2010. április 13., kedd


Hogy is van ez a Robsten dolog?

Fordul a kocka
2 fejezet

Nem tudom mi van velem.Robertttel álmodtam.A legdurvább az volt hogy álmomban megcsókolt,én pedig élveztem.Számtalanszor megcsókolt a forgatások során de egyszer sem éreztem hogy annyira jó lett volna mint álmomban.Persze ott nem vett körbe minket 5 kamera és 15 ember.Na meg persze Edward és Bella csókjai nem olyanok voltak mint a normális embereké alig tartottak pár másodpercnél tovább és persze semmi franciázás .Lehet hogy a multkori ,,támadása „miatt álmodok ilyen furákat.Pedig lassan már egy hete történt.Azóta nem közeledett felém még annyira sem ahogy általában szokott,lehet hogy beleunt?Pedig engem nagyon is érdekelt volna a mondat folytatása de nem kérdeztem vissza.Én hülye ,miért nem????
Nem fogok ezen rágódni.

Hétvége van .Szerencsére .Szeretem a hétvégéket mert ilyenkor lehet lazulni úgy terveztem hogy elmegyek egy lemezboltba és veszek néhány új Cd-t lehetőleg valami nem túl zsúfolt helyre nincs semmi szükség visítozó rajongókra.


Felvettem a fekete Converse csukámat-ez volt a kedvencem-magamra húztam egy csőfarmert egy világoskék rövidújó pólót és felraktam a légyszemcsimet.Hajamat kibontottam.Talán így kevésbé ismernek fel.Amikor kiléptem a szabadba egyből arcomba csapott a friss tavaszi levegő és a szabadság illata.De rég éreztem már.Jó kedvem volt.Határozottan.Körübelül tizenöt percet mentem csupán egy rajongó támadott le autogrammért és egy közös képért-gondoltam laza Stewes nap van-amikor odaértem a lemezboltba.Körübelül öt ember lézengett a boltba elrebegtem egy néma hálaimát istennek amiért ma nem bombáz Twilight fanokkal és a Rockzene részleg felé vettem az irányt.Hosszan nézelődtem ,mire megtaláltam azt a Cd-t a megtetszett épp nyúlni akartam érte amikor valaki kezével összeütközött az enyém.


-Óh,bocsi-rebegte az ismerős hang
Ekkor belémvillat a hanghoz tartozó kép kis fáziskéséssel azthittem képzelődöm.
-Hello Rob!-mondtam tőlem nem megszoktott egészen derűs hangon.
-Tssssss-csitított majd elkerekedett szemei rám szegeződtek Ste……Miss Stewart te itt?
-Mondtam már hívj Kristennek…..!-elszállt a derű-Amúgy miért ne lehetnék itt?
-Hát nem is tudom sosem láttalak még itt –suttogta
-Miért gyakran jársz ide?-érdeklődtem
-Hát csak annyira gyakran ahogy időm engedi-mosolygott
Eközben az öt emberből körülbelül harminc lett és már az üzlet kirakata előtt is többen álltak mint normális ,ráadásul nem a Cd-ket néztek hanem minket.
Ooo…!!Ebből baj lesz-hadarta Rob
-Az tuti-helyeseltem El kéne tűnnünk mielőtt még ránk szállnak!
-Kocsival vagyok elvigyelek?-ajánlotta fel
-Nem!-vágtam rá.Érzeztem hogy durván hangzott ezért füllentettem.Köszi nem egy sarokra lakom innen .
-Nos oké-szontyolodott el. Akkor szia Kristen!-mondta és gyorsan távozott mielőtt felismerték volna.
-Szia!-hápogtam és reménykedtem ha ő megúszta ,én is megfogom.Nem akartam ma rajongókat.Kisétáltam a lemezboltól ,,zsákmány „ nélkül.Majd legközelebb.- gondoltam.Befordultam egy elhagyatott utcába amikor halottam hogy két férfi beszélget mögöttem.
-De szerintem ő az!-mondta az egyik
-Jó a segged cica! .Nem állsz meg beszélgetni kicsit?-ordította a másik
-Picsába Stew!-megúszod az autogramm osztást de helyette összetalálkozol két perverzzel.Most mi lesz??Fussak?Nem lehet hogy békén hagynak.Inkább csak megszaporáztam a lépteimet.Egy idő után nem halottam őket.Megnyugodtam…Megúsztam!-gondoltam .Erre valaki rácsapott a seggemre.
Szijja béjbi!-mondta a férfi.Sörtől bűzlött. 30 éves lehetett és koszos fehér trikót viselt.Eléggé cingár volt.
Te vagy Bella?Igaz?-kérdezte a másik aki szintén be volt rúgva. Ő is fehér trikót viselt,ami majdnem elrepedt rajta hatalmas izmai miatt.

-Nem vagyok Bella-mondtam halkan
Hát pedig eléggé úgy festesz cica mint az a csaj a tv-ből de tudod mit??Végülis nekünk tök mindegy igaz Big Mike?A segge akkor is kurva jó!!
-Az má’ igaz!- mondta az izmos és megragadta a karom.
-Engedj el te barom vagy hívom a rendőrséget!!!…-fenyegetőztem
-Igen ,aztán mivel nyuszó a lábujaddal?-röhögött a másik
-Segítség!! –ordítottam és próbáltam emlékezni hogy mit tanítottak önvédelmi órán,de olyan erősen szorította a kezem az a vadbarom ,hogy nem volt semmi esélyem.
-Oké nektek adom a pénzem meg a mobilom csak engedjetek el-kérleltem őket és már könnyek szöktek a szemebe.
Nekünk te kellesz cica nem a pénzed!-mondta a Big Mike nevezetű csőcselék.
Már felkészültem a legrosszabbakra-hogy megerőszakolva egy korházban fogok ébredni jobb esetben, vagy a rosszabbikban egyáltalán nem fogok ébredni mert halott leszek.De ekkor meghallottam azt a hangot amit Bella is meghalott egy hasonló helyzetben.Ez mennyire irónikus!-gondoltam
Rob volt az és ordított.
-Azonnal engedd el!-ordított és bemosott egyet Big Mikenak ,de ő nem volt Edward így neki jobban fájt az ütés mint annak aki kapta.Ráadásul ekkor már a cingár gyerek is ott termett és lefogta Robertet.
Ő csak annyit kiáltott fuss Kristen!!!.fuss!!!
Fogalmam se volt mit csináljak.Nem hagyhattam ott a rendőrséget kellett volna hívnom de nem volt nálam telefon..miért is lenne ilyenkor .Ha pedig segítségért megyek arra már lehet hogy holtan találom.Rob ágyékon rúgta a gyereket aki lefogta aki ezt követően a földön fetrengett jajongva.Ezaz Rob!-gondoltam.De jól tudtam hogy Big Mike-ot nem tudja leverni.Ekkor villámszerűen termett ott a megoldás.Egy szemeteskonténert pillantottam meg amiben felhasználatlan téglák voltak.Kivettem egyet,kétségtelenül súlyos darab volt.Talán ez megfelel.A nagydarab épp Robbal viaskodott háttal állt nekem ,gyorsan rásóztam egyet a fejére úgy hogy az összeesett.A cingár tag erre fogta magát és elmenekült.Megnéztem hogy lélegzik e még az áldozatom .Lélegzett.
-Szép húzás!-mondta Robert elismerően.
Köszi !!De most pucoláás-mondtam rekedt hangon Robnak a szívem még mindig hevesen kalimpált, ahogy az övé is.
-Itt áll a kocsim-rebegte ugye most elvihetlek?
Jellemző majdnem agyonverték de ő még mindig incselkedik.
-Aha-nyögtem
Egészen a kocsiáig szaladtunk .Gyorsan beültünk és hajtani kezdett mint az állat.Csak ekkor vettem észre hogy a feje csupa vér.Szegény…
-Semmi bajod?-kérdezte
-Egy karcolás se esett rajtam.Ellentétben veled.
-Túlélem-motyogta
-Hogy kerültél ide?Csak nem követtél-idéztem a filmes beszélgetésünkből
-Öhmm..neem-somolygott.Csak épp ebben a mellékutcában parkoltam hogy fel ne ismerjék a kocsimat.
-Mekkora mákom van-hihetetlenkedtem
-Hát még nekem hogy szereztél téglát!-mondta mosolyogva de még mindíg kicsit sokkosan.
-Figyelj! el kéne látni a sebed mennyünk hozzám itt lakom az 5.utca sarkán.
-Ugyan már semmi vész! Nem kell ezt ellátni majd otthon lemosom!-erősködött
-Rob!! Összeveretted magad miattam ennyit megérdemelsz!
-Óhh oké-akkor ahogy óhajtja Miss Stewart
-Jha és köszönöm!-mondtam lágyan
-Ugyan már-mondta és meleg szemekkel rám pillantott, én csak sajnálom hogy a boltban nem parancsoltam rád hogy had vigyelek haza.
-Nehogy már magad hibáztasd!-csitítottam
-Jut eszembe fel jelntsük azt a két mocskot?-kérdezte megvető hangon
-Szerintem nem kéne ..bár megérdemelnék de tudod mekkora botrány lenne belőle nem?
-Igazad van de annyira sajnálom amit veled tettek-mondta
-Azt hiszem te rosszabbul jártál.-próbáltam poénkodni
-Pfff-vigyorgott és lesöpörte a vállát ezzel jelezve hogy semmiség.
Persze.Persze gondoltam magamban.
-Na itt is vagyunk!-mondtam
-Figyelj Kristen én tényleg nem akarom ezzel felzaklatni a mamád ,mert tutira megkérdezné mi történt.Inkább haza megyek ok?
-Csak semmi inkább hazamegyek ok??Anyám nincs itthon egész hétvégén ,épp konferencián van .
-De biztos?-habogta
Olyan volt mint egy kisgyerek.Egy kisgyerek aki hősiesen megmentett engem a gonosz bácsiktól.Kezdtem Robert Pattinson új arcait megismerni amik jobban tetszettek mint a régiek.
Tuti!-villantottam egy mosolyt felé
-Na jó –kiszállt a kocsiból és a nyomomba szegődött mint egy kiskutya.
Tessék befáradni?-invitáltam be, hozok fertőtlenítőt és kötszert,addig helyezd magad kényelembe!
Gyorsan beszaladtam a fürdőbe és akkor fogtam fel hogy valójában mi is történt .Úristen!!Ha ő nincs akkor én ………akkor kampec...Jézus..!!!
Előkotortam az elsősegély dobozt és kivittem a nappaliba ahol Rob várakozott.Épp a kiskori képemet bámulta amikor betoppantam.
Észrevett zavarba jött.
-Öhm én épp a kiskori képedet néztem ……habogott rendkívül elbűvölő vagy rajt-mondta
-Köszi-pironkodtam
Na gyere ellátom a sebed.
Oké-mondta és leült mellém a szőnyegre.
Sebtisztítót öntöttem egy kis vattára .
-Csípni fog!-figyelmeztettem
-Meg se fogom érezni!hősködött és a hajába túrt de láttam hogy amikor a szer a sebhez ért felszisszent de inkább nem szóltam csak somolyogtam.Tovább folytattam a sebkezelést.
-Tudod múltkor beszélgettünk és nem fejeztél be egy mondatot……..kezdtem
Felvillant a csibészmosoly.
-Nos azt hittem Miss Stewartot nem érdekli-motyogta szégyenlősen
Az ajkamba haraptam.Lebuktál Kris.
-Bevallom Miss Stewartot egyre jobban érdekli ez a befejezetlen mondat Mr.Pattinson!-incselkedtem
Mire végeztem a fertőtlenítéssel a szoba kórház szagú lett a szertől
Kivettem a dobozból a gézt és a sebtapaszt.Ő beszélni kezdett.
-Nos jólvan…elmondom és mélyen a szemembe nézett –én erre zavarba jöttem és inkább a géz felbontására kezdtem koncentrálni-szóval amikor először találkoztunk fogalmam sem volt hogy mit mondjak neked érted?
-Aha –mondtam és közben ráhejeztem a gézt a homlokára majd a tapaszt.Le akartam tenni a kezem magam mellé de ő elkapta őket és lágyan megszorította.Újra a szemeimet kereste-és folytatta
-A találkozásunk előtti napon nem ettem, nem aludtam mert azon gondolkoztam mit fogok neked mondani ..És nem jött semmi..Nagyon tetszettél és valóban remek színésznőnek tartalak, de nem találtam a megfelelő szavakat.Ezért inkább bedobtam azt ami minden csajnál bevált.Csak nagyot koppantam ,mert nálad abszolút nem vált be .Te nem voltál kíváncsi a nőcsábász sikeres Pattinsonra.Azután még próbálkoztam hátha csak kéreted magad.De nem így volt.Rájöttem valamire!-mondta és a fülem mögé simította egy tincsemet mi közben keze az állam csontját súrolta-Te több vagy Kristen Stewart ..!!!én alábecsültelek téged…nagyon.És amikor rájöttem hogy te nem arra a felfújt pojácára vagy kíváncsi akinek mutatom magam, hanem arra aki legbelül vagyok akkor már késő volt mert megvetettél és undorodtál tőlem.
És milyen igaz!- morfondíroztam és éreztem hogy a szívem megint kalimpálni kezd.
És akkor egyik kezével végigsímított az arcomtól a keresztcsontomig-Annyiszor eljátszottuk ezt a mozdulatot a kamerák előtt de egyiktől sem jöttem ennyire izgalmi állapotba mint ettől.Szó szerint forrott körülöttünk a levegő! A másik kezével megfogta a derekamat és finoman közelebb húzott magához.Majd hüvelykujjával végigsimította ajkamat és ezt mondta:
-Kristen Stewart te vagy az a nő akire egész életembe vártam!
Aztán ajkait lassan az én ajkaimra tapasztotta,amelyek nem ellenkeztek,nem is tudtak volna annyira hatalmába kerített Robert …teljes lénye.Megíkvántam.Oly annyira ,ha most nem csókolt volna meg akkor belehaltam volna.Ez nekem is új volt nem szoktam ilyet érezni egy férfi iránt,főleg olyan iránt nem akit egy héttel ezelőtt még a pokolra kívántam.Ajkaink vad táncba kezdtek egymással ez nem olyan afféle forgatási csók volt. Először felsőajkamat kényesztette apró puszikkal, majd lassan átdugta nyelvét,amely azonnal egymásra talált az enyémmel.Én a hajába túrtam ő eközben az arcomat közrefogta kezével.Mámorba süppedtem .Éreztem hogy az ő szíve is épp olyan hangosan dübörög akár csak az enyém..míg akjaink játszanak.Az idilli pillanatot egy kulcscsörgés a zárban törte meg .

-A picsába ez anyám!-törtem meg nem túl nőiesen a pillanatot .Rob csak ült a szőnyegen nem mondott semmit, de nem is tudott volna mert anyám már ott is termett .
-Szia kicsim elöbb vége lett a konferenciának!-mondta és egy puszit nyomott az arcomra amit nemrég még Rob simogatott.
-Robert!!-nézett rá anyám csodálkozva te itt?És uram mi van a fejeddel?-ámélkodott anyu
-Csókolom Mrs.Stewart!Örülök hogy megismerhetem.Őőő forgatási baleset-füllentette.Én csak beugrottam Krishez valamit a jelenetről kérdezni-újabb füllentés De már megyek is!!
-Nem mennyél Rob vacsorázz velünk!-mondta anyu
-Nem. köszönöm,csábító ajánlat de nagyon sietek!-mentegetőzött
Pedig nem bántam volna ha itt marad egy kicsit bár az biztos hogy fura lett volna.
-Nos Kristen ,Mrs Stewrat-köszönt el
-Várj! –lekísérlek ajánlottam fel
Erre felvillantotta csibészes mosolyát
Gyere máskor is Robert! –kiáltotta utánunk anya

Egészen a kocsiáig kísértem.Mindketten mondani akartunk valamit de egyikünk se tudott szólni semmit.
-Nos köszönöm az életmentést-szólaltam meg végül
-Azt hiszem már eléggé megháláltad-vigyorgott
Én is vigyorogtam
Felhívhatlak este? Mert most nem igazán tudok mit mondani-kérdezte szégyelnősen
-Persze az jó lenne-mondtam és el is pirultam rendesen
Akkor este hívlak mondta és egy puszit nyomott az arcomra.
-Szia Rob !-köszöntem el mert nagyon zavarba jöttem
-Szia Miss Stewart!-köszönt el mosolyogva
-Rob!- szóltam visszafordulva-Nyugodtan szólíts Stewnek!
-Oké Miss Stew!-küldött egy csókot majd a naplementébe elhajtott.

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez naggyon jó! :)
    Várom a következőt :)
    Kla

    VálaszTörlés
  2. Jó lett :P
    de várom a kövit. :)

    VálaszTörlés
  3. Hali
    Nagyon ügyes vagy és fantáziadús
    Csak így tovább
    Kriszta

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen.Nagyon jól esik a dícséret:)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett. gratula:)))
    siess a kövivel:)
    puszi:D

    VálaszTörlés