosolygott rám Alex

- Ebben egyetértünk- mondtam

- Oké ..Lehetőségek …..Lehetőségek. Van néhány ismerősöm a rendőrségnél talán utána kérdezhetnék.

- Ez remek ötlet- helyeseltem.

- Oké akkor telefonálok párat, addig gondolkodjatok.

Semmi.Semmi és semmi. És már eset nyolc óra. Nincs időnk .Ő fog nyerni.

- Vesztegetés??

- Megvolt-ismertem be. Végülis emiatt tört ki a balhé.A kezébe adtam neki a tökéletes fegyvert. Meg akartam vesztegetni hogy eltűnjön. És ha ezt előadja Robank ,még hazudni sem fog.

- Rob szeret téged . Hinni fog neked. És mi is ott leszünk meletted.Oké?- vigasztalt Al

- Oké-mondtam de könnyeimet nem tudtam tovább türtőztetni


Nem tudom meddig zokogtam még Sadie vállán, de valószínüleg elnyomott közben az álom mert reggel az ágyamba találtam magam.


- Remek ..remek..végigbőgted az egész estét és ezzel elpazaroltál egy csomó időt.

Felhuppantam ,vettem fel egy tiszta pólót és nadrágot,és lesiettem a lépcsőn. Alex és Sadie a kanapén terpeszkedtek és a Tv- bámulták.

- Remélem nem baj hogy itt töltöttük az éjszakát ,csak veled akartunk ma lenni , hogy ne csinálj semmi butaságot-szabadkozott S

- Áá semmi baj.

- Hívtak az ismerőseim a lány előélete teljesen tisza..sajnos. Sajnálom Kris.

- Mindegy, most már csak abban reménykedhetünk hogy Rob nekem fog hinni nem annak a…áhhh. Inkább felhívom hogy hol találkozik vele, ott kell lennünk.



- Sziaa Rob.

- Sziaa Kris hamarosan leszáll a gépem.

- Hol találkoztok Bekivel?

- A Barniesba . Miért?

- Csak gondoltam a végeztetek ott találkozhatnánk. Már nem bírok várni.

- Oké akkor Bekivel 1 kor találkozom itt ,nem tudom meddig fog tartani de megpróbálom gyorsan lezárni szóval 3kor ?

- Az tökéletes. Akkor 3 kor .

-Szia




-Nos 1 kor a Barniesba . Ott találkozunk rendben?-fordultam a srácokhoz

-Tessék. Azthittem együtt megyünk?

-Nem gondolkodnom kell egy kicsit. Kérlek hagyjatok magamra . Nem csinálok semmi butaságot. Igérem.

- Oké. Akkor ne késs el.

- Nem fogok.

Miután kikísértem őket tehetetlenül a kanapéra zuttyantam és tévét bámultam. Valami ostoba tinifilm ment .A csaj beszökött a gimi jócsávójának a házába hogy ellopja az alsóját. Hihetetlen…. de ellopta ,micsoda bugyuta Holywoodi filmek.

És akkor hirtelen megvilágosodtam, vagy megsötétültem, nem igazán tudtam mi illik erre az agyament gondolatomra.

-Hát persze be kell törnöm hozzá,csak találok valamit..valami beteges undorító dolgot ,amivel megzsarolhatom. Ezt kell tennem. Bármekkora őrültség is . De mivel Robbal találkozik biztosra veszem hogy legalább fél egyig ott fog cicomázkodni. Szóval késni fogok a Barniesból.Ezért írtam egy sms-t Sadienek.


KÉSNI FOGOK TARTÓZTASSÁTOK FEL ROBERTET.NE KÉRDEZZ SEMMIT OTT LESZEK.VAN EGY ÖTLETEM.


Majd ismét tárcsáztam.

-Sziaa. Luke ! Kéne nekem egy cím.De csak az illető nevét és telefonszámát tudom.

-Áhh az tökéletesen elég Kris, csak diktáld!

-Oké. Tehát a név Rebeca Valdorf.A szám pedig 756-554.

-Egy pillanat …………..meg is van. Sunstreet 19. 3emelet.2.Egy tömbház lesz.

-Áhh köszönöm Luke, nagyon meg fogom háláni.-mondtam és felvéstem egy papírra a címet.

-Elég ha meghívsz a New Moon díszpremierre.

-Megbeszéltük.Pás.


Gondolkodtam.Gondolkodtam és …gondolkodtam.

Be fogok törni valakinek a házába. Uram Atyám!! De hogyan és mivel???És mi van ha nem találok semmi említésre méltót???Hát be kell látnom nem vagyok normális.De meg kell próbálnom..

Pontosan tudtam hol van az az emeletes ház, mivel az egyik kedvenc üzletem közelében van.Ez nem azok közé a lepukkant házak közé tartozott olyan volt akár egy szálloda mivel portás fiú is volt. Fél egyet mutatott az óra tudtam hogy Beki már nincs itthon. Az épület felé vettem az irányt. Nem tudtam mit kéne tennem ,megpróbáltam felosonni, de nem sikerült mivel a portás fiú megszólított.


-Elnézést,segíthetek valamiben?

-Öhm,igazság szerint a barátnőmhöz jöttem.

-Művésznő ön az?? , ez rendkívül megtisztelő,kaphatnék esetleg egy autogrammot?

-Nos ,igen ha adsz valamit érte cserébe?

-Mi lenne az?

Egy hatalmas ötlet kerekedett ki a fejemben. Nem is olyan szörnyen rossz ha az ember híres.

-Szóval,mint már említettem, egy barátnőmhöz jöttem, Rebeca Valdorfhoz.

-Óh.igen nagyon elbűvölő lány.

-Tudod,ma van a születésnapja és egy kis meglepetés bulit szeretnénk neki szervezni,és át kéne rendeznem a lakását a partyra és arra gondoltam hogy talán tudnál nekem egy pótkulcsot adni……..

-Sajnálom ezt nem tehetem.

-Kérlek…

-Nem lehet ,az állásommal játszom.

-De senki nem tudná meg csupán fél óra nem több..és nagyon meghálálnám

-Mivel?

-Két jegy a New Moon díszpremierre plussz utána az Afterpartyra?

-Nézd,én ezt semmiképpen nem tehetem….sajnálom-mondta

Már majdnem feladtam amikor suttogva folytatta.


De tudod néha el szoktam ugrani egy kávéért az automatához és olyankor nincs itt senki ,szóval veszélyes mert bárki lenyúlhatja a kulcsokat amiket itt tartott-mutatott rá a felfüggesztett kulcsokra ..Najó most akkor én elszaladok egy kávéért-kacsintott rám

-Köszönöm-préseltem ki halkan

Villámgyorsasággal bezsebeltem Beki kulcscsomóját és szaladtam is a lifthez a…. szívem a torkomban dobogott.


-Nem vagy normális- mondogattam magamnak.

Remegő kezekkel, próbáltam bedugni a kulcsot a zárba .Beletelt pár perc.

De aztán megbeszéltem magammal hogy innen már nincs visszaút szóval le kell egy kicsit nyugodnom. Semmit rosszat nem teszek csupán annyit hogy megvédem azt ami fontos nekem ,bármi áron. És ez így helyes.


A kis ajtó mögött nem az várt rám amire számítottam, egy takaros kis lakásra számítottam . E helyett egy hatalmas helység várt olyan volt mint egy luxushotel elnöki lakosztálya.

-Úgy látszik Rebecának van mit a tejbe aprítani nem csodálkozom hogy nem kellett neki a pénz. Viszont így több időbe telik átkutatni minden szobát.-

Szerencsétlenül botorkáltam a lakásban,minden zárt ajtó mögé bekukkantottam a dolgozót keresve , a rosszfiúk ott szokták rejtegetni a piszkos kis titkaikat. Nagy nehezen megtaláltam a dolgozót-hihetetlen hogy mennyi szobája van!-

A dolgozóban a falak fehérre voltak festve ,nem volt túlbútorozva, csak egy könyvespolc ált a falnál, valamint egy hatalmas mahagóni íróasztal középen.

-Ezt nem lesz nehéz átkutatni !

Kiforgattam annak tetves íróasztalnak az összes fiókját ,de semmi, csak számlák..számlák..semmi ami valamit is érne. Még bekukantottam a falra függesztett festmények mögé hátha van ott valami titkos széf vagy ilyesmi-nem mintha tudnám a kombinációját –De nem volt .Akkor sem hagytam eluralkodni magamon a kétségbeesést. Tovább kutattam abban a reményben hogy Sadieék sokáig fel tudják tartóztatni őket.

Kerestem mindenhol-bár nem tudtam hogy mit-még a szennyestartóban is, a kukában is,az erkélyen de nem találtam. Lehuppantam a szuka amúgy igen csinos franciaágyára - gondolom hogy mire szeretné használni -és ekkor a párna alatt kitapintottam valami keményet. Bekukkantottam alá,és egyszer csak ott volt. Ott volt a megoldás minden problémámra,de nem akartam hiú reményeket táplálni, először fellapoztam.


2009.március.9

Ma végre sikerült összeugrasztanom Robertet és Katherinet Már nem sok kell hozzá hogy az enyém legyen.

Atyám!!Lapoztam.


2009.december

Kezd puhulni de bejött a képbe valami ócska kis színésznő , de nem fogja túl sok a vizet zavarni. Teszek róla.

Lapoztam


2010.február,5

……….Ma elérkeztünk az első fázishoz. Megcsókolt mert az a szuka Kristen hála Istennek lepattintotta…. ismét Hogy lehet ekkora barom? Az enyém lesz Robert J………….

2010 február 6

Azt mondta hiba volt…úgy tettem mintha egyetértenék majd megpuhul.


2010-március

……Rosszra fordultak a dolgok úgy látszik komoly érzéseket táplál a ribanc iránt ennek véget kell vetnem ennek.


2010.április.

…….Kristen rájött……le akart fizetni hogy tűnjek el..és mivel ezt tette beköpöm Robnál…..ma estére már Robert Pattinson barátnőjeként fog ismerni a világ.

Ezt el sem hiszem úgy látszik mégis van igazság a világon- ujjongtam majd izgatottam a táskámba csúsztattam a naplót.

A portán rendkívül diszkréten visszaadtam a kulcsot és elkértem a portás fiú címét hogy postázni tudjam a jegyeket.


Őrültem ,mámortól fűtve másrészt kicsit félősen robogtam be a Barniesba.

A botrány már kitört láttam ahogy Robert hevesen veszekedik Alexxel és Sadievel na meg azt is láttam ahogy Beki elégedetten nézi a kis művét. De ekkor jöttem én.

-Kristen…na végre, rád vártunk hogy elmagyarázd mi történt.-mondta Robert

-Te neki hiszel igaz?-kérdeztem

-Csak azután tudom elmondani hogy kinek hiszek ha te is elmondod a mesédet .

-Nos jó én tényleg megvesztegettem Rebecát hogy tűnjön el a közelünkből…

-Ezt nem hiszem el…elmondták a Katherines sztorit? Amiatt van nem??

-De igen Rob….

-De az nem igaz ,hidd el Beki mindent megmagyarázott…

-Inkább bemesélt..

-Sosem hazudnék Robnak-mondta Beki a legszívszaggatóbb mártírarcával

-Hát nekem van mégis valamim ami mindent megmagyaráz..és aminek tényleg lehet hinni

Mindegyikük értelmetlen arccal nézett rám.

Ekkor előhúztam a táskámból a fekete noteszt és egyenesen Robert kezébe adtam .

-Csak olvass bele és mindent érteni fogsz..

-Te ribanc azt meg honnan szerezted??-fakadt ki Beki

Rob döbbenten nézett rá.Beki a következő percben megpróbálta kitépni Rob kezéből az olvasmányt, de ő nem engedte.

Alex lefogta Bekit ameddig Rob elszörnyedt képpel lapozgatott.

Kellett neki néhány perc amig felnézett Beki ,,emlékirataiból” és megszólalt.

-Te beteg vagy Rebeca Valdorf .Soha többé nem akarlak a közelembe vagy a barátim közelébe látni,mert ha mégis távoltartási engedélyt fogok kérni,tűnj el az életünkből ,és azt ajánlom keress fel egy jó orvost.

Rebeca felállt kitépte Robert kezéből a naplóját és csak ennyit mondott.

- Mellettem tökéletes életed lehetett volna Robert. De ha nem kell ez neked akkor dugd csak azt a szerencsétlen Stewartot.

-Takarodj innen,amíg nem teszek olyat amit meg nem bánok-préselte ki Robert a fogai közt.

-Örömmel.Pá srácok-köszönt el és kiviharzott az étteremből..ismét..

Robert arcát a tenyerébe temette .

- Hogy lehettem ennyi éven át ennyire naiv…..hogy hihettem neki??,

-Ez nem a te hibád , ez egy rafkós kis dög –mondta Alex

-De ti figyelmeztettetek és nem hittem nektek…óh anyám ,ki kell mennem levegőzni.


Láttuk Robert alakját az előtér felé eltűnni

-Hát srácok,köszi a segítséget-mondtam

-Szívesem ,máskor is ,te kis ribi-szólt Sadie

-Csak egy valamit nem értek ,honnan szerezted meg a naplóját?-kérdezte Alex

-Hát ,sok mindenre képes vagyok-kacsintottam rá-de most megyek megnézem az én kis Rómeómat.

-Őrült vagy Kristen Stewart. Kiáltotta utánam.


Robert ott ült egy kinti asztalnál és cigizett. Az arca akár egy zombié és csak fújta és fújta a füstöt.

-Szia ..-kuporodtam oda mellé

De ő elhúzódott.

-Kemény nap volt mi?,Mit szólnál ha hazamennénk és vennénk közösen egy habos fürdőt?

-Ma inkább egyedül szeretnék lenni.

-Jó akkor holnap hívsz?

-Még nem tudom..

-HÉ, Robert ,Nézz rám-fogtam két kezemmel közre az arcát.Mi a baj,megoldódott a Beki ügy ,semmi gond.

-Pff..-csattant fel.Most derült ki a legjobb barátomról hogy betegesen oda van értem és ezt lett volna a 2.párkapcsolatom amit tönkre próbál tenni. Igazad van semmi gond.

-Oké,megértem.csak ezért miért rám haragszol..??

-Óh hogymiért?Mert néhány napja felhívtalak ..megkérdetem hoyg beszéltél e vele ,,hogy van e valami baj….és te nem szóltál róla kurva szót sem!!Tönkre is mehetett volna köztünk minden.

-De te Alexnek sem hitted el…..!!!!!!!!!!!!

-Nem érted igaz?

-Mit kell ezen értenem ?

-Veled egészen más lett volna a helyzet mert szerelmes vagyok beléd…nem érdekelt volna ha tényleg féltékenységből fizetted volna le hogy elmenjen ,mert téged választottalak volna……de nem szóltál…hogy hihetted hogy ő fontosabb nekem mint te???!!

-Én nem tudom….-roskadtam magamba

-Áhh hagyjuk,most haza kell mennem ,át kell gondolnom a dolgokat-indult meg

-De akkor most mi lesz velünk?

-Ezt meg én nem tudom.

3 megjegyzés:

  1. Nem értem másik miért nem írnak.:S:S Kitehetlek az oldalamra???
    Amúgy szuper volt a fejezet. Az a kis liba végre megkapta a magáét. De a vége? Valamilyen szinten megértem Rob viselkedését de remélem túl fog jutni rajta:)

    VálaszTörlés
  2. Megköszönném ha kitennél:D
    Sajnos, én is észrevettem hogy nem túl sokan olvasnak :S
    De azért örülök hogy te szereted az oldim és mindig írsz komit,nagyon jól esik köszi :D

    Am valahogy majd megpróbálom népszerűsíteni :Dxd

    VálaszTörlés
  3. szia.
    nagyon jó fejezet lett.:D
    várom a következőt, és, hogy hamar kibékülnek:)
    puszi: Dina

    VálaszTörlés