2010. május 24., hétfő

Hogy is van ez a Robsten dolog. 6.fej


Hogy is van ez a Robsten dolog ?

6.fejezet

Barátok

Álmomban sem gondoltam volna hogy az igencsak meglepő reggelem után jobbra fordulnak a dolgok. Rob mamája rendkívül kedves volt velem ahhoz képest… Najó elvégre felnőttek vagyunk . Szóval Mrs.Pattinson és én alaposan elbeszélgettünk egymással, amíg leküldte fiát a boltba egy kis kajáért. Rob nem lelkesedett túlságosan az ötletért ,de a mama szava szent.

-Kristen ugye tudod,hogy a fiam érzései komolyak irántad. Ugyan én se hiszem el hogy ez nála lehetséges ,de hidd el nekem most ez egészen úgy fest- kezdte

Erre nem tudtam mit válaszolni, csak bambán ültem az asztalnál, és kortyoltam a kávémat.

-Csak azt akartam ezzel mondani vagyis inkább kérdezni hogy nálad mi a helyzet-tért végül rá a lényegre.

Kellett néhány perc amíg össze szedem ezzel a dologgal kapcsolatban az érzéseimet. Egyrészről annyira odavoltam Robertért de másrészről mindig is bennem volt vele szemben a bizonytalanság. Egyszerűen nem tudtam simán elfelejteni a múltját.

-Nos, biztosíthatom Mrs Stewart, hogy az én érzéseim is komolyak.

- Ennek őszintém örülök- örvendezett, majd átnyúlt az asztalon és megsimogatta a kézfejemet.

Eleresztettem felé a legédesebb mosolyomat, mert szörnyen zavarban voltam. Utáltam az ennyire bensőséges beszélgetéseket. Anyámmal amikor csak lehetett el is kerültem őket. De hogy mondjam meg ennek a nőnek, a pasim anyjának, hogy kiráz az efféle megnyilvánulásoktól a hideg.

Nagy szerencsémre betoppant az örökös megmentőm.

- Hoztam croissant, még jó meleg!- jelentette Rob fülig érő szájjal.

-Akkor én hozok tányérakat!- húztam el a kezem a kínos kötelékből.

A reggel a körülményekhez képest gyorsan lezajlott. A mama délben távozott körünkből, üzleti okokra hivatkozva. Bevallom cseppet sem bántam hogy lelépett,mert én egész reggel újra azt vártam hogy kettesben maradhassunk Robbal.

-Szerintem tetszettem anyukádnak?- érdeklődtem míg elmostam a piszkos edényeket.

-Áhh, szóval nem is nekem akarsz tetszeni-mondta Rob és könnyeden megfordítva felpakolt a pultra aztán hevesen csókolni kezdett .

-Hééé, ez rosszat jelent!-toltam el

-Hogy megcsókollak?-ámélkodott

-Igen,ez az jelzi hogy tereled a témát. Szóval nem tetszettem neki- hisztiztem

- Nézd Kristen!-szólt és közre fogta az arcom kezeivel. Nem volt még rá alkalmam hogy kibeszéljünk téged- vigyorgott. De ha esetleg nem tetszenél neki ,aminek elég kicsi a valószínűsége-mondta és végigsimította az arcom-, az sem érdekelne . Mert nekem te kellesz . Oké?

-Oké- sóhajtottam fel,és hatalmas csókot leheltem ajkára, kezdtünk belemelegedni amikor megcsörrent Rob mobilja.

Ránézett a kijelzőre.

-Bocs ezt muszáj felvennem!

-Oké- csak nyugodtan

-Sziaa! Teljesen igaz.. régen beszéltünk már. Persze .Ma?? Nem tudom hogy ráérek e-pillantott rám. Oké este 7 kor. Megpróbálom . Hamarosan. Sziaa.

-Az egyik barátom volt –mondta Rob. És arra kért találkozzunk ma este ,de én meg te ….szóval lemondom inkább.

-Dehogyis, nehogy lemondd nekem. Nyugodtan menj, a barátok fontosak. Lehet hogy nekem is rá kellene néznem a sajátjaimra- mosolyogtam. És anya is tutira nyugtalan már,csak egy cetlit hagytam.

-De Kris tudnod kell valamit..

-Héj! Csak érezd jól magad. De azért ne nagyon . Na megyek is majd hívj.Puszit nyomtam az arcára és elmentem.

Hazaérve anya természetesen mindenről kifaggatott,persze azért nem mindenbe avattam be . De legalább most tiszta lappal játszhatok. Végre talán boldog lehetek.. annyira amennyire már réges-régen nem voltam.

Viszont ameddig kialakítottam életem ezen részét addig a legjobb barátnőmet Sadie-t teljesen elhanyagoltam.

Mit kell tudni Sadie-ről? Ő egy bájos ,rendkívül elbűvölő lány. Akkor ismerkedtünk meg amikor 8.után magántanuló lettem. Ő is színésznő egy napi sorozatban játszik. Na szóval egyszer egy napon vizsgáztunk, én semmire nem emlékeztem annyira stresszes voltam.és akkor ő odajött hozzám egy tök ismeretlenhez és lelket öntött belém. A vizsgám remekül sikerült,hálából meghívtam egy kávéra. Amit még egy és még egy követett, jóba lettünk ,néhány hónapra rá pedig elválaszthatatlanok voltunk. És még most is.

Bepötyögtem a számát és hívtam.

-Sziaa,itt Kristen!

-Sziaa,kislány,de rég hallottam a hangod. De hát elnézve a Twilight fanokat sietni kell azzal a következő filmmel nemde?- vihogott a telefonba

Sadie-nek megvolt az a képessége hogy a világ legszomorúbb emberét is képes volt felvidítani. De én nem voltam szomorú szóval csak dobott a hangulatomon.

- Rengeteg mesélnivalóm van Sadie! Nem futhatnánk össze ma este?-kérdeztem

-Tudod hogy rád mindig van időm. Fél 8 a Black Hole-ban?

-Oké. Akkor ott.Sziaa

-Puszi.

A találkozás rég nem látott érzelmeket hozott ki belőlem .Szinte Sadie nyakába ugrottam amikor találkoztunk. Semmit sem változott . Búzaszőke haja épp úgy omlott vállára, és világoskék szemei pont olyan gyerekesen ragyogtak. Most is épp olyan vékony és kecses volt mint fél évvel ezelött.

Kerestünk egy csendes sarkot a bárban és leültünk beszélgetni.

-Stew te teljesen ragyogsz! Mi ütött beléd. Eddig a leghevesebb érzelmed egy erőltetett mosoly volt – poénkodott

-Igazából..

-Pasi van a dologban mi??- vágott bele

- Ami azt illeti igen..

- Egyből tudtam. Le se tudnád tagadni

- De figyelj ezt senkinek sem mondhatod el !Oké?

-Uff csak nem az olasz maffiavezér Kris?

Megvető pillantást vetettem rá.

-Najó oké megígérem ,a sírig őrzőm a titkod. Cserkész becsszó.

-Nem is voltál cserkész-vágtam vissza

Az égnek emelte a szemét.

-Szóval ki az??

-Háttt…..-haboztam

-Stew ne őrjíts meg!

- Robert.

-Hogy ki ? Mármint Pattinson?

-Ahha

-De hát vele csak kamuból jársz hogy jobban menjen a film nem? És különben is azt mondtad idézem,,egy seggfej és előbb hagynád hogy megharapjon egy veszett kutya minthogy vele járj".

- Úgy volt de megváltoztak a dolgok . Nagyon - vallottam be

- Uram atyám. Hiszen ő a világ legnagyobb nőcsábásza Kristen. Hol hagytad az eszed kislány-hitetlenkedett

Várt néhány másodpercet majd folytatta.

- Na jó igazából meg tudlak érteni, biztos hiányzott az izgalom az életedből. És annyira helyes- mondta vigyorogva

-Tudom- mondtam és együtt nevettünk.

A másik jó dolog Sadie-ben az volt hogy képes volt bármit elfogadni. Még azt is mosollyal nyugtázta volna ha azt mondom hogy a csajokat szeretem. Természetesen minden apró részletet el kellett neki mesélnem Robbal kapcsolatban. Még a háloszobában történteket is. Persze inkább neki mesélem el mint anyámnak.

-Ez csúcs –mondta mikor befejeztem mindent. Ezek szerint akkor van mire felvágnia

-Sadie kérlek ezt ne-sóhajtottam

-Oké akkor nem beszélünk többet a szexuális életedről-incselkedett

-És mi van ….Uram atyám…-érzetem ahogy elkerekedik a szemem és eltátom a szám.

-Kris mi van veled? Olyan fehér vagy mint a fal.

- Robot egy szőke cicababa ölelgeti a pultnál.

-Uhh-szisszent fel Sadie. Hé biztos csak egy rajongó.

-De szinte flörtöl vele.!!Nem hiszem el. Tudhattam volna, hogy nem bír megváltozni. Nézd most meg sugdolózik a fülébe. És még volt pofája megkérdezni hogy elmehet e. Jól átvágott szemrebbenés nélkül.

- Figyelj Kris. Lehet hogy félreérted. Lehet hogy ismeri menj oda hozzá . Az lesz a legjobb.

- Áhh…oké. Mindjárt felrobbanok a méregtől.-préseltem ki a fogam között.

-Csak mosolyogj. Ne mutasd ki hogy féltékeny vagy- tanácsolta

-Kössz- szóltam és eligazgattam magamon a pólót amit viseltem. És akaratlanul is össze hasonlítottam magamat azzal a lánnyal. Az ő szőke haja tökéletesen omlott bronzbarna vállaira, az enyém valószínűleg csupa kóc mint amilyen szokott lenni. Ő egy gyönyörű tunikát viselt latex nadrággal, én meg egy kinyútott pólót meg egy kopott farmert. Többször is átfutott az agyamon hogy nem kéne odamennem ,de túlságosan nagy volt bennem a düh.

Odaslisszoltam a pulthoz és kértem egy koktélt.És úgy tettem mintha nem venném őket észre. Kíváncsi voltam mit reagál Rob.

Meglepődésémre a hátam mögé lopakodott és a hajamba csókolt.

-Sziaa….Miss Stew- suttogta a fülembe

Én meglepődést színlelve megfordultam.

-Nahát Rob te hogy kerülsz ide?

Ez a legjobb barátom kedvenc helye.

-Akárcsak az enyémé.

Rám villantotta csibészes mosolyát. Ha már itt vagy had mutassam be neked.

A szívemről egy fél mázsás kő gördült le, de ugyanakkor nagyon szégyelltem magam amiért nem bíztam Robban.

-Beki gyere ide egy kicsit-szólt oda a szőke csinibabának meglepetésemre.

Miss Álomlány pedig odatipegett hozzánk.

-Nahát Kristen! Nagyon örülök . Robert már annyit áradozott rólad. Oh bocsi még be sem mutatkoztam . Rebeca Valdorf. De csak szólíts Bekinek.

Minden kedvessége ellenére nem tudtam megbékélni Rebecával. Annyira mesterkéltnek tűnt a mosolya és a szavai. De ha ő Rob barátja hát jó el kell fogadnom.Úgysem fogunk sokat találkozni.

- Nagyon örülök Beki!-mondtam és adtam neki két puszit.

-Tudom hogy a legtöbb férfi legjobb barátja férfi Kris.- fordult hozzám oda Rob. Ezt akartam elmondani, de olyan gyorsan leléptél.

-Áhh, semmi baj csak egy kicsit meglepődtem-mentegettem magam, mintha nem is érdekelne.

-A legtöbben egy hímnemű lényre számítanak-kuncogott Beki. De hidd el Rob barátai közt akadnak olyanok bőven.

-Igen és ők is itt vannak ,gyere bemutatlak nekik is –mondta Robert és átkarolta a derekamat.

Ismét nagy kő esett le a szívemről ,amikor megtudtam hogy nem csak kettesben voltak.

-Oké,de itt van a barátnőm Sadie. Nem akarom egyedül hagyni.

-Ne viccelj szólj neki is.

-Oké –szóltam és elindultam megkeresni Sadiet.

Az este sok meglepetést tartogatott. Megismertem Rob másik legjobb barátját aki szerencsére hímnemű. Alexnek hívják, és azt hiszem tetszik neki Sadie és szerintem Sadienek is Alex. Legalább is erre onnét következtetek hogy együtt léptek le az este. Rebecának elég korán haza kellett mennie, szerencsére. Rob ,két haverja és én fél egyig maradtunk . Rengeteg dolgot megtudtam Robról ,hogy miket csinált tini korában satöbbi. Rendkívül szórakoztató történetek voltak.

Hajnalban hazavitt az én hercegem .Én pedig felhívtam őt magamhoz. Jó herceghez méltóan nem tiltakozott. Vak sötétben botorkáltunk fel a szobámba , mivel anyát nem akartam felébreszteni. Bezuttyantunk az ágyba és szorosan magához húzott..

- Meglepődtél hogy Beki az egyik legjobb barátom?- kérdezte halkan

-Igen, nagyon-vallottam be. Egy kicsit féltékeny is voltam

-Féltékeny, de hát miért-csodálkoztott

-Mert ő annyira csinos,én pedig nem.

- Ne viccelődj Stew.

-Ez az igazság, ő annyira tökéletes. –mondtam és arcomat a pólójába temettem. Annyira kellemes illata volt. Mélyet szippantottam.

Ő csak a fejem búbját simogtava kacagott.

-Kritsen te még egy melegítőben is százor csinosabb vagy mint ő kisestélyiben.

-De- kezdtem volna vele vitatkozni, de forró ajkai hatalmukba kerítették az enyémet.

A reggel ismét azt ő karjaiban ért. És ez engem ismét boldoggá tett. Nem volt jobb annál a világon mint egy napfényes reggelem magamhoz szorítani őt és beszívni édes illatát. Éreztem testén hogy már ébren van,de nem akart mozogni nehogy felébresszen. Megtámaszkodtam mellkasán és felültem.

- Jó reggelt!-mosolyogtam rá

-Jó reggelt - mondta és megpuszilt. Anyukád itt járt. Úgy tettem mintha aludnék-kuncogott

-Uhhh

-Nyugi,szerintem nem igazán lepődött meg-simított ki egy kóbor tincset az arcomból

A telefonom csörgése szokás szerűen megtörte a pillanatot.

-Igeen?- szóltam bele

- Szia Stew ! Itt Sadie!

- Hé sziaa! Milyen volt a tegnap este?

- Nagyon jó Kris! De valami fontosról kell beszélnünk egyedül vagy ?

-ÖÖ..nem

-Akkor menj olyan helyre ahol nincs ott Rob

Felhuppantam az ágyról és bevonultam a fürdőbe, Rob értetlenül nézett utánam.

-Na mi az a szuper titkos –kuncogtam

- Figyelj ezt most halál komoly. Olyan tudtam meg Rebecáról aminek te tuti nem örülnél.

- Ez nem hangzik valami jól.

- Nem is az!

- Na ki vele!

- Alex tegnap elmondta hogy nem árt vigyázni Bekivel ,mert szerinte nyomul Robra ezerrel. Csak eljátssza hogy a barátja és ….- Sadie habozott

-És….???

-És arra a pillanatra vár ,legalábbis Alex szerint hogy Rob elgyengüljön és a karjaiba omoljon. És nagyon mocskos eszközökkel játszik. Robnak volt még nagyon rég egy komolyabb kapcsolata. És Robon kívül mindenki számára világos volt hogy Beki tette tönkre, elhitette a csajjal hogy Robert megcsalta. Csak Rob nem bírta ezt róla elhinni és kiállt mellette a többiek előtt. Nemrég nagyon úgy nézett ki hogy össze fognak jönni , mert miután lepattintottad, Rob el volt kenődve és persze a ,,jóbarát” kihasználta az alkalmat. De aztán ugye meggondoltad magad és ő ejtve lett - Sadie nagyot nyelt

Alex szerint a ti kapcsolatotokat is megpróbálja majd tönkretenni. Úgyhogy vigyázz vele nagyon.

-Ez biztos?

-Nézd ez csak feltételezés, de azért nem árt ha óvatos vagy!

- Oké köszi Sadie, majd hívlak

-Szívesen szia!

Teljesen megrökönyödtem mikor letettem a telefont.

-Biztosan csak túlkomplikálja Alex ezt a dolgot,honnan is tudhatná!!Csak sokat ivott és nem tudta mit beszél……ahjjj

Gyorsan megmostam az arcom,és mosolyt erőltetve az arcomra kivonultam a fürdőből.

- Bocsi csak női dolgokról beszéltünk-mentegetőztem

- Semmi gond mondta Rob és felhúzta a nadrágját.

-Rob kérdezhetek valamit –mondtam az ajtófélfának dőlve

-Hát persze-vigyorgott

-Csak azon gondolkoztam hogy te és Beki… szóval soha nem voltatok több mint barátok.

Elgondolkozott egy kicsit és aztán elkezdte.

- Előbb utóbb valakitől úgy is megtudnád. És jobb ha tőlem hallod elöször. De ígérd meg hogy nem hisztizel és képzelődsz

- Megpróbálom

- Na szóval amikor te év elején annyiszor lepattintottál nem voltam a legjobb formámba és teljesen elvesztem. Ha érted mire gondolok.

Bólintottam.

- Nos akkor Beki és én ..úgymond közelebb kerültünk egymáshoz..

- Lefeküdtetek?- kérdeztem szenvtelenül

-Nem. De azt hiszem nem múlott sokon hogy megtörténjen -vallotta be

Úgy éreztem mintha valaki kétszer jól gyomorszájon vágott volna. Pedig nem hazudott ,tisztességesen elmondta az igazat.

-A francba most utálsz igaz?- kérdezte kétségbeesetten.

- Dehogy, dehogy- mondtam és lehuppantam mellé az ágyra. Rendes tőled hogy megmondtad az igazat- mondtam és megfogtam a kezét.

-De Kris –nézett komolyan a szemembe . Ez az egész csak azért volt mert el voltam kenődve és ő pedig ott volt. De hozzá nem vonzódom már. És soha nem is vonzódtam. Akkor nagyon gyenge voltam. És azt hiszen neki mindig is tetszettem ..egy kicsit. De szerencsére nem történt semmi szóval nincs is miről beszélni. Mert én téged szeretlek.

-Micsoda?-kérdeztem meglepettem

-Szeretlek- suttogta a hajamba

Rámosolyogtam. Hirtelen elszállt minden rossz gondolatom mert tudtam, komolyan gondolja. Kimondta most először. És ez annyira csodás érzés. És a kicsi pillangók a gyomromban izgatottan verdesni kezdtek. És egyáltalán nem esett nehezemre nekem sem kimondani.

-Én is szeretlek-mondtam ,mire ő megcsókolt

És megint csak egy telefoncsörgés. De most Robé.. Utálom a hülye telefoncsörgéseket amelyek megtörik a legszebb pillanatokat.

Rob gyorsan felvette.

-Áhh Beki! Nálam?? Nem hiszem de várj megnézem- mondta és odanyúlt a kabátjáért és kutatni kezdett a zsebeiben. ÖÖ itt van. De hogy került ide? Oké úgy is arra van dolgom . Sziaa.

Beki volt- szólt miután letette. Nálam hagyta az telóját…de fogalmam sincs hogyan.. Lehet hogy véletlenül zsebre tettem-gondolkozott és a hajába túrt. Áhh mindegy oda kell neki adnom és különben is ma be kell mennem forgatni a múlt héten kihagyott részeket. Te is jössz ma nem?- kérdezte

Én kábultan néztem magam elé ,amíg átgondoltam a történteket. Pontosan tudtam hogy került Beki mobilja Rob zsebébe. Találkozni akart vele és ürügy kellett. Ribanc..

- Kris??-simogatta meg a fejem Rob

- Igen??

- Csak azt kérdeztem te is jössz ma forgatni?,

- Jah igen…..persze 4 kor

- Oké akkor ott találkozunk. Utána elmehetünk vacsizni ha akarod

- Oké.Jó.

-Akkor megyek!

- Lekísérlek!

A földszinten találkoztunk anyámmal.

--Jó reggelt Mrs Stewart. Remélem nem gond hogy itt töltöttem az éjszakát?-kérdezte nyájasan Robert

-Dehogyis..bármikor. gyere reggelizz velünk

-Köszönöm,de sietek majd legközelebb-mosolygott engem megpuszilt és távozott.

Mikor elment , átgondoltam mi lenne a legjobb lehetőség ,felmentem a szobámba és tárcsáztam.

-Sadie ,gyere hozzám át amilyen gyorsan csak tudsz .Segítened kell kicsinálni a ribancot.

-Szíves örömest fél óra és ott vagyok-mondta

-Oké akkor fél óra- mondtam és letettem majd a párnába nyomtam az arcomat

2 megjegyzés:

  1. szia, ez nagyon izgi feji lett, várom a kövit:)
    pussz: Dina :)

    VálaszTörlés
  2. Hülye ribanc.....utálom az ilyen csajokat!
    Pfff....Siess a következővel:)
    Csúcs lett a fejezet!

    VálaszTörlés