2010. április 13., kedd

Hogy is van ez a Robsten dolog 1 fejezet.


Hogyis van ez a Robsten dolog?

1.fejezet

A látszat néha csal

Kristen:

Hat órakor megszólalt az ébresztőórám.Pípp,Pípp,Pípp mintha másodpercenkét félkiklós téglákat dobálnának a fejedre. Lassan kikászálódtam ágyból belebújtam a papucsomba és leslattyogtam a konyhába egy kis életerőért másnéven kávéért.Anyu természetesen most is, mint minden reggel már megfőzte nekem mire felkeltem.És akkor most jön a kérdés miért is lakok én az anyámmal 20 éves létemre?A válasz rendkívül egyszerű.Van saját házam,nemrég vettem.Csak él a földön pár száz paparazzi aki belőlem szeretne meggazdagodni és éjt nap alá téve ott eszi őket a fene a kéróm elött,mert azt várják hogy talán..megjelenik mindeki kedvenc szexi vámpírsráca Robert Pattinson.Mert persze azt is hiszik hogy nem csak a vásznon alakítunk egy párt hanem az életben is.És persze Roberttel mi elégszer adunk okot a gyanakvásra.És vajon mi az igazság?Mi a véleményem Robert Pattinsonról?Hát semmi jó.Egy nagyképű,önelgült tuskó.Amikor jelentkeztem az Alkonyat főszerepére azhittem csak egy átlagos tinifilm lesz ,talán még annyise.Tévedtem,nem kicsit. És amikor egy világhírüvé vált tinifilmben főszerepet válallsz el kell fogadnod azt a tényt hogy úgy kell tenned mintha az életben is legalább anyira kedvelnéd a partnered mint a filmben…talán még jobban is .Nem kellett Robbal nagyon erőlködnünk elég volt pár kézenfogva sétálós fotó és máris megjelentek a szorik..esküvő,baba ,szakított az álompár stb.Persze tagadjuk hogy bármi is lenne közöttünk,amit persze a képek miatt-jogosan-senki nem hisz el,pedig mi tényleg igazat mondunk mert minden csak színjáték hogy még népszerűbb legyen a film.Ez a média világa.És a kérdés amit most millió tinilány feltesz.Mit nem lehet szeretni Robert Pattinsonban?Állítólagosan azért jelentkezett Edward Cullen szerpére mert annyira tehetséges színésznőnek tart hogy mindenképpen szeretett volna velem egy filmben játszani.Az igazság:szerinte irtó dögös vagyok és szerinte őis ezért idézem,,Rakjuk össze amink van”.Hogy lehet valakinek ekkora egója??Elküldtem a fenébe,nem azért mert nem jó pasi csak ne gondolja hogy mindent megkaphat.Az elmúlt egy évben sok kínos percet éltünk meg emiatt..És még mennyit fogunk…Nos hosszú elmélkedésem közben elkortyoltam a kávémat,regeneráltam magam a fürdőben magamra vettem valami göncöt aztán elindultam a forgatásra.Ma kezdtük forgatni a New Moont.HurráL

Berobogtam a forgatás helyszínére .Egyből rámköszönt a rendező és megkért hogy beszéljem át Robbal a jelentetet.

Utáltam vele kettesben lenni,ahogy rám szokott nézni-azzal az én még mindig Edward Cullen vagyok te meg még mindig Bella Swan vagy…..tudom hogy akarsz-nézéssel hát az idegbaj kerültgetett.Rob egy félreeső helyen ült a szabadban egy padon.Szürke V kivágású rövidujjút viselt ,egy szakadt farmert és egy Adidas cipőt pont mint én.

Hello Stew!-köszönt oda .Gyere csak!vigyorgott és maga mellé mutatott.Foglalj helyet!

-Hello Rob-kezdtem és máris felment bennem az ütő-Megkérhetnélek valamire?

-Bármire-mondta önelégültem

.-Oké akkor ne hívj többé Stewnek mert így csak a barátaim szólítanak és te nem éppen tarozok közéjük.

-Húha,valaki ma bal lábbal kelt fel úgy látom-prüszkölt majd beletúrt a hajába -és mivel én nem akarlak felbosszantani ezért mostantól Miss Stewartnak foglak hívni rendben?

-Elég a Kristen is .

-Sajnálom ,szerintem az is túl baráti megszólítás –mondta durcásan

Oké most megbántottam. Gondoltam de kit érdekel???

-Na jó akkor szerintem kezdjünk bele a jelenetbe!-tereltem el a szót

Oké-mormolta és közben felállt és odanyújtotta a forgatókönyvet.

Fellapoztam a vastag tömböt.

-Szóval az a jelenet jön amikor –kezdtem de ő közbe vágott.

-Miért vagy velem mindig ennyire elutasító?-kérdezte higgadtan és határozottan .Egyre jobban közeledett felém és a falhoz préselt két kezét pedig a falnak támasztotta. Bekerített.A szívem egyre erősebben kezdett verni, szaporán vettem a levegőt.Vajon ezt érzi Bella amikor Edwarddal van?

Nem tudtam megszólalni hirtelen,annyira határozottan szegezte nekem a kérdést és annyira vadul égett a tűz smaragd zöld szemében.Kellett pár másodperc amíg visszállt belém a Stewes lazaság, mert még soha nem láttam ilyennek.

-Figyelj Robert !- kezdtem.A szívem még mindig nem lassult le. Bármennyire hihetetlen, nekem fontos ez a meló,úgyhogy mi lenne ha a feladatra koncentrálnánk és utána bombáznál az ostoba kérdéseiddel?Most pedig megtennéd hogy nem mászol a képembe?-ezt már szinte kiabáltam pedig nem voltam mérges csak meglepett.

-Na ide figyelj Kristen Stewart!-sikerült az enyémmel azonos hangnemet megütnie-.Amióta betettem erre a forgatásra a lábam csak azt vártam hogy veled találkozhassak.A hangja elhalkult.Az ezt megelőző nap nem tudtam aludni.Érted?Aztán amikor végre talákoztunk…én-eközben hátrasimított egy kóbor tincset a hajamból- …énnn…én-áh mindegy hagyjuk.- rázta meg fejét és leengedte kezeit maga mellé,és az udvar tulsó felére pillantott.

Végre most az egyszer olyan mondatok hagyták el a száját amelyekben nem volt egy cseppnyi megjátszás sem.De ezt sem fejezte be pedig engem egyre jobban kezdett érdekelni.

-Teee…teee ….teeee?-kérdeztem vissza ártatlanul

-Semmi ,hülyeség,felejtsük el. Miss Stewartot úgysem érdekli.Vissza a forgatókönyvhöz-mondta és rámvillantotta a filmből ismert csibészes mosolyát.

Nem akartam hogy azt higgye végre felkeltette az érdeklődésemet –pedig rendkívül felkeltette-ezért nem erősködtem. Gondoltam akadni fog még olyan alkalom amikor visszatérünk erre, legalábbis nagyon reméltem.

A nap hátralévő részében elpróbáltuk a szöveget én pedig próbáltam nem máshogy nézni rá,mint eddig.De valahogy nem is tudom…más kezdett lenni a szemeben.Sokkal tisztábban láttam minden mozdulatát,sokkal kevésbé érzetem mesterkéltnek a mosolyát.Lehet hogy soha nem is volt az csak beképzeltem magamnak mert annyira bunkón indított?Kitudja………

2 megjegyzés: